|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.lidl.nl/c/oranje-snacks/c2360/w1 Dikke doelpalen, Frikandel Pizza en niet te vergeten: Frikandel smeersalade voor op toast. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Frikandel smeersalade klinkt best lekker hoor! When your people matter, menstrual health matters |
|
Welnee! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ben je al aan het sparen voor oranje lidl badslippers? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nou ja, separatorvlees, snijafval, veel kruiden. Vooral dat laatste bepaalt de smaak. Ik zie die kruiden wel in een smeerbaar product hoor. Ik bedoel ik koop en eet al die rommel niet, maar ik geloof best dat t zou kunnen smaken When your people matter, menstrual health matters |
|
Raar altijd hoe sommige mensen moeten melden dat ze iets niet doen of eten. |
|
quote:Raar hoe sommige mensen altijd vergezocht ergens nuttig en informatief menen te moeten melden dat ze iets raar vinden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Meningen zijn moeilijk voor mensen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar ondertussen wel een doos frikandellen in de vriezer hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Gewoon los joh. |
|
Zou het? Ik kijk niet iedere dag bij Fusion in de vriezer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Bedankt voor het melden. |
|
quote:Ja en als je hebt opgelet (en dat heb je blijkbaar) weet je ook voor wie When your people matter, menstrual health matters |
|
Frikandellen koop je toch niet los? Mag ik van u 500 gram wilde frikandellen? Nee, zo gaat dat niet irl. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ze liggen los in de vriezer. |
|
Straks gaan ze er vandoor! Nee, serieus. Pas op voor vriesbrand! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ga je er dan sneller dood van? |
|
Enkel als het regent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Neen, de smaak wordt minder, omdat het vocht uit de frikandel gaat en bevriest. Of zo. En dat zou kostelijke zonde wezen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hahahahaha wat een waanzin. |
|
die sla mag ok wel een schijf worden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ketchup op een burger, gadver. En dan nog een plak ook. Ik sla over. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |