|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: DUUR? De fucking Mac? Die burgers worden gemaakt van vermalen bootvluchtelingen man. |
|
quote: Zo zo, zie die Ralph eens een beschaafd wereldburger zijn. Hij laat de hoeveelheid saus op zijn burgers naar zijn smaak aanpassen! Een voorbeeld voor ons allen!! Wát een man!! |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik vind 4.95 voor een losse burger bij de Mac wel veel geld. 12 gulden! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Als je die vergelijking met de gulden wil maken, gooi er dan op z'n minst een inflatiecorrectie overheen. We hebben die munt sinds 2002 en cumulatief is er sindsdien ongeveer 30% inflatie geweest. Die losse burger kostte dus 9 gulden in 2002. Scheelt toch 3 gulden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Toen ik net op kamers ging (1994) had je voor een 10 gulden een big mac menu. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat is 11. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat zou nu 15.5 gulden zijn geweest, en omgerekend ongeveer 7.5 euro. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-04-2017 13:58] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hahaha. Dat omrekenen doe ik ook nog met enige regelmaat, dat moet je met de guldenprijzen van 15 jaar geleden in je hoofd echt niet doen. Een volle tank benzine van mijn vorige auto bijvoorbeeld kostte mij 250 gulden Gelukkig doet een tank diesel slechts 160 gulden. |
|
quote: Zoiets kost het nog steeds nog? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: In mijn hoofd is het nog 2002. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jep, dus zo erg is het allemaal niet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jawel, altijd al achterlijk duur, dat McDonald's. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Had je last van een maandagochtendhumeur of zo? Jeez. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor zo goedkoop mogelijk geproduceerde nergens naar smakende ellende is het inderdaad best duur. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-04-2017 15:30] |
|
quote: Nee hoor. Jij doet blasé over paupershit. Dat is grappig. |
|
Niet zo negatief over de hamburger scene, mensen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Doet ie wel vaker. Is inderdaad enorm grappig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dan liever craftbeer, eh, craftburgers! Artisanal & handcrafted. |
|
Lol! FASTFOOD, MENSEN! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nog steeds niet bij de Taco Bell in Eindhoven geweest, gewoon echt geen tijd of zin gehad. Toch aankomend weekend maar eens even gaan doen. |
|
Eindhoven is een takke eind hier vandaan. Ik wacht wel totdat ik weer in Vegas ben. Handiger en dichterbij [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-04-2017 16:29] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Voor mij 5 minuten rijden ofzo, en mijn eerlijkheid gebied me dat ik dat al te ver vind. |
|
quote: Werkelijk geen idee wat je punt is, sorry. Ik zie ook het probleem niet bij een stukje maatwerk in een restaurant wat zich daarmee nota bene op de borst klopt. quote: Ach gut, moet jij er ook weer even tegenaan pissen? Zal het wel weer bijna vakantietijd zijn. Al hou je het zonder OWW over het algemeen wel iets langer vol hier. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |