|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fijn! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Doen ze mooi op tijd nu die terugkoppeling! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je moet er alleen niet mee zitten dat je ongevraagd gevaccineerd bent en getagged met nanobots voor tracking en control doeleinden. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Je zal maar geen pols hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het moment dat ze even je keel aantikken(via de neus) vond ik toch enigzins pijnlijk. ben ik ook niet gewend ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Sterker nog, zo zijn alle griep en verkoudheidsvirussen hun carriere begonnen. Het begint met een overstap van een dier en vervolgens zijn zowel mens als het virus niet aangepast aan elkaar. De meeste aanpassing vind natuurlijk plaats bij het virus, een virus heeft weinig aan een hele zieke gastheer, zolang ze niet goed lopen verspeiden ze niet veel. uiteindelijk worden veel virussen wat tammer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die praatjes van Kwal en Kwaller worden ook met de dag minder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Fransie zit er anders nog steeds lekker in. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wie luistert er nou naar zo'n crapper? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou kan ik dus nog steeds niet losgaan in de disco? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Of in het stadion, "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
Keroma is een complot van alle supermarkten zodat ze kunnen beknibbelen op gratis samplers bij de kaas en het snijvlees. |
|
Je bent zelf een complot van alle supermarkten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wie eet die sampler zooi nou in supermarkten. Naast coyona gedoe, ieder kind die er met z'n snot/urine/poepvingers aan die zooi zit en het weer terug legt... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben niet de enige die die zooi laat liggen zie ik wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben gek op gratis etenswaren, mits er een verpakking om zit. Ik heb wel een beetje smetvrees, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Mensen zonder smetvrees. |
|
Ik heb geen smetvrees en eet het ook niet. idd dat iedereen (En vooral vieze kinderen) er maar aan zit. Bah. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Smetvrees en ook angst voor bacteriën van anderen is grotendeels psychologisch. In werkelijkheid zijn bacteriën van anderen goed voor je weerstand. Proeven zul je ze sowieso niet. |
|
Heb je weerstand ook weer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |