![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach, ik gebruik zelf Windows98 First Edition (!) nog steeds en mijn voorlaatste installatie is iets van 3 jaar meegegaan, voordat ik Windows weer eens opnieuw geïnstalleerd heb. Dus het kan wel... En voor Windows98-begrippen was hij nog best stabiel ook. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
nou wat lang zeg 3 jaar ![]() ![]() |
|
quote: Weet jij om de hoeveel maanden mensen gemiddeld Windows opnieuw installeren? Blijkbaar niet, aan je reactie te merken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
oja dat weet ik wel, want ik heb er zelf 2. Maar dat is nog geen argument om te beweren dat 3 jaar lang is, of wel soms. mijn window machines halen het jaar niet eens, en dat terwijl 1 ervan nooit op internet komt. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-10-2005 9:48] ![]() |
|
quote: Jouw machines halen het jaar niet, dus mijn 3 jaar is niet lang?????????????? Haha, grappenmaker. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
wat je wilt knakker, 3 jaar voor windows is vrij lang, maar voor een computersysteem niet, voordat ik overstapte op OSX draaide ik OS9 al 5 jaar zonder zorgen. OSX draait hier al een jaar enorm goed. ![]() |
|
quote: Da's het enige dat ik zei... dat ik een superbrakke Windows versie heb en dat ik die zelfs nog 3 jaar kan laten meegaan... Dus als je een betere Windows-versie hebt, hoeft het helemaal geen probleem te zijn... ![]() Maar zegt dat iets over mij of over Windows vraag je je dan natuurlijk weer af... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Tsja, feit is wel dat je (meestal) behoorlijk je best moet doen om een windows soepel te laten lopen. Hoewel dat bij 95/98 een stuk moeilijker was dan nu met XP. Zelf draai ik deze XP installatie 2 jaar, en hij doet het net zo goed, zo niet beter dan in het begin. edit: Misschien moet ik het anders zeggen. Je kunt Windows hetzelfde laten lopen als na de installatie door gewoon geen domme dingen te doen (wat veel mensen veel moeite kost), maar om het echt SOEPEL te laten lopen moet je echt je best doen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-10-2005 10:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Windows draait prima, al dat gejammer is van dat pc-freaks-gestreeb ... ![]() |
|
Zelfs ik, Linux-fan van het eerste uur ben noodgedwongen aan de WinXP en kan beamen dat het een erg stabiele OS is geworden. Weinig mis mee. ![]() |
|
quote:Draai 't zelf thuis en op m'n werk op een van m'n PCs, werkt prima. Maar ik zou m'n server-taken er nooit aan wagen. Als ik zie hoe vaak de fileserver hier plat ligt ('alles' al geprobeerd.. NT, XPpro, 2003s) in verhouding met de Linux-server dan weet ik 't wel. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Dat kan ook met incompetentie te maken hebben of verkeerde hardware. Dus dat zegt allemaal niet zoveel "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Machines zijn identiek en sterf ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
kutmachines en n00bs haha "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ja XP en ik host er niks mee, geen server taken enzo maar ik heb dit jaar al 2 keer moeten instaleren ![]() Grafbak Owja specs AMD Athlon 2400 1024 333 DDR ramm 1 x 40 gig LG 1 x 160 gig LG de rest weet ik nie ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
vaak crashen kan in principe komen door slecht geheugen (reboots, download CRC errors etc.) Of een brakke hardeschijf waar sectoren beschadigd zijn. Zo zijn er natuurlijk nog wel legio andere factoren. Iig komen deze wel redelijk veel voor dacht ik zo. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
of door ommeunig prutsen en dingen doen waarvan je niks afweet ... ![]() |
|
Ik heb nu Suse linux 9.1 Professional Iemand daar bekend mee?? Ik weet alleen dat er 2 mega dikke boeken bijzitten ![]() Owja en mijn andere comp boot niet via cdrom [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 15-10-2005 16:46] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Even quoten! ![]() |
|
quote: maar dat was in '02. redhat was ik toen behoorlijk zat van denk ik. EDIT, ik hap ook nog ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-03-2006 16:32] Suck my piss ![]() |
|
ik zit op het moment op een ouwe pc uit het jaar kruik waar ubuntu op draait een erg fijn programma waar ongeveer alles opzit waar je recht op heb al zit dr niet meer op het is gratis zoals jullie al merken kan je dr mee internetten je kan dr tekst mee verwerken en muziek mee draaien je zal dr mischien nogwel wat meer mee kunnen maar ik zit hier nogmaar 10 minuten achter maar het werkt leuk ![]() |
|
Wat typ je allemaal? HOOFDLETTERS en I.N,T.E,R.P,U.N,C.T,I.E, ![]() |
|
Als we toch in de live-cd sfeer zitten. Een HOW-TO om een Openbsd live-cd te maken. http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2005/07/14/openbsd_live.html?page=2 Goeie snizzle. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |