|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, dat weet niet iedereen. Ik als McDo hater wil dat graag ook zo houden. |
|
Nou, hoppetaaa! Asteblief en dit vergeet je voorlopig niet meer. Ze hebben ook allebei twee (!) verschillende sauzen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klojo, nu moet ik dus toch veel alcohol vanavond gaan drinken zodat ik het allemaal weer vergeet. |
|
Dat XXL dat niet zelf had kunnen bedenken om Wim te (laten) bellen voor info. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wim voor al u fast food vragen. |
|
Btw, de boerenfriet de ze er tegenwoordig hebben vind ik beter dan de franse frietjes. Een beoordeling gebaseerd op één enkel bezoek aan McD dit jaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vrees dat ik eerdaags in de dronken verleiding van een bezoek aan de McDo trap aangezien er sinds kort een vestiging hier in Utrecht aan de Oudegracht is die op vrijdag en zaterdag 24 uur open is. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 09-08-2017 22:45] |
|
Waarom zijn we trouwens nog niet over deze geinformeerd? http://mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/summer-crisp-parmesan Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Bellen, iew. Ik ben beperkt bereikbaar. Beste is zm. Die parmezaanse dinges lijkt me niet lekker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Die Angus dingen, maar ook een Big Tasty, smaken al beter als de Big Macs en cheeseburgers die ze er hebben, maar het is marginaal. Wil je een betere burger dan moet je toch echt naar een beter burgerrestaurant. Nadeel is dat die niet 24/7 open zijn, ook niet in de weekenden. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-08-2017 22:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
McDo , lol, btw. Ik lees wat anders, de hele tijd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heeft iemand die nieuwe papieren zakken van de McDonalds al eens goed bekeken? Daar staat "McDonalds" Maar omdat dat over 3 regels staat lees ik McDonaids. Niet heel handig imo, hehe |
|
quote: Als je dronken bent, maakt het allemaal niet zo heel veel meer uit. https://media.giphy.com/media/P7G4UgsIlBaBW/giphy.gif "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: BurgerBar in Utrecht was tot een paar maanden geleden op vrijdag en zaterdag tenminste nog tot 5 uur 's ochtends open. Dat is helaas het geval niet meer. Heerlijke medium rare burgers kon je er krijgen met super onion rings en dat vergezeld met een Zatte van 't IJ. Nu dus op de McDo aangewezen aangezien de shoarmatenten om 5/6 uur ook allemaal dicht zijn. |
|
quote: The Hoff hahahaha |
|
quote: Gecondosterkte. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misschien val ik nu opeens af. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 09-08-2017 23:02] |
|
(denk ik ) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vrees het ook. |
|
Nee, shoarmatenten, dubbel brrr. Dat maak ik wel zelf. Dat halen we hier al jaren niet meer. Was ooit lekker, maar dat werd maar slechter en slechter, ook die kebab dingen. De mac heeft tenminste wel een standaard. Volgens velen een lage, maar toch. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zekerheid boven alles. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb supergeweldige shoarmatenten bij mij in de straat zitten. De Mc is echt het laagste van het laagste. Oh nee dat is niet waar dat is Wimpy's (of hoe heet die keten?) in Belgie. |
|
Is er een connectie? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De pens was er al meer dan 11 jaar geleden, maar is inderdaad in de afgelopen 11 jaar wel iets toegnomen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |