|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een briefje aan de langstzittednde landvernietiger: https://www.jndkgrf.nl/2022/08/02/briefje-van-jan-aan-het-feestvarken/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De meeste mensen niet hoor. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Probeert iemand punten te scoren met duurzaamheid, maar introduceert terloops een feodaal stelsel wat tegen het verkopen van je vrijheid aanschuurt. Lekker slavernij herintroduceren. Lekker bezig Barbara. Het probleem is alleen wel echt. Brandstoffen zijn eindig, dus het wordt vanzelf een luxeproduct. Wat wil je er tegen doen? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik las anders online een boel reuring over dat CO2 plan. Edit. Toen was het ineens een proefballonnetje. Maar toch naar op1 om er over te ouwehoeren. Dat kijk ik niet, dus ik weet niet hoe dat afgelopen is. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-08-2022 12:21] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar is het probleem ook zo erg als ze ons voor willen houden? En waarom volgen dit soort krankzinnige WEF ideeen zich in ene in zo'n rap tempo steeds zichtbaarder op? En waarom moet je het maar over je heen laten komen? Want dat is wat ik haal uit je post. "Dat mens (d'r idee) spoort niet maar het zal wel." Het begint steeds meer op een soort van Total Recall/Fifth Element whatever SF film scenario te lijken. En het gaat niet alleen om klimaatgekte. Denk er ook de afschaffing van contant geld ed bij op en het plaatje wordt steeds extremer. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-08-2022 12:22] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En 1984. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Het einddoel is gewoon een social credit system. Als we zo doorgaan zit de hele westerse samenleving daar over een paar jaar wel in. Waarbij de meeste mensen het allemaal wel best vinden, want ja er waren ook zoveel crisisen he, toch mooi dat de overheid het zo voor ons opgelost heeft. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 03-08-2022 12:33] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Ik weet niet je suggereert, maar CO2 budgetten voor bedrijven bestaan al decennia, en de plannen om dat ook op kleinere schaal in te zetten al jaren. De dame van de Rabo wordt ook door half Nederland voor gek verklaard. Dus je gekleurde verhaal klopt niet helemaal. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ben jij een anthropogene klimaatsverandering-onteknner eigenlijk? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De aarde is altijd onderhevig geweest aan klimaatveranderingen. De hysterie erom heen inclusief disproportionele maatregelen is wel iets wat mij afgelopen jaren is opgevallen ja. Waarmee ik niet wil suggereren dat we helemaal niet zuinig met onze planeet hoeven om te gaan. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Klopt. We hebben ijstijden, overstromingen gehad etc, door natuurlijke klimaatsverandering (welke in een veel trager tempo gingen). Ik snap t nut niet zo van dat te noemen. Maar goed, het woord hysterie geeft wel ongeveer antwoord op mijn vermoedens. Dank. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat moet ik er aan doen dan? Een zakdoek met de kleur van co2 aan de spiegel van mijn auto hangen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Contanten zoveel mogelijk terugdringen helpt bij een transparant financieel stelsel. Dat is gunstig voor iedereen, behalve criminelen van allerlei pluimage. Logisch dat de staat wil dat geldstromen gecontroleerd worden. De tegenoptie is schaduwstaten, corruptie, terrorisme en een vrijbrief voor criminelen. Ja, helaas moet iedereen daarvoor gemonitord worden, maar wat is er mis met integer gedrag controleren. Dat doet de politie, dat doen financiele poortwachters, en de belastingdienst. Zoals gezegd is het alternatief niet wenselijk. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Als je de boerenzakdoek lang genoeg laat hangen verbleekt hij vanzelf wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En ik heb genoeg onafhankelijke klimaatwetenschappers voorbij zien komen die gehakt maken van het IPCC-rapport. Er is dus geen consensus over de snellere opwarming. Ik voel trouwens verder geen enkele behoefte jou ergens van te overtuigen. Een verdere discussie hierover vind ik dus ook niet nodig. Dank. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Ach al die maatregelen zijn er dus puur en alleen om de onschuldige burger te beschermen, wat ontzettend nobel van ze Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
De burger, de democratie, je relatieve vrijheid en je welvaartsleventje. Inderdaad. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ja die gaat er aan. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Leg eens uit "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Zoek maar eens uit wat een social credit system met de vrijheid van een burger doet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ja kom niet gelijk met doe je eigen onderzoek. Leg mij eens uit hoe door het terugbrengen van contanten jij je relatieve vrijheid verliest ipv dat het jou beschermt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Afschaffing van cash is (samen met andere maatregelen die nu gaande zijn) een opmaat richting een social credit system. Een social credit system leidt tot minder vrijheden voor de burger. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Werk je toevallig bij de Rabobank? Of bij de gekkies van ABN/AMRO? Verder klop je zelf niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |