|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waar spectre z'n hart van vol is... Heb je het hoofd van dat mens wel eens gezien? D'r hoofd past prima bij d'r muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-09-2020 20:22] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
moeilijk publiek vanavond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tegenvaller dat Bennie niet even om je komt lachen ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5187288/mondkapjes-openbare-ruimte-waar-dat-advies-kabinet voor de zekerheid. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ja, precies. maar het is vooral bedoeld om ons te herinneren aan het 1 1/2 meter afstand houden. het is echter geen vervanging. en geen verplichting. dus dat wordt ook weer gezeik, want de een dit, de ander dat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Houden ze op dit forum ook anderhalve meter afstand? Je moet verstand hebben om hier op het forum iets te plaatsen, de meeste hebben dat niet en plaatsen maar wat. |
|
We hebben het in de gaten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik hou bij elke post van me 3 regels afstand tot de volgende post. als elke poster voor mij dit ook zou doen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
iig al 2, heel goed, nd! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: |
|
quote: Waar hangt die poster? |
|
quote: En dan nog vragen waar die poster hangt... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik kan daar geen posters van maken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jij bent zielig om daar over te posten. |
|
Jij zou gezien je mentale situatie helemaal niet moeten posten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: HaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSCUM |
|
Hmzz. Naar slijmhoestje en een loopneus. Geen koorts of ademnood. Voor morgenmiddag een testafspraak staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik had gisteren een test gedaan. Vervelend die sateprikker in je neus. Ik was van het weekend wat koortsig. Het zal wel wat meevallen maar vooruit. Mijn man zit in de risicogroep. hij heeft zelf geen klachten maar om alles toch even uit te sluiten. Ik voel mij nu prima. Hopelijk vandaag de uitslag. Kan ik dan wat bokbier kopen. bub |
|
Werkt goed met die afspraken met DigiD. Duurde ff voor ik gewoon aan de overkant van de weg (Ik kan vanuit mijn raam echt de testlocatie zien) getest kon worden en niet van Deventer naar Velp, Zwolle, Ommen of Barneveld hoefde. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, werkt prima. Maar ik moest wel een paar keer proberen voor ik een juiste locatie kreeg. Ik woon in Heerenveen. Ik kreeg eerst Gronngen. Toen Assen. En vervolgens Leeuwarden. Uitslag is overigens ook net binnen. Geen corona. bub |
|
een dag later... https://nos.nl/artikel/2350540-dringend-advies-voor-mondkapjes-op-middelbare-scholen.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: quote: quote: 3x goed nieuws dus! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb de uitslag van de antistoffen test.. negatief. De arts zei ook dat het testen een half jaar na het gehad te hebben eigenlijk ook geen zin heeft omdat studie aangetoond heeft dat de antistoffen na een half jaar weer weg zijn. Dus eigenlijk voor niks getest [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 01-10-2020 13:02] Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |