![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER?? -BLACK JEW IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER?? -BLACK JEW -HELVETE ![]() |
|
Ik ben net weer teruggestapt op windows xp, maar ubuntu werkt best fijn. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER?? -BLACK JEW -HELVETE -BARABAS Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
heb behoorlijk zitten kloten met wifi drivers voor mijn nieuwe netbook.. Ik kwam op EEEBUNTU uit. eigenlijk voor een eeepc maar alles doet het nu prima. ik wil natuurlijk wel mn myspace kunnen checkken als ik op de trein sta te wachten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Nee man, das niks. Myspace kijk je als je zit te schijten en niet anders. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
word! ik meen iets gelezen te hebben dat het hebbem van een swap file niet goed is voor een netbook onder eeebuntu. ik kan alleen de link niet meer vinden. Kan me ook niet zo goed voorstellen dat je snel met software je hardware kunt vernueken iemand met kennis in de zaal?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Als een netbook is uitgerust met een SSD harde schijf dan zou het kunnen dat wanneer er veelvoudig schrijf acties(wat dus bij het swappen) worden gedaan de SSD sneller door zijn levensduur is dan wanneer je geen swapfile hebt. Bij een installatie van een op Linux gebaseerde besturingssysteem is het verstandig om geen swapfile aan te maken. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 31-12-2009 9:35] ![]() |
|
Sinds een tijd ook Ubuntu op mijn pc, eigenlijk uit noodzaak omdat ik de XP-cd niet meer kon vinden en een nieuwe installatie toch echt wel nodig was. Maar het werkt prettig, al heb ik er nog niet veel mee gewerkt. Ik hoop er een ontwikkelbak van te maken inclusief web en ftp server, om een beetje te nerden. ![]() ![]() |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Een paar jaar Kubuntu gedraaid, maar nu weer terug naar Windows (Windows 7) ivm teh gaymz ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Hopelijk straks ook Android Rowboat. ![]() |
|
quote:Dualboot? ![]() |
|
Ik gebruik nu voornamelijk weer Windows vanwege een paar problemen in Linux (Ubuntu) die ik echt niet op kan lossen. ![]() |
|
Daar zit ik nu ook aan te denken voor op mijn laptop, heb het er even op gehad, maar snel weer weggedaan (ik was bang voor instabiliteit). Ubuntu naast W7Ultimate. Ubuntu is voor sommige ontwikkelomgevingen prettiger en ik denk ook makkelijker steeds schoon te krijgen. C programmeren in Eclipse met gcc op windows werd al afgeraden. ![]() |
|
quote: Wat voor problemen? ![]() |
|
quote:Ik heb het geluid niet goed werkend gekregen, de helft van de tijd deed het het, de andere helft weer niet, en het verschilde ook per programma. Iets met PulseAudio / Alsa waarschijnlijk. Hier ben ik dagen mee bezig geweest, maar het lukt me echt niet. Bestandsoverdracht naar usb-sticks die met hoge snelheid begint, maar waarvan de snelheid zo snel afnam dat ik er nauwelijks nog een film op kon zetten. Gebrek aan goede woordenboeken (hier heb ik niet uitgebreid naar gezocht en het is ook wel mogelijk om wat via WINE te installeren). Toetsenbordindeling die ik niet helemaal goed kreeg. Ik wil graag wel een é kunnen typen door ' + e maar geen ś, de standaard toetsenbordindelingen voldeden hier niet aan, en met even zoeken nog geen resultaat. En nog wel meer van dit soort dingen. Voor de rest vind ik Ubuntu wel fijner dan Windows. ![]() |
|
quote: Ah, daar kwam ik net al wat over tegen ivm Android. quote: Ook geprobeerd taal en regio etc. in te stellen, in Windows wil dit ook nog wel eens helpen. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 13-04-2010 20:39] ![]() |
|
quote:Ja, maar dat werkte alsnog niet. Steeds was het ' + e = 'e, of ' + s = ś. Het is vast goed mogelijk dit te verhelpen, maar voor een Linuxnoob als ik wel lastig. edit: Mochten mensen oplossingen hebben voor deze problemen hoor ik het graag. Als Ubuntu 10.04 uit is doe ik nog een poging alles werkende te krijgen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-04-2010 20:51] ![]() |
|
quote: Mwoah, ben daar niet zo kapot van. Daarbij bevalt Windows 7 mij ook prima ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote:Mooi zo, moet ik ook maar eens proberen. ![]() ![]() |
|
quote: Is zeker een aanrader ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote: Primair Windows, maar ik heb hier een PC met Ubuntu staan. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |