|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een onzin. Rookverbod op concerten. |
|
wat een onzin "een dode penalty" maar je hebt gelijk signature |
|
quote: http://frontpage.fok.nl/nieuws/95226/-Duo-vindt-schone,-rokerige-kroeg-uit.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: signature |
|
quote:Maar hadden ze het wel gezellig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen mooier vermaak dan leedvermaak? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jep |
|
quote: te(e)r(e) zieltjes signature |
|
nee, hoor. Ik vermaak me tot nu toe prima zonder de kroeg in te gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu is het een rookverbod Daarna een drink verbod Daarna een kroegverbod Daarna een een hoestverbod (schadelijk voor anderen) En dan het ultieme verbod... het leefverbod Lang leve de regering Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik bedenk me nu dat ik nog niet eens in een kroeg ben geweest sinds het verbod. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn kleren the day after ruiken. |
|
Toch typisch hoeveel mensen zich blijkbaar meer zorgen maken over hoe hun kleren de dag na het stappen ruiken dan ze zich zorgen maken over hun gezondheid. Behoor ik nou echt tot een minderheid die elke dag wat schoons aan trekt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: JUist, daar gaat het mij eigenlijk meer om dan om het niet roken in de kroeg. ( in bijvoorbeeld een eetgelegenheid rook ik toch al niet.) En thuis rook ik ook niet binnenshuis. Het gaat MIJ erom dat je straks niets meer mag van deze regering.. |
|
Ervan uitgaande dat dat een reactie op mij is, hoe haal je dat uit mijn post? Ik zeg gewoon dat ik benieuwd ben. Ik heb nog nooit de kleren van een kroegavond de dag erna weer aangetrokken en ik ben het niet met het rookverbod in cafés eens, ondanks het feit dat ik niet rook. Kapot ga ik toch wel, ik zit namelijk niet in die kroeg om spa blauw te drinken, dan heb ik liever een goede tijd gehad met mijn vrienden die toevallig roken dan dat ze elke keer naar buiten moeten. Daarbij is de bijkomende overlast in de vorm van herrie en troep buiten ook verre van handig. Die fucking betutteling van de overheid. Het is nog net niet zo belachelijk als het verbod op paddo's. Edit: gericht op XXL, uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 11-07-2008 17:53] |
|
quote: Ook elke dag een nieuwe broek? |
|
Ochja ook rookverbod in de tent bij Zwarte Cross |
|
quote:+1 |
|
quote: |
|
|
|
quote: naja die gezondheid is wat een wat verder van je bed show. als dat bij jou niet het geval was, was je inmiddels wel gestopt. toch? @ plaatje: iiieeew! [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 11-07-2008 21:17] |
|
quote: Het gaat dan ook niet om jou, het gaat om het personeel wat in de rook zit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Klopt, dacht ik even niet bij na. Dan nog is het een idiote betutteling, moet men daar maar niet gaan werken, werk genoeg te vinden. |
|
quote:Mijn shop heeft nu een rokersruimte, de rest van de shop mag je enkel nog maar puur roken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |