![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.dumpert.nl/mediabase/7650935/7a49498b/_als_je_thierry_dood_wil_schieten_zeg_dan_paf_.html?fbclid=IwAR36vLORkCQVIgmxdzn5LYttBpyQRa4TEeXAj6sW262JY7gXigliAd6KMa8 Gaat weer lekker zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Tom heeft het weer op zijn heupen met z'n deaud? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tom komt alleen de deur uit voor kattenvoer en zijn pakje shag. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: The breakfast of champions! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Misschien komt ie tegenwoordig aan de kost door tegen betaling leuzen voor anderen te bedenken. Edit: tiepgri3p [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-03-2019 18:52] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kijk uit dat je geen diagnose gaat stellen he. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Da's niet mijn hobby. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dan zou het je werk kunnen zijn. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Er zou zoveel kunnen. Een Belg zou ook een kip kunnen neuken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Maar natuurlijk niet op een kinderboerderij! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nee daar doen Belgen andere dingen. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Heroïne dealen! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
signature ![]() |
|
https://nos.nl/artikel/2277505-pleidooi-voor-30-km-per-uur-in-bebouwde-kom.html En dan ook weer langzamer op de snelweg. 100 of max 120 ofzo. Goed tegen de uitstoot. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-03-2019 12:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nou maar hopen dat ik een keer werk dicht bij huis vind. Want autorijden is sowieso geen zak meer aan op die verstopte ader die ze A2 noemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: het zou mij niks verbazen dat je een stuk beter door zou kunnen rijden met verlaagde snelheden. Als men dan ook nog wat afstand houden lijkt mij dat de doorstroming een stuk vlotter zal gaan verlopen. Maar ja vertel dat maar eens aan de "sportieve" rijders van tegenwoordig. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Volgens mij kan half Nederland niet ritsen. Al dat dichtrijden en geen ruimte laten veroorzaakt volgens mij een hoop van al die file-ellende. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ik zeg maximum 20 in de bebouwde kom voor auto's, bij 30 km per uur de verwarring met een fiets veel te groot. signature ![]() |
|
Dan wordt de verwarring met de Nordic walkers weer groot. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
uiteindelijk moeten auto's gewoon dood. plebs moet maar te voet naar het werk, management krijgt zijn eigen kantoor thuis met adminnetjes die naar daar moeten werken. doe ik nu ook zo, heerlijke evolutie. signature ![]() |
|
Voetgangers horen op het voetpad. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Wat is er nieuw aan 30km/h in de bebouwde kom? Dat is hier al jaren. Niet dat men zich er aan houdt maar dat terzijde. Op de snelweg hadden ze gewoon 120km/h moeten houden. Men reed toen toch al 130km/h, en nu 140 ipv 130. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.bd.nl/politiek/kamer-scholen-mogen-niet-buigen-voor-digitale-schandpaal~a92e8ad0/ Benieuwd wanneer ik een Berufsverbot krijg... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |