|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Was. Ik was inderdaad een gelegenheidsroker. |
|
quote:tijdens de voorprogramma's was het buiten drukker dan binnen |
|
Eigenlijk bedreufd dat je tijdens een concert van je favo band buiten staat omdat je moest roken, zelfs toen ik rookte zou ik dat niet doen. Was het tijdens Forbidden ook zo? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 05-07-2008 2:18] Against God and Government |
|
quote: Iets met naakt en fontein? Ik begin moe te worden van al dat elitaire gezwets van 'de niet rokers'. Een plofkop waarvan zijn aderen elk moment zou kunnen dichtslippen omdat zijn puber vriendin alleen maar weet hoe je moet frituren die ons vertelt wat gezond is, overgezonde bikerboys van 1.70 die de rokers het liefst in de ovens ziet wegbranden omdat ze ongezond bezig zijn en anarchistische zelfdestructieve ex-nazi's die zichzelf elk weekeinde bijna een coma in zuipt die ons iets zit te vertellen over verantwoordelijk omgaan met je gezondheid. Het moet niet gekker worden hoor.. hier op zwaremetalen. Ik blijf gewoon lekker mijn pijpje roken (3x per week welteverstaan). Voor de rest vind ik het rookverbod wel een prima plan, al heb ik het altijd gezellig gevonden om eens even doorgezakt in een ierse pub te roken onder het genot van een goed biertje. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-07-2008 3:04] |
|
quote: En ik kreeg laatst ook al een opmerking dat je als ouder eigenlijk moet stoppen met concerten bezoeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ho, ho, je bent getrouwd,... niet dood !!! Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
En dan ben ik zelfs niet eens getrouwd maar vrijgezel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Allemachtig hej, ik benoem jou tot kampioen er over heen lullen, daar heb ik het toch niet over.. Against God and Government |
|
quote: Kijk, ex-nazi dat jij opeens een enorme omezwaai hebt gemaakt van straight edge arische strijder naar harige roker is jou zaak, ik heb besloten om dus veel gezonder te gaan leven, en ik zuip mijzelf helemaal niet ieder weekend klem, in tegendeel, je moet niet praten over dingen waar jij niks van weet. En ik kan me nog herinneren dat er opeens een R. op msn kwam die heel stoer moest vertellen hoeveel Jagermeister ie wel niet had gezopen. Je moet anderen niet betichten van dingen, waar jij zelf ook aan mee doet, hypocriete boer. Het enige waar ik op afgeef is het ontzettende domme gelul van XXL, meer niet, van mij part rookt iedereen eeen baal shag per dag. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 05-07-2008 10:33] Against God and Government |
|
quote: vanaf 65 heb je aow en betaal je, jawel, nog steeds belasting. Om over de pensioenen nog maar niet te spreken. Consumptie en dus ook weer btw gaat in die leeftijd vaak omhoog. Kortom, niks eraf. Met erfrecht mee waarschijnlijk nog eerder erbij. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
k weet niet precies al die regelgevingen enzo, maar de ziektenkosten reizen ook de pan uit. En gewone uitgiften producten zijn toch maar 20% belasting. Ik weet niet waar de balans ligt, maar ik denk toch dat ouwetjes meer kosten, er is niet voor niets zoveel vrees voor vergrijzing. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En dat is dan ook precies de reden dat je je er gewoon niet mee moet bemoeien. Gisteren mijn eerste ervaring in de rookvrije zaal (bijna rookvrij, want de rookmachines van de band stonden wel aan). Geen probleem, maar in de foyer van de Effenaar mag nog wel gerookt worden, dus daar zat iedereen gezellig te kletsen. En tja, dan wordt het lastig om toch niet mee te doen. naja. vanavond stairway eens proberen, eens kijken of die fabeltjes over dat je iedereen ruikt ineens echt waar zijn. vast wel . |
|
Is Stairway links dan? |
|
quote: altijd lekker negatief die WMP. Suck my piss |
|
quote: Nou, dan rook gisteren iedereen in de Dynamo naar verschraald bier... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gisteren vond de geur in de wc bij Dynamo nog het ergste, een hele sterke ranzige pislucht. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Gewoon wat shag in je neusgaten doen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: wat hebben mensen toch tegen stank??? das sfeer ! signature |
|
Juist! |
|
Heel goed dat het tegenwoordig verboden is! Het is uitermate smerig om in een - relatief - kleine ruimte (in verhouding mbt de bezoekers ook) in de stank van een ander te staan. Ik ben echt blij en weet ook zeker dat het net zo normaal word als dat er (al jaren) niet meer in bioscopen gerookt mag worden. Daar had men in het begin ook moeite mee, maar het is een kwestie van wennen. In een gewone kroeg hoort roken dan wel weer thuis. Ach, en daar kom ik toch al niet :D If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Hm, dan moeten ze Dixi's ook verbieden. Bareuh... |
|
quote: In welke kroeg hebben ze die binnen staan dan? |
|
quote: Dat zit hem meer in de afmetingen van de beroepsbevolking vs de niet werkenden. Niet in dat de kosten pp hoog zouden zijn. (voor de ziektekosten dan.) Als de pvda de wao dmv een spaarsysteem had opgezet back in the day zou er amper een probleem zijn. Of het probleem er komt is ook nog maar de vraag. Als de vacatures hier toenemen stromer er vanzelf ook weer mensen hierheen. Het zijn alleen geen nederlanders. Hoe dan ook. Het eindresultaat is altijd nog beter dan de zeepbel die op barsten staat die we VS noemen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: quote: |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |