![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wellicht is 100% slaafvrije choco onmogelijk (meer) te garanderen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Als het niet 100% slaafvrij is, dan mag je het wel vergeten als vegetariër. signature ![]() |
|
quote: Als je met multi-nationals als Mars in zee gaat zeker niet nee. Maar ik denk idd dat ze er achter zijn gekomen dat het meer niet te garanderen is, zal ook met de groei van het bedrijf te maken hebben. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 17-01-2019 18:07] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Je hoeft maar één cacaoboer te hebben die de onderdanige partij is in het SM-spel, en daar gaat je slaafvrije garantie... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Zo zie je maar weer dat jij mijn videopost niet hebt gezien ![]() ![]() |
|
quote: Jawel, de laffe uitleg kon ik alleen weinig mee. Het bevestigde voor mij slechts hoe ze steeds meer afwijken van hun oorspronkelijke concept. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 17-01-2019 18:32] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Tuulk ![]() ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Eneco&Shell idem ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat snap ik nog wel. Shell is best groen bezig tegenwoordig. Windmolenparken, brandsof uit algen. Dat soort zaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het is ook nog best een leuk boek ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/artikel/3810031/veel-investeringen-zon-en-wind-hoe-groen-shell-eigenlijk Tussen de 4 en 8% word nu geinvesteerd in groene energie. Nu wordt er in dat RTL Z artikel gesproken dat het echt wel grote investeringen zijn. Maar het is erg laat, nu het stoppen met fossiel echt onvermijdelijk is gaan ze een beetje investeren. Echt een groene geest zou ik het niet noemen, dingen hadden veeeel eerder opgepakt kunnen worden. En shell zal groei op het olie vlak ook echt niet inperken. De ambities zijn niet ambitieus op het groene vlak ze willen gewoon hun positie behouden en hebben het geld altijd al gehad.De ambitie is vooralsnog lager dan het kabinet heeft gesteld: quote: Eneco is de groenste van de grote energie leveranciers. Echter nog geen procent van wat shell aan energie verhandeld. Eneco geeft ze een groen imago om kritiek te ontwijken terwijl ze op de achtergrond nog lekker doorstoken. We kunnen nog niet zonder, maar de ambities kunnen echt wel beter. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:https://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/883451/het-tegengeluid-de-anti-vleescampagne-is-slecht-voor-de-gezondheid.html Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
"Maar ik wil waarschuwen tegen een discours dat erop hamert dat vlees slecht is, zonder enige nuance". Wat een domoren. In de artikelen lees ik juist veel nuance. Bijv over beperkt of 'rood' vlees, wel beperkt kip etc. Er staat helemaal niet dat vlees slecht is. Wat een stropoppen. Lijkt wel een WMP post op ZM richting mij When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mee eens, Fusion. De bron is ook niet de beste. Maar goed, wel nuttig om je te beseffen wat er achter de lobby voor nieuwe voedingspatronen zit, lijkt me. Een verhaal heeft altijd meerdere kanten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik moet eerlijk gezegd vooral bij jouw artikel aan bepaalde bronnen denken. Dat andere artikel komt me nogal nuchter en realistisch over. Heeft t ook voornamelijk over eindige en eerlijoe verdeling van grondstoffen, klimaat etc. Totaal geen demonisering van vlees als 'slecht 'zijnde. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dit is het originele artikel, een stuk genuanceerder. Het stelt wel vraagtekens bij de eenzijdige lobby tegen vlees en de bangmakerij. Maar is ook positief over nadenken over het huidige voedingspatroon. https://www.knack.be/nieuws/planet-earth/het-vlees-is-slechtverhaal-kan-de-volksgezondheid-schaden/article-longread-1416867.html Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kan t artikel niet helemaal lezen When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Er staat weer een genuanceerde reactie onder van de tegenpartij, hoor en wederhoor. Ze zeggen hetzelfde als jij, dat ze niet vleeseten veroordelen, maar wel de buitensporige mate waarin. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik hoorde een paar dagen geleden toevallig dat een groot aantal van professionele showworstelaars (dus WWE enz, zeg maar) veganisten zijn. En ook geheelonthouders. Ze zeggen dat het een pure mythe is dat je meer moeite zou hebben met proteinebronnen vinden als veganist. Gewoon even de moeite doen om jezelf te informeren. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-01-2019 0:39] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Om nu die als goed voorbeeld aan te houden... geestelijke gesteldheid is ook een factor. ![]() FF naar buiten kijken mensen maansverduistering, de volgende is in 2025 maar is dan slecht te zien dus 2029 is de volgende goeie. Weer is perfect ervoor! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het was mooi. ![]() ![]() |
|
quote: dit zijn dan misschien betere voorbeelden ? ![]() “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3061649/om-eist-celstraf-voor-verkrachten-meisje-13 De tering de tering. Lijfstraffen effectief of niet, maar ik ben dusdanig cynisch dat ik vermoed dat zulk tuig nooit zal veranderen. Ik overweeg gezien de kosten van en gebrek aan reintegratie in samenleving na zowel incarceratie als TBS serieus om voor de doodstraf te zijn in dit soort gevallen. Gewoon een stuk stront op t textiel van de samenleving. Zal altijd blijven stinken. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |