![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Was het ook grim? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Je zicht moet altijd optimaal zijn ja, maar er zijn nou eenmaal individuen die denken dat regels en wetten onderdeel zijn van het grijze vlak. quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Gewoon even dit artikeltje onder de neus drukken. https://www.destentor.nl/regio/waarom-we-ons-besneeuwde-stoepje-beter-niet-kunnen-schoonvegen~a0af21da/ ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
De inrit naast de onze, echt heel erg ernaast, is van de dokter, hele lange inrit. Dan een hek en dan een hele grote oppervlakte om auto's te parkeren van mensen die naar de dokter gaan. Hij mag wel meteen na de avondklok beginnen om dat opgeruimd te krijgen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Owboy. Na de avondklok nog even iemand zijn auto die vast zat uit de sneeuw helpen duwen. Ik hoop dat de pliezie nu niet mijn voetsporen gaat volgen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Staat er een tijdstip in de voetsporen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat doet die iemand dan ook op dit tijdstip in een auto? Of was het iemand die natuurlijk naar op1 moet. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
De huisarts. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Of, beter nog: je lekker niets aantrekken van het soort burgermannetjes en -vrouwtjes dat wel eventjes denkt dat het met zijn passief-agressieve calvinisme enig gezag heeft in jouw leven. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-02-2021 21:32] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Dan heeft Op1 vanavond een item over de mocro maffia. Normaal zou ik ze lekker laten klungelen en slippen maar het tafereel speelde zich uitgerekend pal naast mijn auto af en die wil ik nog ff heel houden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En het duwtje was zo hard dat ze nu op het zuidelijkste puntje van Gibraltar bungelen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bijna vol. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En auto nummer 2 los moeten duwen. Deze heeft denk ik iig de sjieke velgjes onder zijn golfje vernaggeld tegen de stoeprand. Kan iemand al die gasten even uitleggen dat dom gas geven niet altijd de meest handige oplossing is. Beheerst gas geven of ff een versnelling hoger proberen doet soms ook wonderen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-02-2021 21:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En dat heb jij ze niet even haarfijn uitgelegd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat een drukte in die straat. Hier niemand te zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
De auto van XXL staat inmiddels op blokken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Toch is het beter om onkundigen niet op gang te helpen. Eenmaal op gang zullen ze het er vast niet beter vanaf brengen. Zo lang ze vruchteloos in de rondte staan te malen op een parkeerplaats, rijden ze tenminste niet tegen iets of iemand anders aan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
5 meter verder zijn ze iig bij mijn auto weg. Daarna is het een probleem voor de buurman. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En zoist. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Precies. Voor ik er van word beschuldigd dat er toch van nature iets goeds in mij zit. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Het is toch goed dat je die figuren hebt helpen voorkomen dat ze jouw auto beschadigen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Eerst maar even afwachen of ik het morgen beter doe als ik naar mijn werk moet. Gelukkig is dat pas om 2 uur 's middags. Kan ik vast een meter of 3 voor de auto sneeuwvrij maken en een aanloopje nemen om vervolgens bij de eerste bocht genadeloos de grindbak in te schuiven. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Er is vast wel iemand die je voor wil doen hoe je het ijs van de klinkers rijdt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |