IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het gaat denk ik om je algehele wereldvreemdheid en verzuring plus de daaruit voortkomende one-liners. (politiek) Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-07-2021 17:01 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Moment, Billeke zoekt je ff op via fb.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2021 17:25 by XXL Profiel van XXL

Dat lijkt me redelijk billijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-07-2021 20:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2021 20:53 by XXL Profiel van XXL

Weet je wat leuk is aan spelen met getallen?

47% wil het wel en die 53% is verdeeld over alle andere kandidaten.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-07-2021 20:54]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-07-2021 21:33 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Rutte wil het, dus het gaat gewoon gebeuren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-07-2021 21:40 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Die heeft zich voor een volgende periode als premier al lang verkocht aan Kaag.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-08-2021 20:21 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-08-2021 22:45 by XXL Profiel van XXL

Ik vind dit een beetje een raar spelletje.

Na de verkiezingen samenspannen om een groter blok te vormen in de hoop mee te kunnen spelen.

Doe dat lekker voor de verkiezingen en maak een gezamelijke partijprogramma zodat stemmend Nederland zelf kan besluiten hier wel of niet in mee te gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-08-2021 12:11 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 29 augustus 2021 22:45 schreef XXL het volgende:
Ik vind dit een beetje een raar spelletje.
Mooie manier om politiek samen te vatten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2021 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 augustus 2021 22:45 schreef XXL het volgende:
Ik vind dit een beetje een raar spelletje.

Na de verkiezingen samenspannen om een groter blok te vormen in de hoop mee te kunnen spelen.

Doe dat lekker voor de verkiezingen en maak een gezamelijke partijprogramma zodat stemmend Nederland zelf kan besluiten hier wel of niet in mee te gaan.


Hitler dacht er ook zo over.


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-09-2021 21:40 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Hoe kan het nou zo zijn dat Jesse Klaver het 'verachtelijk en buiten alle orde' noemt dat de VVD en het CDA niet met zijn bij de laatste verkiezingen gedecimeerde partij willen onderhandelen 'omdat dat niet in de Nederlandse traditie past waarin je op zijn minst met elkaar gaat praten' terwijl bijvoorbeeld de PVV al jaren bij voorbaat buitenspel staat? Niet dat ik denk dat uit de hoek van Wilders nou een grote construtieve bijdrage zou komen, integendeel - maar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-09-2021 21:42]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-09-2021 22:04 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 7 september 2021 21:40 schreef Negatieveling het volgende:
... terwijl bijvoorbeeld de PVV al jaren bij voorbaat buitenspel staat?


Kan je je de vorige keer nog herinneren toen PVV in het kabinet zat? Was niet zo'n groot succes, zacht gezegd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-09-2021 22:35 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 7 september 2021 22:04 schreef iPim het volgende:
Kan je je de vorige keer nog herinneren toen PVV in het kabinet zat? Was niet zo'n groot succes, zacht gezegd.


Nee, dat bedoel ik ook: ik verwacht er weinig constructiefs van. Maar er wordt bij voorbaat al niet gepraat, om over FvD maar niet te spreken natuurlijk. Op zich is er (zeker in dat laatste geval) veel voor te zeggen om je de tijd van die gesprekken te besparen, maar ik vind dat verongelijkte toontje van Klaver zo moeilijk. Als men een partij aan de ene kant van het politieke spectrum al a priori terzijde kan schuiven, dan moet men aan de andere kant van het politieke spectrum niet in een stuip schieten als na wat inleidende onderhandelingen de conclusie getrokken wordt dat men jouw 8 zetels niet zo graag bij het kabinet wil hebben dat ze jou op de koop toe nemen, om het mar wat te chargeren.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2021 18:27 by XXL Profiel van XXL

Die mensen die nu weer lopen te demonstreren dat de huizen te duur worden en willen dat de overheid zich er mee gaat bemoeien....

Zijn dat nou de zelfde mensen die lopen te demonstreren dat de overheid zich minder met ons moet bemoeien als het bijvoorbeeld gaat over vaccinaties en maatregelen tegen corona?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-09-2021 18:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Grote kans.

Al hebben ze hier wel een punt.

Huisjesmelkers drijven de huurprijzen tot ongekende hoogtes. Dat blijft niet leefbaar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-09-2021 22:50 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 12 september 2021 18:27 schreef XXL het volgende:
Die mensen die nu weer lopen te demonstreren dat de huizen te duur worden en willen dat de overheid zich er mee gaat bemoeien....

Zijn dat nou de zelfde mensen die lopen te demonstreren dat de overheid zich minder met ons moet bemoeien als het bijvoorbeeld gaat over vaccinaties en maatregelen tegen corona?


Zelfs áls dit het geval zou zijn (ik denk het niet, aangezien het op mij overkomt als een vrij 'linkse' demonstratie), doet dat afbreuk aan de validiteit van de standpunten van de demonstratie?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-09-2021 17:04 by XXL Profiel van XXL

Ik ben benieuwd of Kaag vanavond als ze een motie van afkeuring aan haar broek krijgt daar 'haar eigen conclusies aan gaat verbinden'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-09-2021 17:36 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 september 2021 17:04 schreef XXL het volgende:
Ik ben benieuwd of Kaag vanavond als ze een motie van afkeuring aan haar broek krijgt daar 'haar eigen conclusies aan gaat verbinden'.


Persoonlijk ben ik veel benieuwder naar de 'mentale gymnastiek' die ze gaat uitvoeren om haar vrijwel onvermijdelijke aanblijven te rechtvaardigen in het kader van 'nieuw leiderschap'.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-09-2021 17:47 by XXL Profiel van XXL

Geen actieve herinnering.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-09-2021 17:55 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Hebben jullie wel nog het idee dat een stem uitbrengen ook daadwerkelijk verschil maakt?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-09-2021 18:00 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 16 september 2021 17:55 schreef Slegthyd het volgende:
Hebben jullie wel nog het idee dat een stem uitbrengen ook daadwerkelijk verschil maakt?


Zeker wel. Destijds toch maar mooi een wandelingetje gemaakt en in een gebouw geweest waar ik nog nooit geweest was.



EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 16-09-2021 18:16 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Het is allemaal doorgestoken kaag. Agenda 2030 van de VN en de Sustainable Development Goals (SDG) bepalen de koers. Communisme in een groen jasje dus. Voor de bühne wordt er voor het plebs nog wat gesteggeld over coalities en procentjes achter de komma.

https://sdgs.un.org/2030agenda
https://www.sdgnederland.nl/sdgs/


...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-09-2021 18:18 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Dus nu ga je als troll-insteek een wappie spelen? Zoek gewoon een hobby joh.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 16-09-2021 18:28 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Bekijk anders gewoon Kaags CV en haar huidige ambities eens voordat je voor de zoveelste keer laat zien de onbetwiste mislukte forumhofnar te zijn.


...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-09-2021 19:29 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Dit maal is het Kaags VC, de vorige keer was het iemand anders zijn/haar CV, en de volgende keer is dat gewoon weer hetzelfde.

Waarom dat geloof nog?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen