IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 03-07-2008 11:06 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

ha WR, wat grappig! Onderhand rook ik eigenlijk alleen nog maar als ik uitga, en toch ben ik wel voor dat rookverbod. Het valt me eigenlijk allemaal heel erg mee, ik was gister nog met vrienden hapje eten en even naar de kroeg (naja terrasje), maar ik had niet eens de behoefte om te roken.

valt allemaal wel mee, na een maandje weet niemand meer beter.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-07-2008 11:09 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ach, ook al rook ik, ik had er als ik uit eten ging altijd al een hekel aan als mensen rookten en ik kan er ook niet enorm mee zitten dat ik in de kroeg niet meer kan roken.
Ga af en toe gewoon even naar buiten, no big deal. (behalve dat karnivoortje dan alleen achter blijft aangezien hij als enige niet rookt )


Life doesn't get much better than this!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2008 11:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 juli 2008 10:22 schreef XXL het volgende:
Als ik nu buiten sta met iemand die niet rookt hoef ik iig niet meer te vragen of hij er bezwaar tegen heeft als ik rook.

Buiten is vanaf nu rokers territorium dus de niet rokers die er bij willen staan passen zich maar lekker aan.

En die gaan er bij staan want dat zag ik ook al op de laatste Arnhem Metal Meeting met al die niet-rokers die in het rookhok zaten vanwege de gezelligheid.


:')

op occultfest mag je trouwens best naast me staan roken hoor

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-07-2008 11:10]


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-07-2008 11:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vind het te ghey voor woorden dat al die rokers lopen te janken over dat rookverbod. Zeker als je beseft dat het in alle andere landen vlekkeloos is verlopen.

Wat een gezeik.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 03-07-2008 11:12 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:09 schreef H-K het volgende:
Ach, ook al rook ik, ik had er als ik uit eten ging altijd al een hekel aan als mensen rookten en ik kan er ook niet enorm mee zitten dat ik in de kroeg niet meer kan roken.
Ga af en toe gewoon even naar buiten, no big deal. (behalve dat karnivoortje dan alleen achter blijft aangezien hij als enige niet rookt )
Er moet iemand op de tassen passen toch?

@ WR, je zit nu zelf net zo te miepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 03-07-2008 11:13]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2008 11:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vraag me trouwens wel 1 ding af:

Als je buiten rookt en er staat geen terras, mag je dan je biertje mee nemen ( eventueel in plastic beker)?
Veel steden hebben wat betreft drank buiten de kroeg het één of ander in de plaatselijke verordening staan.

Iemand daar al bij stil gestaan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2008 11:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 juli 2008 11:12 schreef Jolijn het volgende:
Er moet iemand op de tassen passen toch?

@ WR, je zit nu zelf net zo te miepen.


hehe, yeah ik word nuttig!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-07-2008 11:14]


Je moeder.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-07-2008 11:13 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ik vind het te ghey voor woorden dat al die rokers lopen te janken over dat rookverbod. Zeker als je beseft dat het in alle andere landen vlekkeloos is verlopen.

Wat een gezeik.

Och, over een half jaar weten ze niet beter.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2008 11:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 juli 2008 11:13 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me trouwens wel 1 ding af:

Als je buiten rookt en er staat geen terras, mag je dan je biertje mee nemen ( eventueel in plastic beker)?
Veel steden hebben wat betreft drank buiten de kroeg het één of ander in de plaatselijke verordening staan.

Iemand daar al bij stil gestaan?


ja en dat mag ongetwijfeld niet hehe


Je moeder.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-07-2008 11:16 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 3 juli 2008 11:13 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me trouwens wel 1 ding af:

Als je buiten rookt en er staat geen terras, mag je dan je biertje mee nemen ( eventueel in plastic beker)?
Veel steden hebben wat betreft drank buiten de kroeg het één of ander in de plaatselijke verordening staan.

Iemand daar al bij stil gestaan?


Als het normaal niet mag, zal het nu ook niet mogen.
Net zoals dat je bij kroegen met rijen waarschijnlijk ook gewoon achteraan moet sluiten na je peukje.
En ach, anders rook je gewoon niet, ik paf mezelf ook suf tijdens het uitgaan, maar als het teveel moeite gaat kosten/niet praktisch is, dan rook ik gewoon niet.


Life doesn't get much better than this!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2008 11:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2008 11:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 juli 2008 11:16 schreef H-K het volgende:
Als het normaal niet mag, zal het nu ook niet mogen.
Net zoals dat je bij kroegen met rijen waarschijnlijk ook gewoon achteraan moet sluiten na je peukje.
En ach, anders rook je gewoon niet, ik paf mezelf ook suf tijdens het uitgaan, maar als het teveel moeite gaat kosten/niet praktisch is, dan rook ik gewoon niet.


ik ben benieuwd of er nog leuke rellen gaan ontstaan van dronken domme mensen die dat van die rijen niet snappen


Je moeder.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 03-07-2008 11:18 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:17 schreef karnivoor het volgende:
ik ben benieuwd of er nog leuke rellen gaan ontstaan van dronken domme mensen die dat van die rijen niet snappen
als die eerder niet ontstonden waarom dan nu ineens wel?

veel mensen zijn toch al behoorlijk heen voordat ze uberhaupt bij een kroeg aankomen dacht ik zo.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 03-07-2008 11:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 3 juli 2008 11:16 schreef H-K het volgende:
En ach, anders rook je gewoon niet, ik paf mezelf ook suf tijdens het uitgaan, maar als het teveel moeite gaat kosten/niet praktisch is, dan rook ik gewoon niet.


Dat was voor mij ook de reden om er gewoon mee te stoppen. Thuis en op het werk rookte ik toch al niet (geen behoefte aan), dus was het een mooie kleine stap richting volledig kappen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-07-2008 11:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 10:22 schreef XXL het volgende:
Als ik nu buiten sta met iemand die niet rookt hoef ik iig niet meer te vragen of hij er bezwaar tegen heeft als ik rook.

Buiten is vanaf nu rokers territorium dus de niet rokers die er bij willen staan passen zich maar lekker aan.

En die gaan er bij staan want dat zag ik ook al op de laatste Arnhem Metal Meeting met al die niet-rokers die in het rookhok zaten vanwege de gezelligheid.


Tsja maar dan is het eigen keuze of ze er wel of niet bij gaan staan.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-07-2008 11:19 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Whehehe, gefrustreerde rokers zijn geestig. Ik vind het rookverbod eigenlijk ook wel prima, als gematigd roker zijnde. Ook geen tranende ogen meer van de rook van mederokers. Het rookverbod in de coffeeshop is inderdaad.. kolderiek. Het rookverbod is ingevoerd ten behoeve van een rookvrije werkplek voor werknemers. Als je besluit te gaan werken bij een zaak die als doelstelling heeft om rookwaar te verkopen en de mogelijkheid biedt om dat ter plekke te gebruiken, is dat jouw keuze. De consequentie is dan inderdaad dat je geen rookvrije werkplek hebt, hoe voorspelbaar. Een rookverbod in een Nederlandse coffeeshop is eigenlijk aantasting van cultuur historisch erfgoed.


Verrassend triviaal


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2008 11:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:13 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me trouwens wel 1 ding af:

Als je buiten rookt en er staat geen terras, mag je dan je biertje mee nemen ( eventueel in plastic beker)?
Veel steden hebben wat betreft drank buiten de kroeg het één of ander in de plaatselijke verordening staan.

Iemand daar al bij stil gestaan?

Waarschijnlijk niet, ga maar lekker droogstaan met je stompzinnige verslaving die iedereen tot last is :')


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2008 11:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:19 schreef Ohneschwanz het volgende:
Het rookverbod in de coffeeshop is inderdaad.. kolderiek. Het rookverbod is ingevoerd ten behoeve van een rookvrije werkplek voor werknemers. Als je besluit te gaan werken bij een zaak die als doelstelling heeft om rookwaar te verkopen en de mogelijkheid biedt om dat ter plekke te gebruiken, is dat jouw keuze. De consequentie is dan inderdaad dat je geen rookvrije werkplek hebt, hoe voorspelbaar. Een rookverbod in een Nederlandse coffeeshop is eigenlijk aantasting van cultuur historisch erfgoed.


Bovendien zie ik zelden iemand in de coffeshop werken die zelf geen dikke toeter op zijn lip heeft hangen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2008 11:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:21 schreef M. het volgende:
Waarschijnlijk niet, ga maar lekker droogstaan met je stompzinnige verslaving die iedereen tot last is :')


Ach, laat ik maar niet teveel gaan happen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 03-07-2008 11:22 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

mischien wel van de cultuur maar historisch erfgoed is wel een beetje overdreven.

maar zijn er op XXL na dan echt zoveel gefrustreerde rokers hier? Volgens mij is iedereen het aardig met elkaar eens.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-07-2008 11:24 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:22 schreef Jolijn het volgende:
mischien wel van de cultuur maar historisch erfgoed is wel een beetje overdreven.

maar zijn er op XXL na dan echt zoveel gefrustreerde rokers hier? Volgens mij is iedereen het aardig met elkaar eens.

Ik ben nog jong. In mijn optiek zijn coffeeshops dus al heeel oud.


Verrassend triviaal


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2008 11:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 juli 2008 11:18 schreef Jolijn het volgende:
als die eerder niet ontstonden waarom dan nu ineens wel?

veel mensen zijn toch al behoorlijk heen voordat ze uberhaupt bij een kroeg aankomen dacht ik zo.


volk dat van mening is dat roken een recht is en daarom vinden dat ze na het roken meteen weer naar binnen mogen en gewoon hun bier naar buiten mogen nemen, doel ik dan op


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2008 11:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:22 schreef Jolijn het volgende:
zijn er op XXL na dan echt zoveel gefrustreerde rokers hier? Volgens mij is iedereen het aardig met elkaar eens.


Jij en vele anderen zijn wsl meer gewend aan een rookvrije omgeving. Bij jou thuis werd het ook niet op prijs gesteld als ik binnen rookte en da's bij veel mensen het geval, maar je weet ook dat dat in huize XXL toch net ff iets anders was.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 03-07-2008 11:31 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:25 schreef karnivoor het volgende:
volk dat van mening is dat roken een recht is en daarom vinden dat ze na het roken meteen weer naar binnen mogen en gewoon hun bier naar buiten mogen nemen, doel ik dan op
oh ja, dat wellcht wel, maar dronken mensne die rijen niet snappen heeft opzich niets met roken te maken. Ik denk eerlijk gezegd dat de grote tenten waar rijen voor staan een apart rokershoekje maken. meeste kroegen staan toch niet zoveel rijen voor?

Waarschijnlijk zullen de meeste kroegen er wel rekening mee gaan houden en er iets op verzinnen dat je niet opnieuw in de rij komt te staan, waar dat voorkomt. Om hun klanten tevreden te houden.

maarre: kiezne of je wil roken of niet is toch ook een recht? net zoals wat je wil eten en drinken?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 03-07-2008 11:32 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 11:27 schreef XXL het volgende:
Jij en vele anderen zijn wsl meer gewend aan een rookvrije omgeving. Bij jou thuis werd het ook niet op prijs gesteld als ik binnen rookte en da's bij veel mensen het geval, maar je weet ook dat dat in huize XXL toch net ff iets anders was.
maar je mag thuis toch nog steeds binnen roken? dan verandert daar toch niets? het gaat alleen om het roken in horeca.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 03-07-2008 11:32]


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen