|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+6500 nieuwe besmettingen.. hallo lockdown! Het is de lichtinval ;') |
|
En hier bij de Lidl zijn mondkapjes nog steeds niet nodig. Doorgereden naar AH waar het wel lukt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@ Kimmey: Rutte was al aan het dreigen. Wat bij de NOS veranderd is in waarschuwen. https://www.meerovermedisch.nl/article/rutte-dreigt-met-hardere-maatregelen-ik-zal-niet-schromen-ze-te-nemen/ https://nos.nl/artikel/2351670-rutte-waarschuwt-voor-extra-maatregelen-cijfers-zullen-moeten-verbeteren.html [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-10-2020 15:12] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik was eergisteren bij de aldi vlakbij huis, daar had het personeel ze wel op. Gisteren bij de aldi richting mijn moeder had niemand van het personeel ze op. Ook rare gang van zaken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hier bij de supermarkten wel het verzoek, dus geen plicht, om een mondkapje te dragen. Viel me op zich niet tegen, werd op zich best goed gehoor aan gegeven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er is nog geen plicht in supermarkten. Maar dan nog, als je je klanten het verzoekt, maar je personeel ze niet laat dragen. In sommige van je winkels. Ik vind het vaag. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ook het personeel droeg een mondkapje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Juist. Doe het goed of doe het niet, is mijn motto. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wie weet. Markie gaat z'n beleid aanpassen naar aanleiding van de resultaten van dit weekend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verdomme, dan gaat het zwembad ook weer dicht. Niet meer oude bessies hun haar express nat maken nadat ze het zelf vakkundig 50 minuten droog hebben weten te houden. =[ |
|
Tjah. Als dat je ding is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dure permanentjes, betaald van de aow, aan gort helpen. Nou nou... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Sommige meppen 24/7 op F5 als het om coronanieuws gaat, anderen gaan lekker zwemmen. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op die manier is hij zijn kersverse Instagram volgers zo weer kwijt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik word inmiddels helemaal gek van al die getallen. Is dat nou het aantal wat nu nog besmettelijk is of het totaal van de positieve uitslagen vanaf maart? En hoeveel zijn er inmiddels genezen? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-10-2020 10:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En hoeveel zijn er nou daadwerkelijk dood? O, even googlen geeft het antwoord uiteraard. 4% gaat dood. Nou, poeh he. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-10-2020 10:49] Je moeder. |
|
quote: Dat is het mooie en nare aan statistiek: je kunt er tegenover een niet-deskundig publiek in principe alles mee bewijzen, onderbouwen of juist ondergraven wat je maar wilt. Het allernaarste is dat het ook allemaal niet zo eenvoudig is dat het in hapklare, boven discussie verheven brokjes aangeboden kan worden aan het grote publiek. Ik vind het dapper dat men toch probeert om met getallen iets ongrijpbaars en abstracts te bewijzen aan een publiek dat vaak niet eens zonder hulp van een telefoon hun wisselgeld kan uitrekenen. Het is lachwekkend hoe veel mensen (u kent ze wel, de triomfantelijke kritische denkers die gek genoeg geen betaald emplooi hebben in een werkveld waar kritisch denken op wetenschappelijk niveau een vereiste is) tegenwoordig strooien met de term 'wetenschappelijk bewijs' als ze een onderbouwing van een (hen onwelgevallige maatregel) willen zien. Typisch zijn dat mensen die wetenschappelijk bewijs nog niet zouden herkennen als het op een tafel voor ze stond te dansen in een eenhoorn-onesie in regenboog-print. Welke getallen en statistieken een RIVM of soortgelijk instituut ook ten tonele voert, er is altijd wel iemand die er mee aan de haal gaat volgens het principe 'één dwaas kan meer vragen dan duizend wijzen kunnen beantwoorden'. Zie bijvoorbeeld ook het dossier 'opwarming van de aarde'. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-10-2020 11:01] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ben je sinds kort de zwager van Kwelgeest ofzo, Negatieveling? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Minder bijtend, maar wel gewoon waar. Ik krijg het er warm van. |
|
quote: Volgens mij is dit weer eens een (poging tot een) steekje aan het adres van een medeforummer die ie het licht in de ogen niet gunt en ook niet direct aanspreekt maar op dergelijke manier indirect keer op keer toch wil ridiculiseren. Hierbij uiteraard volledig voorbijgaand aan zijn eigen sneuheid en die van dergelijke acties. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat als het gewoon een advies is? "Trek met je boerenverstand niet de meningen van experts in twijfel." |
|
quote: Dan is het een zeldzaamheid van zijn zijde. "As is verbrande turf." /Olav Mol Een vermoeden is niet per definitie 100% waarheid. /ND Plus dat het moment van dergelijk 'advies' dan altijd wel op een heel toevallig moment de kop opsteekt, aka in het voordeel van mijn vermoeden werkt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-10-2020 13:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |