IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het gaat denk ik om je algehele wereldvreemdheid en verzuring plus de daaruit voortkomende one-liners. (politiek) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2022 7:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Een briefje aan de langstzittednde landvernietiger:

https://www.jndkgrf.nl/2022/08/02/briefje-van-jan-aan-het-feestvarken/


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2022 11:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Toch raar als complotwacko Baudet vorig jaar CO2 budgetten noemde en daarbij volledig looney werd verklaard en nu een Rabokech het introduceert als de normaalste (toekomstige) zaak van de wereld.

Zet je toch aan het denken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 11:50 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 11:19 schreef Natural Disaster het volgende:
Zet je toch aan het denken.


De meeste mensen niet hoor.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-08-2022 12:03 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Probeert iemand punten te scoren met duurzaamheid, maar introduceert terloops een feodaal stelsel wat tegen het verkopen van je vrijheid aanschuurt. Lekker slavernij herintroduceren. Lekker bezig Barbara.

Het probleem is alleen wel echt. Brandstoffen zijn eindig, dus het wordt vanzelf een luxeproduct. Wat wil je er tegen doen?


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-08-2022 12:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik las anders online een boel reuring over dat CO2 plan.

Edit. Toen was het ineens
een proefballonnetje. Maar toch naar op1 om er over te ouwehoeren.

Dat kijk ik niet, dus ik weet niet hoe dat afgelopen is.



[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-08-2022 12:21]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2022 12:21 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Maar is het probleem ook zo erg als ze ons voor willen houden?

En waarom volgen dit soort krankzinnige WEF ideeen zich in ene in zo'n rap tempo steeds zichtbaarder op?

En waarom moet je het maar over je heen laten komen?
Want dat is wat ik haal uit je post.
"Dat mens (d'r idee) spoort niet maar het zal wel."

Het begint steeds meer op een soort van Total Recall/Fifth Element whatever SF film scenario te lijken.

En het gaat niet alleen om klimaatgekte. Denk er ook de afschaffing van contant geld ed bij op en het plaatje wordt steeds extremer.


[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-08-2022 12:22]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 12:27 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 12:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Het begint steeds meer op een soort van Total Recall/Fifth Element whatever SF film scenario te lijken.




En 1984.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 12:33 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Het einddoel is gewoon een social credit system. Als we zo doorgaan zit de hele westerse samenleving daar over een paar jaar wel in. Waarbij de meeste mensen het allemaal wel best vinden, want ja er waren ook zoveel crisisen he, toch mooi dat de overheid het zo voor ons opgelost heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 03-08-2022 12:33]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2022 12:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 augustus 2022 11:19 schreef Natural Disaster het volgende:
Toch raar als complotwacko Baudet vorig jaar CO2 budgetten noemde en daarbij volledig looney werd verklaard en nu een Rabokech het introduceert als de normaalste (toekomstige) zaak van de wereld.

Zet je toch aan het denken.


Ik weet niet je suggereert, maar CO2 budgetten voor bedrijven bestaan al decennia, en de plannen om dat ook op kleinere schaal in te zetten al jaren. De dame van de Rabo wordt ook door half Nederland voor gek verklaard. Dus je gekleurde verhaal klopt niet helemaal.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2022 12:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 augustus 2022 12:33 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Het einddoel is gewoon een social credit system. Als we zo doorgaan zit de hele westerse samenleving daar over een paar jaar wel in. Waarbij de meeste mensen het allemaal wel best vinden, want ja er waren ook zoveel crisisen he, toch mooi dat de overheid het zo voor ons opgelost heeft.
Ben jij een anthropogene klimaatsverandering-onteknner eigenlijk?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2022 12:51 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 augustus 2022 12:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Maar is het probleem ook zo erg als ze ons voor willen houden?

...


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 12:59 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 12:50 schreef Fusion het volgende:
Ben jij een anthropogene klimaatsverandering-onteknner eigenlijk?

De aarde is altijd onderhevig geweest aan klimaatveranderingen. De hysterie erom heen inclusief disproportionele maatregelen is wel iets wat mij afgelopen jaren is opgevallen ja. Waarmee ik niet wil suggereren dat we helemaal niet zuinig met onze planeet hoeven om te gaan.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2022 13:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Klopt. We hebben ijstijden, overstromingen gehad etc, door natuurlijke klimaatsverandering (welke in een veel trager tempo gingen). Ik snap t nut niet zo van dat te noemen. Maar goed, het woord hysterie geeft wel ongeveer antwoord op mijn vermoedens. Dank.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-08-2022 13:18 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 3 augustus 2022 12:21 schreef Natural Disaster het volgende:


En waarom moet je het maar over je heen laten komen?
Want dat is wat ik haal uit je post.
"Dat mens (d'r idee) spoort niet maar het zal wel."





Wat moet ik er aan doen dan? Een zakdoek met de kleur van co2 aan de spiegel van mijn auto hangen?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-08-2022 13:25 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 3 augustus 2022 12:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Denk er ook de afschaffing van contant geld ed bij op en het plaatje wordt steeds extremer.


Contanten zoveel mogelijk terugdringen helpt bij een transparant financieel stelsel. Dat is gunstig voor iedereen, behalve criminelen van allerlei pluimage. Logisch dat de staat wil dat geldstromen gecontroleerd worden. De tegenoptie is schaduwstaten, corruptie, terrorisme en een vrijbrief voor criminelen. Ja, helaas moet iedereen daarvoor gemonitord worden, maar wat is er mis met integer gedrag controleren. Dat doet de politie, dat doen financiele poortwachters, en de belastingdienst. Zoals gezegd is het alternatief niet wenselijk.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2022 13:26 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 3 augustus 2022 13:18 schreef F.Jacobse het volgende:
Wat moet ik er aan doen dan? Een zakdoek met de kleur van co2 aan de spiegel van mijn auto hangen?





Als je de boerenzakdoek lang genoeg laat hangen verbleekt hij vanzelf wel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 13:28 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 13:10 schreef Fusion het volgende:
Klopt. We hebben ijstijden, overstromingen gehad etc, door natuurlijke klimaatsverandering (welke in een veel trager tempo gingen). Ik snap t nut niet zo van dat te noemen. Maar goed, het woord hysterie geeft wel ongeveer antwoord op mijn vermoedens. Dank.


En ik heb genoeg onafhankelijke klimaatwetenschappers voorbij zien komen die gehakt maken van het IPCC-rapport. Er is dus geen consensus over de snellere opwarming. Ik voel trouwens verder geen enkele behoefte jou ergens van te overtuigen. Een verdere discussie hierover vind ik dus ook niet nodig. Dank.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 13:30 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 13:25 schreef Dypfrys het volgende:
Contanten zoveel mogelijk terugdringen helpt bij een transparant financieel stelsel. Dat is gunstig voor iedereen, behalve criminelen van allerlei pluimage. Logisch dat de staat wil dat geldstromen gecontroleerd worden. De tegenoptie is schaduwstaten, corruptie, terrorisme en een vrijbrief voor criminelen. Ja, helaas moet iedereen daarvoor gemonitord worden, maar wat is er mis met integer gedrag controleren. Dat doet de politie, dat doen financiele poortwachters, en de belastingdienst. Zoals gezegd is het alternatief niet wenselijk.

Ach al die maatregelen zijn er dus puur en alleen om de onschuldige burger te beschermen, wat ontzettend nobel van ze


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-08-2022 13:31 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

De burger, de democratie, je relatieve vrijheid en je welvaartsleventje. Inderdaad.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 13:32 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 13:31 schreef Dypfrys het volgende:
je relatieve vrijheid

Ja die gaat er aan.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-08-2022 13:33 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Leg eens uit


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 13:34 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 3 augustus 2022 13:33 schreef Dypfrys het volgende:
Leg eens uit

Zoek maar eens uit wat een social credit system met de vrijheid van een burger doet.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-08-2022 13:37 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Ja kom niet gelijk met doe je eigen onderzoek. Leg mij eens uit hoe door het terugbrengen van contanten jij je relatieve vrijheid verliest ipv dat het jou beschermt.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2022 13:42 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Afschaffing van cash is (samen met andere maatregelen die nu gaande zijn) een opmaat richting een social credit system. Een social credit system leidt tot minder vrijheden voor de burger.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2022 13:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 augustus 2022 12:49 schreef Fusion het volgende:
Ik weet niet je suggereert, maar CO2 budgetten voor bedrijven bestaan al decennia, en de plannen om dat ook op kleinere schaal in te zetten al jaren. De dame van de Rabo wordt ook door half Nederland voor gek verklaard. Dus je gekleurde verhaal klopt niet helemaal.


Werk je toevallig bij de Rabobank? Of bij de gekkies van ABN/AMRO?

Verder klop je zelf niet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen