|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zoalsbik al zei: a) ik sprak over de trend tot rond 2005 b) als je t iver immigratie enzo hebt zul je meer data dan alleen totalen hebben When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Over heen gelezen ben ik bang. Was zelf meer gefocust op recentere cijfers vanwege Jans veronderstelling dat tegenwoordig alles wordt opgelost met steek-, schiet- of indefiksteekpartijen. quote: Klopt, maar ik ben te lui om dat allemaal op te gaan zoeken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ook. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat t geweld steeds grover wordt. Boormachines, messen, in de fik steken, lijkt wel schering en inslag. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oh wacht, je hebt een hele post gelezen en daaruit het woord "alles" gekozen om over te gaan huilebakken. Gewoon omdat het kan. Succes verder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En waarom kun jij nooit eens gewoon meedoen met een discussie? Je snijdt iets aan en voelt je meteen persoonlijk aangevallen als iemand wat verdieping zoekt of het er niet mee eens is. Blijft bijzonder hoe dat werkt bij jou. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 14-04-2019 17:30] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Heb je daar wetenschappelijk bewijs van? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vertrouw in deze op mijn eigen waarnemingen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nog nieuws? ... hoe de hazen lopen ... |
|
En zo komen we de zondag wel weer door. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-04-2019 18:34] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ZM is net IRL #joesabi When your people matter, menstrual health matters |
|
Varg heeft nu een grote te pakken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zonde. Zou Snowy Shaw er iets mee te maken hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wow, dat staat echt serieus in de hens. Wat ontzettend zonde. Stel dat er uiteindelijk iemand door een dom foutje of nalatigheid verantwoordelijk voor zal blijken te zijn, wat zal die zich dan slecht voelen zeg. Té-ring. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-04-2019 22:06] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dit. Stel je voor dat het echt aangestoken is, vanwege een reden. Dan wil je niet gepakt worden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: "Foutje, baas." Dat wil je écht niet op je geweten hebben. Wel eeuwig zonde zeg. Ben nooit in Parijs geweest en het trekt me ook totaal niet, maar het is wel een heel mooi gebouw. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
wel een zeer slecht EPB dat gebouw, qua CO² scoorde het ook zeer slecht (zeker nu, lolz). afbreken en iets anders zetten, stop living in the past. signature |
|
Dat doen ze in Veenendaal al jaren. Wordt er niet mooier op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Nu geef ik toevallig les aan een paar vrouwen uit Veenendaal, en daar zitten best wat mooie tussen hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hoe zit het met hun CO² uitstoot? signature |
|
Dat is dan weer niet best. Ze zijn voornamelijk van Indische afkomst, en volgens mij veroorzaakt hun dieet regelmatig methaangas, hetgeen nog een sterker broeikaseffect schijnt te hebben dan CO2. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |