IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-06-2002 15:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Okay, ik wil graag stoppen met roken, en toen ik ooit op mijn 14e begon met blowen had ik niet ingezien dat ik ooit verslaafd aan de nicotine zou geraken. Hell, ik wist niet eens "echt" wat een verslaving was.
Maar als ik wil stoppen met roken, dan wil IK stoppen en dus niet dat de overheid mij dwingt en manipuleerd om te stoppen. Op een gegevn moment gaat het bemoeien van de overheid gewoon te ver.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2002 15:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 15:30 schreef Azagthoth het volgende:
Okay, ik wil graag stoppen met roken, en toen ik ooit op mijn 14e begon met blowen had ik niet ingezien dat ik ooit verslaafd aan de nicotine zou geraken. Hell, ik wist niet eens "echt" wat een verslaving was.
Maar als ik wil stoppen met roken, dan wil IK stoppen en dus niet dat de overheid mij dwingt en manipuleerd om te stoppen. Op een gegevn moment gaat het bemoeien van de overheid gewoon te ver.
Dat ben ik zeker met je eens ja, lees mijn eerste post (geloof ik) hiero maar eens met dat handje vasthouderij van die grijze pakken in De Haag. Wal-ge-lijk. Alsof je als burger zelf geen hersenen hebt om mee na te denken. Maar iig succes met afkicken!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 15-06-2002 16:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik hoor stemmetjes in m'n hoofd die zeggen dat ik nu ik gestopt ben ben bezweken onder de druk van de overheid en dat ik zwak ben omdat ik ben gestopt.
Eigenlijk zou ik weer moeten beginnen, puur om de overheid te fucken


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-06-2002 16:44 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 juni 2002 16:42 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
puur om de overheid te fucken

de overheid ben je zelf . als je bijvoorbeeld naar de stembus gaat etc .



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 15-06-2002 16:46 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 16:44 schreef Vinay het volgende:
de overheid ben je zelf

Laat me niet lachen

ik heb hier een toepasselijke quote bij:
'Als stemmen echt iets uit zou maken zou het wel verboden worden'.
En als je dan kijkt naar die LPF bijv. Beloofden die niet o.a. het kwartje van kok af te schaffen? Om maar iets te noemen.
Begin a.u.b. niet de nederlandse politiek te beschermen want dan ben ik nog niet klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 15-06-2002 16:50]


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 15-06-2002 16:50 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik zou dit topic gerust laten. Ze kunnen dat toch niet verbieden. En wie zal nu zien dat jij staat te roken tussen die massa



Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 15-06-2002 16:51 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Als ik toevallig ben wezen stemmen wil nog niet zeggen dat ik de overheid ben. Kom nou. Rookverbod op conserten? Zou zijn omdat andere mensen last hebben van de rook vermoed ik. Heb ik nog nooit last van gehad, wat ik wel erg irritant vind is mensen die met een brandende peuk in het rondspringen en daarbij mij brandmerken o.i.d. Verder rookse en vooral een endje bij mij vandaan.

Ik ben dan de Maatschappij maar nog niet de Overheid.


TotZiens


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 15-06-2002 16:56 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik heb last van de rook, ik ben er blijkbaar allergies aan, maar als de mensen aan die kankerstokken willen zuigen doen ze maar hoor. Ik trek er mij niets van aan, zuipen is leuk genoeg



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-06-2002 17:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb de rest van de bitch borst der plannen ook effe doorgelezen, het is niet best, geen rook coupe meer in de treinen minder peuken automaten en je moet een leeftijds bewijs invoeren voor een automaat ze is gek geworden.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2002 17:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 17:11 schreef linknl het volgende:
ik heb de rest van de bitch borst der plannen ook effe doorgelezen, het is niet best, geen rook coupe meer in de treinen minder peuken automaten en je moet een leeftijds bewijs invoeren voor een automaat ze is gek geworden.

Dement geworden door passief meeroken?
*loopt snel weg*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 15-06-2002 18:15 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 14:57 schreef Greycloak het volgende:
Bedoel je de vrijheid van astma patiënten, dat die ook naar concerten e.d. kunnen gaan of wat? Dat die bevrijd worden uit hun verplichte isolementen?


dan maken ze maar een concert speciaal voor astma patienten, kunnen die zich ook eens fijn uitleven, benieuwd welke band daar komt spelen..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-06-2002 18:57 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 juni 2002 17:11 schreef linknl het volgende:
geen rook coupe meer in de treinen

een duurder kaartje voor rook coupe is misschien een betere maatregel .
misschien ook subsidie voor zalen die de maatregelen willen uitvoeren en extra belasting voor zalen die roken etc gedogen .



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

duurdere kaartjes voor de rookcoupes?
Dan willen veel minder mensen daar zitten, tot gevolg dat er bij een lange treinreis de echte verslaafden in dat halletje gaan staan te roken. En waarom een duurder kaartje voor de minste comfort? Ik rook dan wel (af en toe) maar in een rook coupe zul je mij niet treffen, vooral niet in de spits .

Het niet roken tijdens concerten.. Belachelijk, het is voor mij het zelfde dat als je niet meer mag drinken in een concertzaal. Ik begrijp wel dat er mensen zijn die er last van hebben, maar zorg dan voor betere afzuiging. En waar trek je de grens tussen concertzaal en cafe?
En het lijkt me als artiest ook niet fijn om (als die persoon rookt) niet eens een kalmerend sigaretje op te mogen steken. Of zou het in de kleedkamers wel weer mogen?
NOu ja we merken het vanzelf, alleen waar blijft die referendum?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-06-2002 19:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

op referendum (of da?) is de nederlandse politiek niet zo happig, want dan beslist het volk en dat trekken ze niet zo, ze maken het liever zelluf uit, net als die klote euro, nix geen referendum en das jammer, want dan was de euro er niet geweest.

on topic. hoe zit het met blowen? of een pijpje hasj roken ofzo, daar komt geen nicotine bij kijken


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-06-2002 19:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 17:11 schreef linknl o.a. het volgende:
.... en je moet een leeftijds bewijs invoeren voor een automaat ...



Het is simpelweg een complot van de overheid om iedereen tóch aan de geflopte chipper en chipknip te brengen.. Wedden dat iedereen binnenkort een nieuwe krijgt met je leeftijd er ook ingebakken.. Parkeren in R'dam kan bijvoorbeeld ook alleen met dat stompzinnige pasje

IK WIL DIE @#!$!@##$! Chipknip helemaal niet gebruiken!!!!!

En lekker doelloos --> een ventje van 13 die wil roken vraagt dan aan iemand van 20 die hij ziet staan of hij zijn pasje even mag gebruiken, betaalt hém contant, voilá. Er is vast wel een sukkel die daaraan meewerkt..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Gaat het om de nicotine dan?
Het lijkt mij meer te gaan om de giftige gassen die de rokers uitademen.

1 voordeel, je kleding stinkt de volgende dag niet zo naar rook


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 15-06-2002 19:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 18:15 schreef schaambaard het volgende:
dan maken ze maar een concert speciaal voor astma patienten, kunnen die zich ook eens fijn uitleven, benieuwd welke band daar komt spelen..


lekker botte opmerking vriend


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 15-06-2002 19:28 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

ach ja en binnen dit en 10 jaar is het bij jullie dan zoals een dorpje bij ons in wallonië waar de jeugd niet mag drinken, roken en geen feestjes mag organiseren na 22.00 uur, dit is regelrecht naar een politiestaat gaan: pure vrije wilsexpressie in de kiem smoren: iedereen wordt zo gewoon gemanipuleerd om een bepaald gedrag te gaan vertonen! waarom moet ik ineens denken aan A Brave New World????


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-06-2002 19:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

trouwens auto's roken een stuk meer, is ook een stuk goorder, maar daar hoeft geen waarschuwing op. pas op, benzine vernaait het millieu ofzo

gemiddelde parkeergarage ruikt bweh

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 15-06-2002 19:35]


Oud Vuil.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:34 schreef webblaster wim het volgende:

gemiddelde parkeergarage ruikt bweh
nog niet te spreken over een tankstation. En wat denk je van die kleine kinderen in de rij van de supermarkt die net ff lekker hun luier hebben volgescheten.. ect. Er zijn zoveel meer dingen op te noemen. Maar de regering moet dat greintje plezier/ onstpanning wat de hardwerkende Hollander nog heeft aan een peukie, verpesten.
Weet je hoeveel meer stress het gaat opleveren als mensen op hun werk niet meer mogen roken. Nu stoppen mensen af en toe om een peukie te roken en dat is legaal, maar niet rokers blijven doorwerken en nemen hooguit een slok koffie als ontspanning.
Ik voel me bij dit soort klote dingen echt zo ongelooflijk machteloos alles wordt ongemerkt voor je beslist en wat kan je er tegen doen? Tegen de draad in en toch roken waar het niet mag, maar dan heb je weer een probleem als je gesnapt wordt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-06-2002 19:41 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 juni 2002 19:28 schreef Mordheim het volgende:
: pure vrije wilsexpressie in de kiem smoren: iedereen wordt zo gewoon gemanipuleerd om een bepaald gedrag te gaan vertonen! waarom moet ik ineens denken aan A Brave New World????

ik vind ook belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn en ook vrije expressie etc , waar het omgaat is dat anderen die vrijheid ook moeten hebben als ze niet willen (mee)roken of hinder ondervinden van rook,en ook of het schadelijk is voor anderen .
niet dat ik er persoonlijk hinder van ondervind .



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:41 schreef Vinay het volgende:
, waar het omgaat is dat anderen die vrijheid ook moeten hebben als ze niet willen (mee)roken of hinder ondervinden van rook,en ook of het schadelijk is voor anderen .
niet dat ik er persoonlijk hinder van ondervind .
als iemand in mijn beurt een zwaar sjaggie aan het roken is in de vroege morgen, vraag ik ook of ie toevallig even 2 meter verder op kan staan paffen, waarom kunnen meer mensen dat niet vragen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-06-2002 19:45 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Goede maatregel vind ik, het is asociaal om niet-rokers ongewild te beschadigen met die gore rook. Als het poppodium gewoon een aparte rokersruimte bouwt (dit hoort bij het plan) zie ik niet waarom je je als roker druk zou maken.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:45 schreef Sjaan het volgende:
Goede maatregel vind ik, het is asociaal om niet-rokers ongewild te beschadigen met die gore rook. Als het poppodium gewoon een aparte rokersruimte bouwt (dit hoort bij het plan) zie ik niet waarom je je als roker druk zou maken.
het gaat om het feit dat als je naar een concert toe gaat als ontspanning, wil je ook ontspannen blijven. Als je lekker aan het genieten bent van een concert waar je soms ongelooflijk veel geld voor moet neer leggen, word je gestraft. Je moet verplicht ergens zijn, en je kan dan het concert niet meer volgen op je gemak.Ik zou me niet lekker voelen bij elk moment dat je de behoefte hebt aan een peuk dat je ergens anders heen moet. Het zelfde als je net een ongelooflijke zeikbui hebt en om de 15 minuten tijdens een optreden naar de wc moet.
Ik kan toch ook niet zeggen dat niemand meer een wind kan laten in een concert zaal omdat dat stinkt en ook vast niet bevordelijk voor de gezondheid is.
tevens zal de regering hier nog veel nasleep van hebben. De concertzalen krijgen minder geld binnen omdat daar geen sigaretten meer verkrijgbaar zijn en wat al eerder is genoemd dat mensen naar een ander cafe gaan om na te zitten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 15-06-2002 19:53 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

ach ja het zuigt allemaal
ik rook ik drink en ik rij auto en die k*t overheid maar klagen


defende nos in proelio


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen