|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
komende Houten Deathfest 12 april mag er ook niet gerookt worden, kutregels |
|
Lang leven Unitas waar dat nog wel mag! Het is de lichtinval ;') |
|
helaas voor jou is dat in juni toch ook echt afgelopen |
|
Nee, want Unitas is toch een studenten iets? Die vallen niet onder horeca ofzo... |
|
klopt Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Volgens mij geld dat voor alles wat "besloten" is of met een lidmaatschap werkt. Dat zijn namelijk geen openbare gelegenheden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat zou ik heel mooi vinden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ach, 4 jaar na die post is het nog steeds niet zo. Alhoewel ik er niets op tegen zou hebben, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Kroegen met een lidmaatschap, is dat dan niks? Eenmalig een lidmaatschap 'kopen'... |
|
quote:Zouden veel kroegen zich dan omtoveren tot Clubs? Dat betekent dat het nog el mag, nadeel is dat je dan weer lid moet zijn. maar dat is ook wel op te lossen met tijdelijke lidmaatschappen enzo. |
|
Ik stel voor om ook het alcoholgebruik aan banden te leggen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Dus blijkbaar kan er in 4 jaar toch veel veranderen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Op welke manier berokken ik jou veel schade als ik veel alcohol drink? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Daar ben ik sowieso voor. meeste mensen kunnen heel dronken worden en heel gezellig zijn, maar der hoeft er maar een te flippen om jouw avond te verknallen. |
|
quote: Als je me gaat slaan als je dronken bent... Maar nee, ik vind het een beetje overdreven allemaal om het roken te verbieden. Zelf rook ik niet, maar ik vind dat elk concert/cafe etc. het voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen of er gerookt mag worden in plaats van de overheid die zich overal mee bemoeid tegenwoordig. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Dan krijgen we dus straks een rookvrije horeca, met gematigd drankgebruik die, als het aan die zeikerige wijven uit Friesland, ligt ook nog eens vroeg gaat sluiten? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-02-2008 17:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hmmmmm.. niet voor. D'r zijn ook zat gekken die rare fratsen uithalen zonder alcohol te hebben gebruikt. Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk nog nooit echt mensen heb zien flippen tijdens het uitgaan. al die verboden.. wat mag nog wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dan moeten die mensen aangepakt worden en niet degene die niet flippen. Of pakken we ook maar meteen alle negers aan omdat er een paar overlast veroorzaken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: +1 net als dat verbieden van paddo's omdat er een stel buitenlanders komen flippen door mixgebruik. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Jep daar heb je gelijk in. Maar hoe pak je die paar aan? Zonder dat ze alleen uit de kroeg worden gezet een het weekend erna hetzelfde geintje uithalen? en wellicht niet strafrechtelijk maar een hele bevolkinsgriep wordt aangepakt vanwege de paar die overlest veroorzaken. Disciriminatie is aan de orde van de dag. helaas. |
|
quote:niets! braaf thuis zitten en naar je werk gaan. lekker saai . Ik heb wel wat vervelende ervaringen gehad, wellicht dat dit mijn beeld wat verkleurd. |
|
quote: Ik keek scheel, er zijn al 6 jaren voorbij sinds die post gemaakt is. Maar idd, je hebt gelijk, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:dat is wel klote. We moeten ook nog kunnen genieten van de geneugden des levens hoor! 't is anders ook zo wat als iedereen aan de groene thee met honing zit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Doe ik al maanden! haha, nee ik vind een biertje ook wel lekker hoor, dus als t helemaal niet mag begin ik per direct een illegale stokerij. Volgens anderen ben ik heel lief als ik straalbezopen ben, dus dat is een feit. Ik weet t dan alleen zelf niet meer, dus ik kan er niet over meepraten. Maar goed, anders gezegd: idd degenen die problemen veroorzaken moeten harder aangepakt worden, drank of geen drank. Nu wordt je de kroeg uitgegooid en mag je t weekend erna weer naar binnen heb ik t idee. alleen als je het HEEL bont maakt kom je niet meer binnen, tijdelijk. maarja, dan is het eigenlijk al te laat, of niet? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |