![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze is sinds deze week opeens leuk. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Die strips zijn wel leuk ja. ![]() ![]() |
|
quote: Daar lees ik net wat over, probeer eens OSS: http://en.wikipedia.org/wiki/Open_Sound_System http://insanecoding.blogspot.com/2007/05/sorry-state-of-sound-in-linux.html http://insanecoding.blogspot.com/2009/06/state-of-sound-in-linux-not-so-sorry.html ![]() |
|
quote:Die is al een paar jaar deprecated ![]() |
|
Ubuntu 10.04 is nu te downloaden: http://www.ubuntu.com/getubuntu/download ![]() |
|
Hoe bevalt het? ![]() |
|
Voor de stabiliteit hoef je het sinds Windows XP ook niet meer te doen, zowel XP als Windows 7 zijn hier hartstikke stabiel. Vista hoor ik meer klachten over maar die heb ik zelf overgeslagen ![]() ![]() |
|
En ga dan maar eens wat fatsoenlijke apps zoeken. Voor Linux bedoel ik dus... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-07-2010 15:50] ![]() |
|
toen ik nog alleen maar software gebruikte voor mn muziek, draaide ik ook steeds verschillende distros. Ben eigenlijk nooit een perfecte tegen gekomen. Tegenwoordig gebruik ik mn pc meestal als moderne tape recorder verder niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: tja waarvoor nog wel dan vraag ik me af? toch vooral om je af te zetten tegen het gangbare, kunnen roepen dat je anders bent, interessantdoenerij en meer van die typische geitenwollensokken onzin [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 25-07-2010 15:58] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ja geen idee, Windows bevalt mij prima. Op de pc dan wel, Windows Mobile is echt een draak daar wel overgestapt op Android en dat is toch een stuk sneller en stabieler. Maar ik ben offtopic nu. Verder gemerkt aan Linux dat de ondersteuning van sommige hardware ook nog steeds niet best is. Een wifi kaart bijvoorbeeld, uiteindelijk wel aan de praat gekregen maar deed er wel een uur over. Dat soort dingen kom je bij Windows toch veel minder tegen. Voor iemand met wat ervaring met pc's is het wel aan de praat te krijgen maar een beginner... ![]() |
|
Tis idd echt iets voor de hobbyist die het leuk vind avonden bezig te zijn de boel een beetje aan de praat te krijgen. En natuurlijk een ontzettende rebelse manier om je af te zetten tegen Bill Gates. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 25-07-2010 16:10] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Vooral dat laatste. Moet je eens vragen hoeveel er naast hun Linuxbak nog een Windowsbak hebben staan of met Wine oid Windows apps onder Linux draaien. ![]() |
|
Haha klopt. Lees ik ook vaak op Tweakers. Maar zeiken over Windows en Micro$oft (zo spellen ze dat graag daar) En ondertussen inderdaad wel nog een Windows bak draaien of een emulator... En dan heb je nog de Apple fundamentalisten die zijn nog erger. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-07-2010 16:16] ![]() |
|
Oh ja, die Apple Jehova's :') ![]() |
|
quote: Ja hoe zielig kun je zijn he.. zelfde als roepen dat je vegetariër bent en ondertussen stiekem toch vlees eten Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote:Ik denk dat de meeste Linuxgebruikers Windows voor andere taken gebruiken, bijvoorbeeld games en heel veel software die niet op Linux draait. ![]() |
|
Daar is ook niks mis mee, maar ondertussen lopen ze wel windows en Microsoft af te zeiken terwijl ze het blijkbaar toch nodig hebben voor hun spelletjes... ![]() |
|
Je kan het toch een slecht OS vinden en er toch spelletjes op spelen? Niks hypocriet aan. ![]() |
|
Nee, iets met principes. ![]() |
|
Dat kan. Maar de argumenten waar ze meestal mee komen zijn niet echt overtuigend. Het is niet stabiel blabla terwijl dat sinds XP al lang geen probleem meer is. Windows is misschien wat gevoeliger dan Linux als je wat brakkere Hardware heb maar verder is die stabiliteit echt geen probleem meer. ![]() |
|
Dan lees jij andere reacties dan ik op Tweakers. Ik ben het verder wel met je eens, Windows 7 bevalt me prima en ik gebruik Ubuntu bijna nooit meer, vanwege het gedoe om iets te laten werken. ![]() |
|
hoe zit het met de snelheid? is linux sneller? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |