|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou ja. En van Kooten en de Bie werden vaak profetisch genoemd. En wel hierom. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-10-2021 23:11] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
leven imiteert kunst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Staatsgevaarlijke gekken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik dacht dat de grap was dat er iemand met mogelijk islamitische achtergrond die stumperds aan het trainen was. My bad. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/politiek/6162540/kabinet-compenseert-energierekening-gemiddeld-400-euro-per-huishouden.html Eerst zien... We wachten ondertussen ook nog steeds op die door Rutte beloofde 1000 euro voor elke werkende Nederlander. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Volgens mij heb ik even een Baudet-momentje gemist. AIDS zou 'in principe' niet bestaan voor blanke hetero's. OK dan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kwartje van Kok! Die Baudet wordt gekker en gekker. Ik schaam me werkelijk dood dat ik met die gemeenteraadsverkiezingen op zijn partij gestemd heb. Al leek hij in het begin een nieuw verfrissend geluid te zijn, dat geluid bleek na de verkiezingen een valse toon te zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
hij weet haarfijn hoe hij weer in het nieuws kan komen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Je had je wansmaak niet onder controle? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat zeker, waarvoor hulde. Nou ja, hulde.... Hij bereikt zijn doel in die zin. Maar toch: "Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt" https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Wie is 'we' in dezen? Jij en de sukkels die nooit door hebben gehad dat het een wassen neus zou gaan worden? Want mensen die dat wel door hadden houden zich niet meer bezig met de 1000 euro van rutte. |
|
Of men het doorheeft of niet doet niet terzake. Het is beloofd door Rutte dus wordt ie er ook op afgerekend. Heb je overigens een poll gehouden onder de doorhebbers? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De wodanjongens, Jacobse! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ah voila! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja, ik zag dat Baudet ding en moest er gelijk aan denken. Het is alsof Baudet het er om doet. Ongelofelijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Enige goede aan deze episode is dat Van Kooten en De Bie weer vaker gedeeld worden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehe, dat sowieso. En ze hebben zo ontzettend veel materiaal waaruit geput kan worden. Want toen actueel, nu weer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim claimt af en toe een geheugen als een vergiet te hebben, maar noem een willekeurig woord en hij plopt hier zo de bijpassende Koot en Bie scene voor je neer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Breng Baudet niet op ideeën Maar zeker knap hoe ze zoveel schijnbaar tijdloze tendensen al doorhadden... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Lol. Ja, nee, ja. Nee. Ik heb een selectief geheugen. Wat ik leuk vond, heb ik onthouden. Maar wat ik niet interessant vind/vond of leuk vind/vond, dat onthoud ik niet. Wat vrij lastig was op school en vervolgopleidingen. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-10-2021 22:09] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
klinkt vrij normaal, eigenlijk. |
|
Mijn eega en moeder en sommige collega's denken daar anders over, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Iedereen denkt anders, niet iedereen kan dat erkennen daarom blijven we problemen houden op deze kloteaarde, ik bedoel aardkloot. /3edgy5me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |