|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Femke Halsema bij Op1 een oproep laten doen om je toch vooral aan de maatregelen te houden is tactisch ook niet zo heel sterk. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Die verwacht ik morgen tussen een paar protesterende hooligans, proclamerend dat het protest te belangrijk is om door coronaregels te laten belemmeren. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Maakt niet uit, die verspreidt geen corona. Die houdt ten alle tijde de kaken stevig op elkaar, zelfs als ze praat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: quote: quote: quote: Waar komt dat toch vandaan joh? |
|
van slecht onderwijs Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar waarmee wel dan? Hier denk ik (zoals iedereen) ook over na. Aan de ene kant hoop ik ook op strenge/duidelijke maatregelen, alleen handhaving is wel echt een probleem. En bovendien: als iedereen zich nou gewoon even wél gedraagt en gewoon wél afstand houdt, in OV wél goed een mondkapje op doet, níet in grote gezelschappen knuffelfeestjes gaat vieren etc... dan verdwijnt dat virus gewoon het land uit. Toch mis ik nog wel wat zaken die mij nog meer het vertrouwen zou geven, namelijk: - die Corona-app die allang klaar is uitrollen (zou bron- en contactonderzoek moeten ontlasten). - je eigen tegenspraak en ander perspectief organiseren, door het RED team in de adviezen te betrekken (inmiddels ein-de-lijk gebeurd). - GGD's (tijdelijk) onder de gemeentes vandaan halen en landelijk aansturen (wordt misschien al gepland, weet ik niet, maar nu is de minister een generaal zonder troepen). - duidelijker zijn over mondkapjes, sowieso meer blijk geven van voortschrijdend inzicht t.a.v. ventilatie bv. - Grapperhaus wegsturen. Sorry, goede minister, super sneu verhaal, maar dit is gewoon echt een slecht verhaal. Zou denk ik goed zijn voor solidariteit & draagvlak voor maatregelen onder de bevolking. - Meer voorlichten/informeren over wat we van plan zijn met die snelle ademtest die kennelijk al in Frankrijk uitgerold wordt. Als bovenstaand gebeurt, dan krijg ik weer wat meer fiducie erin dat we dit kunnen terugdringen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Het cirkeltrekt elkaar ook nog eens keihard de diepte in. Dit gaat richting USA toestanden waar sommigen de overheid dermate wantrouwen dat zelfs "1+1=2" uit de mond van bijvoorbeeld een president onwaar bevonden wordt. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dom natuurlijk. Je verplicht die dingen en zorgt dat je ze in de schappen hebt. Eenzijdige winwin. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En slecht opvoeden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
En slechte muziek luisteren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ik voorzie klanten die het niet met elkaar eens zijn. dat gaat een gedoe worden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
nog meer gedoe. en weer niet, oja, toch wel. https://www.parool.nl/nederland/viruswaarheid-voorman-deelt-oproep-wees-bereid-om-klappen-te-krijgen~b28954a7/ [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-09-2020 13:16] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: net bij een aldi alhier geweest. 1 iemand met een mondkapje op, alle andere klanten niet. ik had ze meegenomen in de auto, maar voorlopig ben ik blij dat ik in veenendaal woon en niet in een grote stad waar de kapjesstress wel wat erger zal zijn. aan de andere kant, ik voorspelde dit aankomende gedoe al weken terug oid mijn werk. uiteindelijk ben je overal de lul met die dingen, verwacht ik. zijn de mensen die er verstand van hebben er nou een keer over uit of dat die dingen helpen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Of die er al uit zijn weet ik niet. Maar voor zover ik het heb begrepen helpen die mondkapjes niet zozeer voor je eigen bescherming maar vooral ter bescherming van de personen om je heen. Maar je ziet verschillende berichten. De tegenstanders komen met onderzoeken op de proppen dat die mondkapjes vol bacterien gaan zitten, inclusief foto van een kweek van die bacterien. Het is ook niet de bedoeling natuurlijk dat je met die 50 voor een tientje dingen de hele dag met 1 mondkapje doet. Anderen posten weer dat er vezels van die mondkapjes in je luchtwegen en dus diep in de longen terecht kunnen komen met alle gevolgen van dien. Nou is het ene mondkapje het andere niet, maar ik heb nog nooit gehoord dat mensen in de zorg die vanwege hun functie sowieso al vaak met een mondkapje op lopen, ook voor corona, massaal luchtwegproblemen als gevolg van het dragen van die mondkapjes. Geen nieuwsbericht, niets. En een potje chroom 6 houdende verf, oa in het leger, werd breed uitgemeten. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-09-2020 17:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3266973/uitbaters-van-cafe-en-bijna-alle-gasten-ziek-na-besloten-feest Dat zal ze leren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lekker met z'n allen VET ZIEK. |
|
van dissel zegt nee, fauci zegt van wel. pfff. https://www.telegraaf.nl/nieuws/809603053/live-fauci-uit-kritiek-op-van-dissel-dragen-mondkapjes-is-belangrijk "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
dit is ook niet best. https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-scholen-worden-de-verpleeghuizen-van-tweede-golf~b49c56b3/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Afgaande op de titel dacht ik dat men leegstaande scholen zou gaan gebruiken als noodhospitalen. Volkskrant verlaagt zich dus tot clickbait meuk. |
|
rare titel, ja, zie ik nu ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.destentor.nl/buitenland/live-kabinet-hoopt-capaciteit-op-te-voeren-tot-70-000-testen-per-dag~ad3f3241/ "De winkelbranche is blij met het dringende advies van het kabinet om in heel Nederland mondkapjes te dragen in openbare binnenruimtes. Dat zegt Jan Meerman, directeur van InRetail, branchevereniging van winkeliers. De winkelbranche liet gisteren weten graag een landelijke mondpakjesplicht te willen zodat er geen sprake meer is van willekeur, maar kan toch leven met deze stap van het kabinet." de dag die je wist... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Landelijk lijkt me dan inderdaad ook het beste. Sowieso beter dan op de ene plek wel en de andere niet. En dan bij bijv. winkels ook nog eens aan de winkelier om te beslissen. Dus winkel a wel en winkel b ernaast niet. Dat kan toch geen mens begrijpen en gaat ook zeker een hoop gezeik opleveren. Mensen zijn tegenwoordig toch al om het minste opgefokt. Zelfs de niet getinte. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
JIJ FUCKT MET EEFJE! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |