![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand ervaring met Knoppix? Ik heb daarvan gehoord dat je daarmee Debian als graphic installer kan gebruiken? ![]() |
|
quote: Knoppix is ook op debi@n gebaseerd, dus alle debian zooi zou feilloos moeten werken onder knoppix. ![]() |
|
quote: ik heb geen problemen met noobs. en al helemaal niet met het woord noobs. ik heb wel problemen met mensen die laten doen blijken alsof ze suprieure kennis hebben van een systeem waar ze in feite geen fuck vanaf weten. en als dat mij een elitair stuk vreten maakt. het zij zo. quote: mijn punt met gentoo is niet dat hij zooi compiled. mijn probleem met gentoo is dat hij ALLES compiled. sorry maar de snelheids winst van op zijn hoogst enkele seconden, ga ik geen uren wachten tot hij mozilla of xfree gecompiled heeft. nu zie ik in je verhaal dat gentoo ook binairy packages gaat aanbieden. maarja waarom zou ik dan nog gentoo gebruiken. quote: Xserver is gelanceerd als officieele vervanger voor Xfree, dus die versplintering valt wel mee. op dit moment is GLX nog zwaar broken, zo ook een boel andere dingen. het geval is eigenlijk amper Alpha te noemen ![]() maar door de modulaire opzet zijn de hoofdbestandsdelen al wel te gebruiken. ![]() |
|
Now installing Mandraak! Nu hoor ik er ook bij! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:pisnicht! ![]() |
|
Dat ze daar nu nog steeds officieel op de 2.2 kernel hangen vind ik dus echt ongelooflijk. Debian stable (3.0) gebruikt toch al lange tijd 2.4?? En wat die Freedesktop.org Xserver betreft, ik kan niet wachten tot dat een acceptabel niveau is. Linux op de desktop zal een stuk interessanter worden. Mentation - www.mentation.nl ![]() |
|
is er iemand die me kan uitleggen hoe ik handmatig mijn netwerk kan configureren onder Debian? Tijdens de installatie is mijn eth niet mee geinstalleerd ![]() ![]() |
|
Koop een nieuwe harde schijf, en zet daar windows op. EDIT: en haal meteen die user icon van je weg. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 07-05-2004 11:08] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Je netwerkconfiguratie staat in /etc/network/interfaces. De syntax zou redelijk voor zich moeten spreken met de manual er bij, maar roep maar als je er niet uit komt. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Windows staat er al op. quote:NEE! ![]() |
|
Is dat Dave Grohl? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Nope. Zijne heiligheid Bruce Dickinson in zijn jongere jaren ![]() |
|
kga me binnenkort maar eens aan debian wagen, ik wordt af en toe niet goed van die $%&$%&$%& compile tijden in gentoo. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... ![]() |
|
quote:RedHat probeert het de gebruiker TE gemakkelijk te maken, op de verkeerde manier: zo veel mogelijk installeren en allerlei services aan/open zetten. Microsoft heeft er ook een handje van, daar gaat het daar iedere keer op fout. Zo ook bij RedHat. Daarbij is Microsoft nog sneller met patches dan RedHat, die het ook nog presteert om snelle updates niet kostenloos aan te bieden. Tel uit je ellende. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
I see... ik moet inderdaad zeggen dat de installatie bijzonder makkelijk was. Maar als ik bijvoorbeeld alle server options niet installeer, dan staan deze toch ook niet open zeg maar? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... ![]() |
|
quote:Ik neem aan van niet, maar ik moet bekennen dat ik al lang geen installatie van RedHat meer heb aanschouwd.. alleen slecht geinstalleerde bakken, maar dat kan ook aan de beheerder liggen. Maar inderdaad, als je, bijvoorbeeld, Apache niet installeert, dan kan die ook niet gehacked worden. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Linux is leuk. Ben pas aan Debian begonnen. Maar geef mij maar unix ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
suse 9.0 installatie op een pIII 450 mhz, 512 ram. tijdens installeren kwam probleem al voor, na installlatie ook. pc piept 3x beeld valt dan ff uit, piept 1x beeld terug. gebeurt constant.. iemand? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Vaagheid troef dus. Doet me denken aan ACPI of APM. Doe eens de kernel booten met de optie 'acpi=off' (oid, kan met niet herinneren hoe dat precies moest) ![]() |
|
quote:Zodra lilo (Linux Loader) gestart wordt shift ingedrukt houden (tenminste, als hij automagisch doorboot). Dan krijg je de prompt van de bootloader. Daar de naam van de kernel die je wil booten met dergelijke opties er achter: boot: linux acpi=off [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-12-2004 11:30] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Als ik dit topic zo doorlees ga ik toch huiveren met Linux... En ik wil zo graag van die graf windhog af ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |