![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/binnenland/6030017/rapport-doodsteken-kind-in-rotterdams-ziekenhuis-was-niet-te-voorkomen.html quote: Dan kan je die man gewoon tegen zijn wil opnemen, middels IBS. Dit is echt de hulpdiensten onterecht vrijspreken. Bah bah. https://www.nu.nl/economie/6029873/rabobank-komt-met-negatieve-spaarrente-kleine-spaarders-worden-ontzien.html Kan iemand me dit uitleggen? Banken zijn vies rijk, en nu dit? [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 11-02-2020 16:11] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Volgens mij doen ze dit onder het mom van "er is te veel spaargeld" en "wij moeten de eu bank ook betalen" en en en ![]() Ik zit bij de abn en daar is het sinds begin dit jaar al zo Eikel ![]() |
|
En dan open je niet ergens een internetspaarrekening waar je nog wel positieve rente, hoe weinig ook, krijgt ipv nog meer te gaan betalen voor het stallen van je spaargeld? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Voor iedereen, of enkel voor 1 miljoen+? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Kun je je miljoenen niet winstgevend kwijt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Varg was knapper. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
"3 Black Churches Have Burned...", hij heeft ze wel goed uitgekozen ook natuurlijk ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Charlie wilde met z'n helter skelter gezeik toch ook een rassenoorlog ontketenen? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Oh nee, ik bedoel dezelde situatie: veel spaargeld = -% jes weinig spaargeld = 0% Eikel ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Grappig hoe het gepeupel massaal loopt te jengelen over negatieve rente. Alsof het overgrote deel van nederland daar last van heeft. Jan Modaal spaart sowieso niet voor het rendement op hun centjes. Eerder voor een doel. Ik los persoonlijk liever af op de hypotheek en als ik even wat onvoorziene uitgaven heb los ik gewoon even niet af. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-02-2020 1:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Het fenomeen an sich is walgelijk en zorgwekkend. Als een paar banken het nu doen en er mee weg komen dan zullen meer banken volgen (@ND). Mensen met kapitaal denken wellicht "ik verplaats mijn geld". Aangezien de draak toch hongerig blijft, is daarna Jan Modaal aan de beurt. Een draak zit bovenop een gigantisch berg van juwelen, maar eist toch nog centjes van de dorpelingen onderaan de berg. Waarom zie je jezelf eigenlijk niet langer als gepeupel? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Een negatieve rente is al lang geleden aangekondigd. De banken moeten hun 'overschot' aan geld stallen bij de Europese Centrale Bank en hebben daar zelf ook een negatieve rente die ze door gaan berekenen aan de klant door ook negatieve rente toe te passen. https://www.consumentenbond.nl/sparen-en-beleggen/negatieve-spaarrente Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Met 1000 euro spaargeld heeft sparen vwb rendement van rente op dit moment sowieso geen zin hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zegeltjes bij AH plakken levert je meer op. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik geef mijn geld gewoon uit. Probleem opgelost. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Ik heb amper wat. Hahaha, dat zal ze leren! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Bwahahaha... ![]() https://www.ad.nl/politiek/forse-rekenfout-in-klimaatplan-hogere-kosten-voor-huiseigenaren~af471b7b/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Warmere temperaturen betekend minder stookkosten. Dat is inkomstenverlies voor de energiebedrijven. Dus dat moet op een bepaalde manier terugverdiend worden. Wij staan onderaan de pecking-order wat dit soort zaken betreft, dus we zijn altijd de sjaak. Metallica maakte er ooit een nummer over. Staat op het self titled album geloof ik. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Ik krijg van eneco dit soort mails. "Uw verbruik is gelijk, lekker steady We zien dat uw verbruik de afgelopen maand ongeveer gelijk is aan dezelfde maand vorig jaar. Klinkt goed. Wilt u toch graag minder verbruiken? Krijg dan goed inzicht in uw maandelijks verbruik." Of er staat u hebt minder verbruikt, goed bezig. Of er staat u hebt meer gebruikt. Klootzak. (iets in die trant) Net alsof eneco graag wil dat ik minder verbruik... ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ja, maar zit er in die tips om minder te verbruiken ook niet zo'n "slim" energieregulator gadget? Kwestie dat ze dat weer kunnen verkopen en installatiekosten aanrekenen... [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 13-02-2020 15:14] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
-Eerst een trui/vest aantrekken, dan pas de verwarming hoger. -Het is doodnormaal dat je het kouder krijgt als je urenlang roerloos op de bank ligt. -Een ruimte warm stoken waar je maar 5 minuten hoeft te zijn is onzinnig. -Geef ietsje meer geld uit aan A++/A+++ witgoed bij aanschaf, want dat verdien je binnen no-time terug (dus geen droger van 20 jaar oud voor 50 piek op Marktplaats kopen). -Als je 2 shirts/paar zocks/onderbroeken/handdoeken etc. extra aanschaft heb je tijd genoeg om de was buiten de droger te laten drogen en kan je die achterwege laten. -Enkel een gezin heeft baat bij een vaatwasser. Voor de overige huishoudens is het enkel vanwege luiheid. -Zet geen ramen open als het buiten ijskoud is. -Uurtje voordat je gaat slapen kan de verwarming op 14 graden. -Gooi geen warme meuk in de koelkast, want dan moet die onnodig hard werken. Ik zit qua stookkosten op de helft van het landelijk gemiddelde van een flatje [terwijl ik in een bovenhoek zit en dus veel warmteverlies heb), en qua electra op 1/3 van het landelijk gemiddelde van een 1 persoons huishouden. Moeilijk is het allemaal niet. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |