IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het gaat denk ik om je algehele wereldvreemdheid en verzuring plus de daaruit voortkomende one-liners. (politiek) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2022 11:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 25 augustus 2022 11:05 schreef XXL het volgende:
Grappig, ik heb juist het omgekeerde. Gevalletje 'buurmans gras' denk ik.


Waarschijnlijk. En we doen deze shit al te lang.

Het liefst zou ik toch op een wit zandstrand liggen met een cocktail in mijn hand en de gulzige lippen van een 20 jarig bikinimodel om mijn lul.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-08-2022 11:21]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2022 11:15 by XXL Profiel van XXL

En om mijn reputatie als hork toch hoog te houden:

Verder ben ik nogsteeds van mening dat een deel van die kampeerders in Ter Apel ook gelukszoekers zijn, uitgefilterd moeten worden en gelijk op het vliegtuig richting veilig thuisland moeten worden gezet.

Dat zou een groot deel van de problemen al oplossen en de kansen vergroten voor de schrijnende gevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-08-2022 11:15]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-08-2022 12:40 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 augustus 2022 11:15 schreef XXL het volgende:
En om mijn reputatie als hork toch hoog te houden:

Verder ben ik nogsteeds van mening dat een deel van die kampeerders in Ter Apel ook gelukszoekers zijn, uitgefilterd moeten worden en gelijk op het vliegtuig richting veilig thuisland moeten worden gezet.

Dat zou een groot deel van de problemen al oplossen en de kansen vergroten voor de schrijnende gevallen.


Ik hork met je mee. Eigenlijk zouden ze aan de grens al tegengehouden moeten worden, maar ja, open grenzen enzo. Niet omdat ik tegen asielzoekers ben, maar omdat we op dit moment even met een paar crises moeten dealen en de ruimte gewoon even op is. "Sorry meneer, nu even niet, probeer het gerust over 5 jaar nog eens, dan bent u hopelijk weer van harte welkom."

Daarmee creëer je inderdaad ook ruimte voor de mensen die écht op de vlucht zijn voor oorlog of andere levensbedreigende zaken. Ik ben namelijk absoluut van mening dat je die mensen altijd en hoe dan ook moet helpen.

Het systeem moet gewoon pertinent anders. Uitgeprocedeerde asielzoekers kunnen -tig keer in beroep en hun verblijf jarenlang rekken, waardoor het uiteindelijk weer onmenselijk wordt om ze uit te zetten omdat ze inmiddels prima meedraaien. Maar ja, ze hadden het recht om hier te zijn überhaupt niet... Ons systeem faalt als een malle, maar met deze huidige asielpuinhoop wordt het wel eens tijd om dat recht te trekken.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-08-2022 13:20 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 25 augustus 2022 12:40 schreef Ethereal het volgende:
Ik hork met je mee. Eigenlijk zouden ze aan de grens al tegengehouden moeten worden, maar ja, open grenzen enzo. Niet omdat ik tegen asielzoekers ben, maar omdat we op dit moment even met een paar crises moeten dealen en de ruimte gewoon even op is. "Sorry meneer, nu even niet, probeer het gerust over 5 jaar nog eens, dan bent u hopelijk weer van harte welkom."

Daarmee creëer je inderdaad ook ruimte voor de mensen die écht op de vlucht zijn voor oorlog of andere levensbedreigende zaken. Ik ben namelijk absoluut van mening dat je die mensen altijd en hoe dan ook moet helpen.

Het systeem moet gewoon pertinent anders. Uitgeprocedeerde asielzoekers kunnen -tig keer in beroep en hun verblijf jarenlang rekken, waardoor het uiteindelijk weer onmenselijk wordt om ze uit te zetten omdat ze inmiddels prima meedraaien. Maar ja, ze hadden het recht om hier te zijn überhaupt niet... Ons systeem faalt als een malle, maar met deze huidige asielpuinhoop wordt het wel eens tijd om dat recht te trekken.


Zo veel hork is daar niet aan. Het lijkt me vrij duidelijk dat het hele systeem niet goed functioneert, want anders zouden er geen mensen in tenten hoeven te slapen terwijl er eigenlijk helemaal geen bijzonder grote toestroom is aan de 'voorkant' van het systeem. De 'achterkant' van het systeem werkt domweg niet.

Wat wel moeilijk is, is om een goed alternatief te bedenken. Asiel aanvragen is een mensenrecht, dus daar heb je mee te maken. De influx aan de 'voorkant' is in die zin een gegeven.

Probleem is natuurlijk dat een deel van die aanvragers geen schijn van kans maakt en dat zelf ook donders goed weet, maar dat die dus inderdaad alsnog jarenlang in zo'n procedure kunnen zitten. Die procedure moet dus op meerdere vlakken anders.

Maar hoe dan? Je kunt wel full Geert gaan en zeggen dat je uitgeprocedeerden uit gaat zetten, maar dat is precies wat de VVD eigenlijk al jaren probeert, met de gekende resultaten. Met ferme taal doe je geen mensen verdwijnen. Ze moeten alsnog ergens heen. En daar zit precies het probleem. Er zijn landen die mensen niet terugnemen, en sommige mensen komen, naar ik begrepen heb, doelbewust zonder identiteitspapieren de procedure in omdat er dan technisch gezien geen land van herkomst is wat ze zelfs maar aan moeten nemen. Dat is nog niet zo makkelijk op te lossen.

Natuurlijk, binken genoeg die grossieren in eenvoudige oplossingen als 'op het vliegtuig of op een vlot zetten', maar waarheen dan? We zijn hier niet in het Argentinië van Videla.

Wat je eigenlijk nodig hebt is een wettelijk kader waarin je enerzijds alle asielaanvragen op een correcte en eerlijke manier in behandeling kunt nemen, maar waar je ook heel snel het kaf van het koren kunt scheiden en er een duidelijke en uiterst afschrikwekkende sanctie staat op het willens en wetens onterecht aanvragen van asiel. In dat laatste zit dan de crux, want een te goeder trouw aangevraagde, maar alsnog (terecht) afgewezen asielzoeker zou niet met sancties te maken moeten krijgen.

Zie dat maar eens in een goed stukje wetgeving te gieten. Prettige wedstrijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 25-08-2022 13:21]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2022 14:06 by XXL Profiel van XXL

Misschien dan toch maar gewoon laten zoals het is.

Dan komt er misschien vanzelf een moment dat ze elkaar gaan waarschuwen dat Nederland geen handige plek is om naartoe te gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-08-2022 15:13 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 25 augustus 2022 11:15 schreef XXL het volgende:
En om mijn reputatie als hork toch hoog te houden:

Verder ben ik nogsteeds van mening dat een deel van die kampeerders in Ter Apel ook gelukszoekers zijn, uitgefilterd moeten worden en gelijk op het vliegtuig richting veilig thuisland moeten worden gezet.

Dat zou een groot deel van de problemen al oplossen en de kansen vergroten voor de schrijnende gevallen.






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-08-2022 15:14 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En morgen gaat het nog regenen ook.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 8:18 by XXL Profiel van XXL

Pff, In Apeldoorn zitten nu mensen uit Ter Apel in de sporthal pal tegenover het appartement waar mijn dochter 2 maanden geleden is wegverhuisd.

Net op tijd dus want anders had ze vermoedelijk als vrouw niet meer naar de naastgelegen speeltuin gewild met dit mooie weer.

Ik snap volledig dat ze ergens heen moeten maar een buurt waar veel hoogbouw is en waar kinderen afhankelijk zijn van een speeltuin om buiten te kunnen spelen lijkt mij als keuze eerlijk gezegd subobtimaal.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 14:03 by XXL Profiel van XXL

https://www.nu.nl/politiek/6220015/kabinet-wil-nog-dit-jaar-woningen-regelen-voor-twintigduizend-statushouders.html

Kijk, zo makkelijk kan het zijn. Gewoon even 20.000 huizen uit je hoge hoed trekken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-08-2022 14:09 by Snaack Profiel van Snaack

Ja dommie, die kunnen ze nu bouwen op de grond die ze van boeren gestolen hebben natuurlijk.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-08-2022 14:13 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 26 augustus 2022 14:09 schreef Snaack het volgende:
Ja dommie, die kunnen ze nu bouwen op de grond die ze van boeren gestolen hebben natuurlijk.


... wat natuurlijk altijd al het plan was. Omvolken! Ten koste van de Arische boeren!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 14:16 by XXL Profiel van XXL

Ik denk dat het op een andere manier gebeurt:

quote:

Een van de gemeenten die aan die opdracht heeft voldaan, is Utrecht. Daar hebben bijna alle statushouders een woning gevonden, omdat zij zes weken lang voorrang kregen op andere woningzoekenden.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-08-2022 16:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 augustus 2022 14:13 schreef Negatieveling het volgende:
... wat natuurlijk altijd al het plan was. Omvolken! Ten koste van de Arische boeren!
inderdaad, en wij negers en andere donkergekleurden krijgen eindelijk zo onze zin om t blanke ras te vernietigen door t genetisch helemaal te assimileren. Zo grappig ook dat iedereen op dit forum denkt dat jij, ik, Snaeck en nog een paar extreem linkse Antifa's blank zijn


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-08-2022 16:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 augustus 2022 14:16 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat het op een andere manier gebeurt:




Gelukkig hadden die mensen waarschijnlijk wel al gewoon onderdak.


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 16:53 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 augustus 2022 16:41 schreef Fusion het volgende:
Gelukkig hadden die mensen waarschijnlijk wel al gewoon onderdak.


Als wij weer bij onze ouders intrekken hebben we ook gewoon onderdak.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-08-2022 16:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 augustus 2022 16:53 schreef XXL het volgende:
Als wij weer bij onze ouders intrekken hebben we ook gewoon onderdak.


Ja, maar je woont daar nu niet toch?


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 17:01 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 augustus 2022 16:58 schreef Fusion het volgende:
Ja, maar je woont daar nu niet toch?


Ga eens weg, man.

Schat van een mens maar ik zou schreeuwend gek worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2022 17:01 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 augustus 2022 16:53 schreef XXL het volgende:
Als wij weer bij onze ouders intrekken hebben we ook gewoon onderdak.




Wij?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 17:01 by XXL Profiel van XXL

En mijn moeder ook.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-08-2022 17:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Kijk 'm weer gek worden die übermensch. :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 18:41 by XXL Profiel van XXL

Zodadelijk op NPO politiek een persco met de Jonge over het asielgedoe.

Dan weet je dus dat er stront aan de knikker is en er vervolgens niets opgelost wordt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-08-2022 18:42 by XXL Profiel van XXL

Veel belangrijker trouwens:

Is Irma erbij?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-08-2022 19:15 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 augustus 2022 16:40 schreef Fusion het volgende:
Zo grappig ook dat iedereen op dit forum denkt dat jij, ik, Snaeck en nog een paar extreem linkse Antifa's blank zijn


Je bedoelt "wit".


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-08-2022 19:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, verander het onderwerp voor de zoveelste keer naar drugs.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-08-2022 19:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De farizeeër heeft liever bruin.
En dan bedoelt ie niet peopseks.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen