![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet bepaald. Maar dat is nogal lastig voor jou te begrijpen geloof ik. ![]() |
|
Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ironie very much. Ik kom hier omdat ik wél interesses heb in wat anderen vinden. Ik doe dus ook niet dat soort domme uitspraken. Extra dom want forum nota bene. ![]() |
|
https://www.ad.nl/amsterdam/paar-honderd-man-bij-protest-op-museumplein-tegen-situatie-ter-apel-ik-werd-steeds-bozer~a00a48dc/ Het was spitsuur in Amsterdam blijkbaar. Iets zegt me de er weinig mensen keuzestress hadden voor beide demonstraties ![]() |
|
Ga lekker door met janken joh. de tering ![]() ![]() |
|
JA, het zat me echt heel, heél erg dwars ![]() ![]() |
|
quote: The story of his life. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Nee ND, the story of your life. Met je continue gejank over je gelukszoekers, grote boze elite etc. Jij bent de belichaming van een jankerd ![]() |
|
En je infantiele hongerige gespring op iedere post die aan mij gericht is, de tering ![]() ![]() |
|
Lijkt me een hele last, zo'n bord voor de kop. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
We kunnen Engeland feliciteren met een nieuwe premier. Weer een vrouw dit keer. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-09-2022 13:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:"Jij kan het weten" /ND Enzovoorts ![]() |
|
De groetjes aan je bord. ![]() Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Pauperpost van de dag: ![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
Enkel en alleen op basis van de hoeveelheid cringe in de grammatica verdienen deze mensen levenslange uitsluiting van publieke fora. Gewoon schrappen uit de maatschappij, het leven niet waard. Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote:*die mensen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
“Wakker België”. Hard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Jambers krijgt reeds een klein stijfje van het vooruitzicht weer bijzondere Belgische sneeuwvlokjes in beeld te kunnen gaan brengen. ![]() |
|
![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: Ze liggen hier vlak voor mij. Verdoofd. Vul je eigen gat. ![]() |
|
In dat geval geen grammaticaal bezwaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
quote: Inderdaad, klare taal. Eenmaal wakker kan men natuurlijk niet meer om de hete brij heendraaien. Vlaanderen, ontwaakt! Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
https://www.nu.nl/politiek/6222183/landbouwminister-henk-staghouwer-cu-stapt-op.html Typisch zo'n christenhond die er met de staart tussen de benen vandoor gaat. Aan de andere kant, die gast is totaal ongeschikt voor wat ie deed. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ahahaha, er is ook een 2.0 ![]() so cute ![]() ![]() wt... Vul je eigen gat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |