![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar ik ga niks meer formatteren enzo ![]() Ik heb nu wel 3 partities (windows) c,d,e Kan ik daar wat mee? ![]() |
|
Maak op zijn minst ff images/snapshots of hoe je het wilt noemen, dan kan je alles altijd nog terug zetten. Verder kan je toch gewoon op 1 vrije partitie linux knallen en vervolgens de andere partities mounten via /etc/fstab? ![]() |
|
quote:Dat zeg ik... zorg dat je geneog ruimte vrij hebt op die partities, krimp de partities dan in om ruimte te maken voor een vierde en vijfde partitie. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik zoek wel een keer een leuke linux bak en die beheer ik dan wel met ssh en exceed ![]() ![]() |
|
quote:82 en 82 ![]() ![]() |
|
poging zoveel met distro nummer zoveel aan deze kant maar het lijkt redelijk goed te gaan tot op heden. De gelukkige: RedHat 9.0 ![]() |
|
quote: ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Yep.. X-server deed het GVD weer niet! ![]() Videokaart eruit gerost weer aan de Debian.. Wish me luck.. ![]() |
|
quote:Deed de videokaart het niet onder Debian dan? Welke is het? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:een of andere oude Matroxkaart.. Ben nu met mijn onboard bezig en de XF86Config files gegenereerd door Knoppix heb ik effe op diskette gezet.. ![]() |
|
ik heb linux maar ff aan een boom gehangen. Dat usb geval om internet op te gaan werkte echt niet. Wacht wel ff tot er een distro is die een 2.6 kernel meelevert. Dat zelf compileren is voorlopig nog niet aan mij besteed. Heb nu wel als testje windows longhorn draaien. Mijn eerste ervaring is dat er grafisch veel te veel onnodige troep in zit, dat er teveel onnodige "hulp" in de explorer is ingebouwd en dat het langzaam is. ![]() |
|
quote: 1. dOh 2. verassend 3. teveel grafische troep + hulpprogramma's = langzaam Maar compileren van een kernel is niet zo moeilijk hoor. Probeer gewoon een goede help te vinden. Zal vast wel wat documentatie staan bij de makers van je distro of linuxnewbie.org... Niet opgeven, Ik ben al een jaar bezig om mijn PCMCIA netwerkkaartjes aan de praat te krijgen ![]() ![]() |
|
Ik heb een vraagje over xinetd. (En ja, ik gooi 'm eerst hier eruit omdat ik uit ervaring weet dat ik op GoT 3 dagen wacht voor 10 nutteloze reacties) Is het ook de bedoeling om een HTTP (web) server ook als xinetd service te draaien of niet? En heeft iemand ervaring met de Boa webserver? ![]() |
|
Ik draai eigenlijk het liefst zo veel mogelijk daemons (servers) standalone. Dan hebben ze allemaal hun eigen user en hun eigen 'stukje' zodat als er een keer een hacker binnenkomt op een van die diensten ze nog niets kunnen. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik heb m'n server draaiende met een test pagina. Kun jij 'm zien?? http://atomwald.dyndns.org/ EDIT: en wat voor snelheid krijg je bij het downloaden van "Tijdelijk spul"?? Dan zou ik overwegen om een FTP op poten te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-09-2003 16:45] ![]() |
|
quote:Doet het niet... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Mijn /etc/boa.conf had een andere hostname erin staan ![]() http://blackheart.dyndns.org <--probeer het nog eens en draai er nmap op. ![]() |
|
Ook nog zoiets vreemds:
Mijn cron runt sendmail maar ik heb NERGENS niks van sendmail staan in mijn crontab of in cron.[hourly|daily|monthly|weekly] ![]() ![]() Sterker nog: quote: en... quote: ![]() |
|
OK, ik ben er weer eens mee begonnen ![]() Heb nu een mandrake 9.1 draaien. Gaat tot nu toe allemaal prima. Maar ik heb uiteraard toch weer wat te vragen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle inkomende FTP verbindingen zonder geldige user op de linux machine naar een bapaalde dir verwezen worden? En waar vind ik de FTP config file/tool? En nog een vraag, hoe kom ik remote bij webmin? ![]() |
|
ahhhhh.... iemand? ![]() |
|
Je moet je eigen drivers schrijven ... this user is dead ![]() |
|
nee. ![]() |
|
quote:http://www.tightvnc.com heb je hier wat aan? @Frustie: Niet altijd [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 03-11-2003 10:13] ![]() |
|
tightvnc client heb ik wel geïnstalleerd. Maar ik moet meer weten hoe ik kan zorgen dat die linux bak ook verbindingen accepteert. Maar het ging me in eerste instantie om dat FTP gedoe en de Webmin module. Dan ben ik namelijk al een heel eind op weg naar een nieuwe server ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |