|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb over de crizly helemaal geen oordeel gegeven pannenkoek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alles wat in plakjes is gesneden en met stukken ui op een stokje zit is kut omdat de ui (iig deels) verbrandt in het frituurvet. Einde discussie Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vraag dan om niet te doorbakken, aub. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En een berenschijf een bamischijf? |
|
quote: Even normaal doen tegen Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: BerenWim |
|
|
|
Fort Frico? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kunst met een gefrituurde K! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.parool.nl/amsterdam/amsterdam-gaat-voor-plantaardig-met-city-deal-en-wil-snacks-weren-uit-straatbeeld~b5bac283 "Naast Amsterdam hebben ook Utrecht, Rotterdam, Almere en Ede hun handtekening gezet onder de City Deal." Frituurpan en airfryer makers gaan gouden tijden tegemoet... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mid jaren 90 gingen eega en ik nog wel eens een dagje Amsterdam doen. Vnl omdat alle fastfood ketens daar wel een vestiging hadden en er in Veenendaal nog niet eens een mcdonalds was. Over een tijdje moeten de amsterdammers dus naar Veenendaal of of zo komen om een big mac te scoren, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En dan hebben ze McHostie, de McBlessed en de McBaptised op het menu? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lol. De mac mocht in eerste instantie alleen aan de afslag van Veenendaal a12 zitten, als ze die enorme m op die enorme paal achterweg lieten. Di paal kwam er natuurlijk gewoon. Wat wel gek is, paar jaar later kregen we ook een mac in het centrum, maar die heeft het niet gered en ging dicht. Was geen fijne mac, hoopjes jongeren die binnen aan het hangen waren. Volgens mij gebeurt het niet vaak dat een mac de deuren sluit?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Stel darmwanden bij Altun hier. Elke keer is het 2 uur wachten op de broodjes. "Ja sorry meneer, het is gewoon altijd druk". Wat blijkt? Het is dermate niet druk dat ze anderhalf uur lang bestellingen bij elkaar moeten sprokkelen voordat het bestelwagentje niet nagenoeg leeg hoeft te rijden. Broodjes zijn dan wel weer enorm lekker. |
|
Vandaag sinds maanden wat gehaald bij de mac. Het is officieel, ik ben meer van de burger king dan van de mac. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Uiteindelijk gaat men toch overstag. Zo'n burger uit de Master range van BK ziet er toch stukken beter uit dan die McD dingen. Het overige BK assortiment ook btw. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-12-2021 20:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, die nieuwe burger had ik nog niet op. Bijna 9 euro vind ik echt teveel voor een burger bij een fastfoodrestaurant. Maar met de app en de coupons kan je voor relatief weinig geld echt veel bestellen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er gaat er hier in de buurt 1 komen langs de A2. Meer tegenstanders dan destijds tegen de yank nukes. We zijn klaar |
|
Dat was hier ook toen de McDonalds z'n eerste pand langs de snelweg wilde zetten, lol. Uiteindelijk zit daar nu ook de burger King, de KFC en drie beren. Van het weekend voor het eerst sinds corona de Mac binnen bezocht. Godverdomme, wat zijn die kartonnen rietjes kut, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Alles daar is kut. Zelfs als ik geen zin heb om te koken is dergelijke rommel geen optie. We zijn klaar |
|
quote: Op zich erg tof natuurlijk, maar het is een wassen neus. Er zit namelijk nog steeds een plastieken dop op die beker en al het afval gaat dezelfde afvalbak in. Wat ik maar probeer te zeggen, doe dan ook alle andere plastic tegelijkertijd de deur uit, of ga gescheiden inleveren. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |