|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hey, alles beter dan op 2e paasdag naar Betermeubel. |
|
ik ga gewoon helemaal nergens heen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Schokkend. |
|
Voor jou maakt het niet uit. Jij hebt toch weerstand tot februari 2021. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee maar wat heeft het voor zin om dat telkens te posten? Dit topic kan gewoon op slot. Als er noemenswaardige dingen omtrent COVID19 naar buiten komen kan dat weer in het reguliere nieuwstopic. De hype is immers voorbij. |
|
nou, voorbij... ik kijk al een maand of wat geen nieuws op tv meer, want corona. maar als ik toch per ongeluk het begin meepak is het corona corona corona. het houdt niet op, niet vanzelf. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het begint bij topics sluiten. |
|
Beter sluiten ze jouw account. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: begint er iets op zm? nu nog? ja, een sporadische liefde, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die lutser moet niet zeiken. Hij heeft het topic zelf geopend. Los daarvan is ie niet verplicht om hier te lezen, dat is een keuze. Verder leeft ie blijkbaar met een bord voor z'n kop waardoor ie denkt niet besmet te kunnen raken en corona afdoet als onzin. Niks meer dan trollen hein, met hoofdletters TROLLEN!!! En verder is er geen verschil of je zo'n link aanklikt in een coronatopic of in een algemeen nieuwstopic. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-09-2020 16:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: O ja joh? Ik voel nochtans geen liefde. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
tsja, ik ben daar niet zo goed in. iemand? anders? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:"Alles wat op mij afkomt en niet in mijn lijn ligt is getroll". Stoethaspeliaanse toestanden. :') \Maar ik ga wel weg uit je topic hoor, als het allemaal zo belangrijk voor je is. Kan je fijn in je eentje nieuwslinkjes droppen met een eventuele one-liner erbij zonder dat er ooit ook maar iets van een zinnige discussie uit voort komt. Veel plezier. |
|
Doei, meneer coronaiseenhoax. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat niet, maar ik ben ook wel benieuwd. Of doel je nou op die user met die uitgestorven vogel in z'n bed? quote: Blijkbaar allemaal van korte duur als ik hier zo kijk. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-09-2020 17:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
mensen posten het niet meer, hehe. kom ik net tegen. "WATCHDOGS Disinfection is een nieuw videokanaal waarin bekende en onbekende mensen zich uitspreken tegen het corona beleid van de overheid en de censuur in de media. Je ziet hier een klein voorproefje/ trailer. Soon more!" "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als het aan Cenzure Tom ligt hebben we in dit topic ook censuur. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://tweakers.net/nieuws/171928/nederlands-ministerie-verzocht-maaltijdbezorgers-corona-app-te-installeren.html Snapt de overheid hun eigen regeltjes nou niet? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wordt niet verplicht maar gebracht als 'd(r)/(w)ingend' advies. Net als zorgpersoneel wat niet verplicht een vaccin hoeft te nemen maar niet op de IC mag werken als ze het achterwege laten. Jeweet. Officieel verplichten we het niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Snap je de mazen in de wet nou niet, ND? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Benieuwd wanneer er weer een persconferentie komt waar met vingertjes gezwaaid gaat worden! Het is de lichtinval ;') |
|
kennelijk kun je om 1 uur vragen aan rutte & co stellen via youtube en facebook Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |