|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij zit jij erachter. Altijd al geweten. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Pauwer to the piepel! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Met het oog op Famke's aardappelhoofd moet dat toch 'Power To The Piepers' zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:NeeJij. |
|
nujij/nu.nl laat alleen de comments staan die ze zelf leuk vinden. dus doei, ik maak zelf wel uit waar ik het mee eens ben. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-09-2020 15:18] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Oei, dat haalt de glans er wel van af.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Sorry. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kut voor z'n sick gains natuurlijk. |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5186048/15-meter-afstand-deze-willem-ii-fans-feesten-er-op-los Goedzo jongens. Ik denk dat de burgermeester even wat rond moet bellen. Aboutaleb heeft wellicht tips hoe je dit de volgende keer kunt voorkomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voel je jezelf niet ook zo'n enorme braverik bij het lezen over dit soort gedrag van anderen? |
|
Heel eerlijk.... Ik ben zelf sinds maart al bij een aantal metalconcertjes geweest en zie dat het daar kennelijk wel kan. Ik voel me eerlijk gezegd niet zozeer een braverik maar eerder iemand die mogelijk toch slimmer is dan dit soort volk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Feel-good nieuwsartikelen. |
|
foutje! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-09-2020 12:49] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Na twaalven nog niet wakker? Waar haal jij je hollandsche groenten? |
|
hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er kwamen nog een zooi nieuwsberichten achteraan, maar deze is duidelijk genoeg denk ik. https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3265046/bewuste-keuze-om-willem-ii-fans-op-plein-naar-de-wedstrijd-te-laten-kijken-zegt-burgemeester Wil je de rest ook lezen zoek dan zelf maar op Omroep Brabant. Deporteren lijkt steeds meer de enige oplossing om van dergelijk dom volk af te komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zoals Rutte vanmiddag al zo mooi zei: Eigen verantwoording nemen... Gevolgd door: Als..... Als..... Als..... (Insert gedragsregel naar keuze.) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rutte wel ja met z'n als. Als ie een kut had gehad was het een verrekte lelijk wijf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als hij een wijf was geweest wou hij wellicht wat meer commanderen ipv eigen verantwoording te laten nemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien wel. Maar misschien moeten we wachten tot er iemand eigenverantwoording neemt en als zo'n plein vol staat er een wolk HCN overheen jaagt. Inderdaad, ik heb totaal geen empathie voor dergelijke retards, inclusief degene die het vanaf de zijlijn goedkeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-09-2020 18:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |