|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het was een vraag, geen claim. Maar goed, schijnbaar wíl je het dus niet. Wel grote uitspraken willen doen, niet willen ingaan op vragen en kritiek. Duidelijk. Je hoeft me niet te overtuigen, inderdaad. Wat een ontdekking. Wat betreft je claim waar ik eerst op reageerde weet ik juist nog steeds niet hoe je erin staat, want je wilde niet meer op mijn vragen reageren. Helaaaaaas. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dadelijk gaat 'ie nog slechte bm maken a la die Sir Nanna lijer. |
|
Biodanza Black-Metal Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En de 7000 weer gepasseerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, knap he? Uiteraard houdt iedereen zich aan de maatregelen, maar toch blijft het aantal besmettelingen maar stijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dus geen versoepelingen, maar vooral zo doorgaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als je dat type nieuws niet volgt is het gewoon 8 december merk ik. |
|
Je volgt anders aardig iedere keer na dergelijk nieuws. En het is nog steeds 8 december. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Natuurlijk, iemand moet de rest met de neus op de non-feiten drukken. |
|
Ah. 1000 minder dan gisteren. Kom maar op met die versoepelingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Coronanieuws doet de tijd niet stilstaan hoor, ook niet buiten Weert. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Yeah, right. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Niks van. https://www.nu.nl/coronavirus/6095429/rivm-te-vroeg-voor-aanscherping-cijfers-moeten-mensen-wakker-schudden.html Maar het RIVM lult ook maar wat aldus M. de Hond. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-12-2020 17:40] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
60.000 mensen meer getest, tsja. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel De afgelopen week is het aantal gemelde besmettingen voor het eerst sinds vijf weken toegenomen. Er zijn 43.103 besmettingen gemeld, ruim 25 procent meer dan de week daarvoor. Dit komt vooral doordat er veel meer mensen zijn getest. Vandaag meldde het RIVM 6.187 besmettingen. Veel minder dan de 7.134 van gisteren, maar op dinsdag is het aantal meldingen de laatste tijd telkens lager. Vorige week dinsdag nam het aantal besmettingen met 4.045 toe. Op weekbasis dalen de sterftecijfers nog steeds, de afname van de ziekenhuisbezetting is gestagneerd. https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/live-nederland-krijgt-minder-vaccins-dan-gemeld-strengere-lockdown-met-kerst-niet-uitgesloten~be6025bc/ [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-12-2020 20:50] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik had mondkapjes gekocht bij een winkel die eigenlijk niets anders doet dan kleding repareren. Dingen zitten werkelijk voor geen meter. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? |
|
Bij de Action, met smiley's. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/08/raad-van-state-erediensten/ "Raad van State verwerpt verbod op erediensten: "Er moet opnieuw iéts mogelijk worden" "Het verbod op erediensten als onderdeel van de coronamaatregelen gaat te ver. Dat oordeelt de Raad van State na een klacht van Joodse organisaties..." Goed lobbywerk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Als je nou een prachtexemplaar van ZM had gekocht Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat er meer testen gedaan zijn verklaart het deels. Er zijn 23.45% meer testen gedaan, en dus meer dan 25% meer positieve uitslagen. Beste wat je er van kan maken is dat de situatie redelijk stabiel, en dat is geen gunstig moment om te gaan versoepelen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik ben bang dat ik dan m'n zinnen niet meer eindig met een leesteken. Maar wat kosten die krengen bij jou? |
|
quote: Maar ook geen reden om te dreigen met extra maatregelen. Denk ik dan. "Mogelijk worden er voor Kerst wel extra maatregelen genomen, omdat het aantal besmettingen snel oploopt." https://news.google.com/articles/CAIiEG0XQsRyK8AT9YfIVdKfCIgqGAgEKg8IACoHCAowseSIBzC79Dcw5viXBg?hl=nl&gl=NL&ceid=NL%3Anl [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-12-2020 14:50] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je mag toch hopen dat het RIVM niet enkel roept er zijn xx meer besmettingen maar dat ze het omrekenen tov het aantal gedane tests. Zoals jij aangeeft lijkt er een "aardige" balans. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kweenie hoor Wim, maar ik kijk altijd meewarrig naar dit soort opmerkingen en ons gedrag in general. No offence. Als er ooit nog een virus komt dat nog agressiever is en de mensheid decimeert, zullen wij Westerlingen iig niet overleven. Dan lopen er straks nog alleen maar een paar miljoen Chinesen, Taiwanners, Japanner en Koreanen rond. HEt gebrek aan discipline hier is echts typisch Westers. Wij gaan ooit nog eens feestend en protesterend ten onder tewrwijl ze aan de andere kant van de were;d gewoon luisteren naar de straf ingrijpende regering en overleven When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |