|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar jouw voorkeur ligt was reeds bekend ja. Nog kabouters gespot lately? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hahaha. Maar gelukkig heb jij jouw oordeel niet klaar staan. quote: Practice what you preach, homo. Je hebt mijn punt volkomen gemist. Ik heb Ralf niet "culinair terechtgewezen". Nogmaals: hij doet dik over paupershit en dat heb ik bespot. Dat hij dat zelf niet doorheeft maakt het nog grappiger. |
|
quote: Juist. Dank u. |
|
quote: Zal Pickles wel zijn geweest, die combineert een burgerbar met een wijnbar. Smakers vind ik zelf in het geheel niet pretentieus, heel toegankelijk zaakje waarbij het in principe ook echt de bedoeling is dat je gauw een burgertje eet en dan weer ophoepelt. Tenzij het 'overgeconceptualiseerde' element van frites geserveerd in een papiertje dat vakkundig over een plastic mandje gedrapeerd is je enorm tegenstaat, maar goed, in de McDonald's loop je ook als een Downie met een tray te zeulen (tenzij je compleet tokkie gaat en je na de schranspartij denkt 'ach, die bontkraag die 3 euro zoveel per uur verdient, die ruimt de zooi maar mooi op'). Maar verder kan ik oprecht geen slecht woord kwijt over Smakers, ik kan die tent van harte aanbevelen als je toevallig eens in de Utrechtse binnenstad geraakt. Maar verder ken ik dat van het publiek wel, alleen dan de andere kant op: één van mijn voornaamste ergernissen van de McDonald's is dat ik het nogal slecht trek om tussen stonede toeristen en allerlei ongeïnteresseerd petjes-, trainingspakjes- en oorbelletjesvolk te zitten. Ik vind die zooi overigens ook gewoon van een tamelijk bedroevend culinair niveau en ik voel me altijd een beetje vies/plakkerig na zo'n menu achter de kiezen te hebben, alsof al dat vet uit al je poriën komt sijpelen. Daarom is dat voor mij echt zo'n gelegenheidsding voor als je écht geen tijd hebt en je gauw weer door moet, op een lange festivaldag of zoiets. [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
Smakers |
|
Zekers, zekers. [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
quote: Mooie beschrijving met veel waarheid. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pickles moet je mijden ja, de centen totaal niet waard. Smakers heeft betere burgers, betere broodjes, betere frieten. Beste burger die ik in NL heb gegeten was bij de Thrill Grill van Robert Kranenborg. Wel weer een zaak vol bedachtzame speciaalbrillen *oeps* -baarden *pardon* -bieren, dus ja, oei, beter maar niet gaan, dus want ja, je zou eens iets oplopen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach ja, wat loop ik ook te bazelen, ik trek mcdonalds publiek ook niet. Ik vergat even dat ik irl eigenlijk helemaal niet van de groepen mensen ben, hehe. Wat ik ook al eerder zei, als we mcdonalds/bk/kfc eten, dan haal ik het en eten we het thuis. Ik pas wel beter thuis in een mac, mijn bijnaam alhier is kapitein joggingbroek. Dat weet ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op de Thomos door de McDrive. Zal ze leren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Gewoon met de scootmobiel in de Thrill Grill gaan zitten, heb je de zaak binnen 2 minuten voor jezelf Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Haha, zeker niet. Dat van die ad hominems was aan Faalhaas gericht. Ik moest om die rant van jou erg lachen. Ik heb jou ook nog niet kunnen betrappen op het humorloos tegen achilleshielen blijven trappen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De scootmobiel? Godver... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Oja. Chicken big mac. Sowieso moet je niet met de big mac klooien. Maar noem het dan iig de big mac chicken. Bekt veel beter. Ik ga hem niet proberen, btw. Te raar, vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-04-2017 21:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo zeg... ZM heeft OWW niet nodig om de relnicht uit te hangen. Kooooooommmaarkommaakommaakommaaaaarrrrr When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Voor de zekerheid een quote. Want dit is wel een heel enthousiaste uitnodiging. Een lange , met een paar r'en. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: In Dubai al eens zo'n ding gegeten.. Een Maharadja Mac want geen rundvlees ofzo. GADVERDAMME. Geen grote McDonalds-fan overigens, maar zo heel af en toe zo'n Big Mac gaat er prima in. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Fixed. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo'n registrated tekentje zal er wel tussen moeten staan, lijkt me. Maar is dus niks, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-04-2017 22:16] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
McDonald's in het centrum hier is per direct dicht. Teveel concurrentie van de Mac aan de snelweg. Jaja, was gewoon een veredeld koffiehuis geworden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Taco Bell is me in Eindhoven nog steeds niet gelukt. er staan altijd als ik er toevallig langs wandel Sovjet Unie-achtige rijen tot een metertje of wat op straat, en om nu in weer en wind te gaan staan om vervolgens een fast food-aftreksel van de Mexicaanse keuken naar binnen te laten glibberen gaat wel wat te ver. De tokkie in mij wil desalniettemin toch een keer Taco Bellen in Nederland. quote: De post van het jaar gaat naar Snaack. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |