|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mja... skinny jeans... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tjah, wife beaters en skinny jeans en nog handenarbeid. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je hebt er het postuur voor, of je hebt het niet. |
|
quote: boks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lekker man. Hoe kleiner het spruitje, hoe lekkerder het is. Met een beetje nootmuskaat er bovenop. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/paus-zet-masker-af-en-raakt-gelovigen-aan-terwijl-hij-zegt-dat-gods-liefde-corona-zal-verslaan~a790427b/ https://www.hln.be/nieuws/happy-birthday-zingen-in-coronatijden-meer-risico-s-dan-je-zou-denken-volgens-zweeds-onderzoek~a609b1d4/? pb pb pb!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
duits? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wel veel B's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://nos.nl/artikel/2347619-750-euro-boete-voor-man-die-premier-rutte-op-twitter-met-de-dood-bedreigde.html typisch, thuiszitten met geveinsde klachten en maar kankeren wat de rest niet goed doet stakker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat zijn wel mooi 1500 halve lit0rs. Kan de gemiddelde bankzitter toch een maandje mee vooruit. |
|
ik dacht even dat het om lange frans ging... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik had Wim sowieso al uitgesloten van deze actie. Die kiest voor z'n Schulti. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik? nou ja, zeg. ik heb nogal een hekel aan dit soort lui. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Uitgesloten in de trend van dat je die bedreiging niet gedaan hebt. En dat je liever Schulti koopt voor die 750 euro. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
sowieso en sowieso. gorgeltest, ik had er nog niet van gehoord... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
As de as briktj, viltj de ker. |
|
Ah. Welkom terug in dit topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In Oostenrijk is het al februari 2021. quote: https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/oostenrijk-kondigt-tweede-golf-af.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Moest even zoeken wie dat in hemelsnaam nou is. Zeer fascinerend hoe het menselijk brein werkt simpel op basis van associatie. TW |
|
Was. En het is een niet veel voorkomende voornaam, dat ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik weet wel hoe het zit. Al die zieke mensen die toch thuis zitten moeten gewoon niet naar het strand gaan. Nu waait het virus vanaf het strand de randstad in en daarom zitten daar de meeste besmettingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |