|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Onze voorouders zijn ook verkast nadat het romeinse rijk in duigen viel. Heel normaal, volksverhuizingen. Net als geluk zoeken. Rechts gebruikt dat als negatieve term, maar dat is het niet. Elders op zoek naar geluk daar waar je het thuis niet kan vinden is wat Nederlandsche boeren in de jaren '70 deden door naar Canada te emigreren, bijvoorbeeld. Landsgrenzen zijn sowieso een menselijk verzinsel. Je kan ze intekenen, je kan ze uitgummen. Ik ben niet van een One World Government zoals dat nu op tafel ligt, maar verdeeldheid leidt enkel tot engnekjes als Baudet en in het recente verleden nog veel ergere figuren. Star Trek is wat dat betreft (naast fictie natuurlijk) interessant: humanity as one traversing the stars. Geld bestaat niet, er is enkel ruilhandel. Religie is slechts een hobby voor de selected few. Een mens kan dromen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Met dank aan Hans Teeuwen.net [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-03-2020 19:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooi Geen Stijl jasje. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Geen Stijl is er enkel voor ubermenschen zoals Fusion. Dan hebben ze wat om op af te geven. Hans was er trouwens eerder dan GS. En iemand zei ooit eens dat je het forum niet te serieus moet nemen. En laat degene die er dan vol invliegt altijd iemand uit die categorie zijn. Frappant. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3170210/Trillend-achter-het-stuur-de-bus-van-Piet-werd-twee-keer-op-een-avond-beschoten Weer in Eindhoven. Wie kijkt er nog van op? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klopt, strikt genomen heeft hij gelijk. Behoorlijk onhandig van de VPRO. Wat ik het wonderlijkste vind is dat Baudet een soort teflon-laag lijkt te hebben. Als hij zelf, zonder verkeerd geciteerd te worden, de grootste nonsens de wereld in slingert (Marokkanen in de trein, iemand?), lijkt dat niet te beklijven. Maar dan parafraseert de VPRO een uitspraak van hem en is het ineens een rechtszaak… Terwijl het er alle schijn van heeft dat Baudet precies bedoelde te zeggen (zonder het daadwerkelijk zelf te zeggen) wat de VPRO vervolgens 'voor hem' opschreef. Toch wel knap gespeeld. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Op GS kent men geen Hans Teeuwen. Enkel De Meester. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik volg heel dat GS niet. Het enige wat me er nog van bijstaat, enkel omdat het hier op het forum voorbij kwam, is die reporter die een klap op z'n muil kreeg omdat ie maar door bleef drammen bij de vrouw in kwestie. En dan verbrouwereerd staan kijken dat ie een klap in z'n muil kreeg. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ja, klopt allemaal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je weet dat Teeuwen hier juist de xenofoben die zo denken persifleert? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat doet er toch niet toe, het is gewoon een leuk stukje conference. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat naadloos aansluit bij jouw denkbeelden. Dat dan weer wel. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Arbitraire grenzen mogen dan de oorzaak zijn van veel ellende, je hebt in de praktijk denk ik helaas wel zoiets nodig als (lands)grenzen om zaken bestuurbaar te houden. De inherente bijvangst is xenofobie. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Jij weet helemaal niet wat mijn denkbeelden zijn. Die dring jij en nog een paar anderen maar al te graag iemand op op basis van een paar opmerkingen die iemand maakt waarvan je niet eens weet of het serieus is of om een beetje te trollen. Het is in ieder geval heel voorspelbaar wie er altijd gaan happen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Minder zonnebanken zal je goed doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Goeie snor, wel. Klopt precies! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/voetbal/6037110/voorzitter-amerikaanse-voetbalbond-stapt-op-na-protest-vrouwenelftal.html Voetbal is niet boeiend, maar het gaat me meer om het idee dat iemand z'n baan kwijtraakt omdat anderen het niet eens zijn met een uitspraak. Dit: quote: Kan gezien worden als 'een niet al te handige manier van iets zeggen'. Maar quote: is het natuurlijk nergens. Waar komt die overgevoeligheid van tegenwoordig eigenlijk vandaan? Ik zou zeggen hou je bek dicht en schop tegen die bal aan, want daar wordt je immers voor betaald. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Er zijn minstens 3 zm-ers waar je dat aan kunt vragen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Uit dat stukje: quote: Eén van de sprekers was Syp Wynia, een derderangs stukjesschrijver voor Elsevier, die op geen enkel vlak een expert is op het gebied van rechtspraak. |
|
Don't shoot the gooier van de knuppel. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
https://www.nu.nl/muziek/6037431/frenna-was-bijna-niet-gaan-rappen-door-onzekerheid.html quote: Er is meer dan enkel corona nieuws. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
https://www.nu.nl/economie/6037459/toetsenborden-en-monitors-gaan-hard-bij-mediamarkt-door-thuiswerkers.html Dat krijg je als je enkel gaat zitten pauperen op een tablet/phone. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |