IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 14-06-2002 19:33 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Borst is gewoon een seniele oude taart ik wilde het nog netjes houden maar ik heb geen woorden voor dit mens al kan het me wel voorstellen want ik erger me dood aan die dansende vleermutsen in de Baroeg die op de dansvloer vrolijk heen en weer flapperen met hun pootjes+sigaret die je dan soms net kan ontwijken


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-06-2002 19:39 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hmmm niet roken tijdens concerten.... Wie en welk leger gaat me tegenhouden?

Maar niet meer roken op stations en in de trein ???? Tering.. hoe kom je dan die tijd door als de klere trein weer eens vertraging heeft of midden in een weiland stil staat?


bla...bla...bla...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-06-2002 20:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

naja lekker suf!

straks krijgen we van die amerikaanse praktijken....niet meer roken op straat!1


Bah!godvrrr kut


Suck my piss


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 14-06-2002 20:32 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

nog ff en je mag nix meer



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 14-06-2002 21:04 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 14 juni 2002 16:38 schreef rajackar het volgende:
dit las ik zojuist op fok:

[quote]Ook roken tijdens popconcerten wordt verboden. Voor poppodia, zoals Paradiso en de Melkweg in Amsterdam, gaat een algeheel rookverbod gelden, net als voor concertgebouwen en theaters. Alleen in aparte 'gedoogruimtes' mag dan nog worden gerookt. De uitbaters van de zalen vrezen dat het publiek wegblijft door deze maatregel. Directeur Siebe Weide van de Vereniging van Nederlandse Poppodia (NVP): "De meeste zalen zijn afhankelijk van de omzet van de bar. Als mensen na een concert bij hun drankje geen sigaret meer mogen opsteken, blijven ze niet meer hangen. Dat is funest."

Weide vindt het onrechtvaardig dat het verbod wel voor de popcentra geldt, maar niet voor andere uitgaansgelegenheden. 'Je kunt niet aan de mensen uitleggen dat je in een disco wel mag roken, maar als je gaat dansen bij Paradiso niet.'

De maatregelen vloeien voort uit de nieuwe Tabakswet. Hierin wordt het aantal plekken waar mag worden gerookt drastisch teruggebracht. Zo zal per 1 januari 2003 in alle treinen en op alle stations een rookverbod gelden.

Dit is toch te achterlijk voor woorden




HEEL GOED !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 14-06-2002 21:04]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 21:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 16:55 schreef Azagthoth het volgende:
GOED IDEE! dat ze daar niet eerder op zijn gekomen!


Omdat je dan weer wél moet blijven kopen; ze willen alleen dus niet dat je het oprookt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 22:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-06-2002 21:08 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Als de uitbaters van die podia er op tegen zijn denk je dan echt dat die er dan op gaan letten of er wel of niet gerookt wordt ??? .... lijkt me niet.


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 14-06-2002 21:09 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Ik rook zelf niet dus ik zit er in principe niet echt mee. Toch vind ik 't compleet belachelijk om in UITGAANSgelegenheden dit soort beperkingen op te leggen. Ik dacht dat we in Nederland zo tolerant waren....


Drink met matuh............., nooit alleen.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-06-2002 21:19 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wel belachelijk idd. Ondanks dat ik het wel fijn zo vinden als er niet meer gerookt werd. Dan rook ik na een concert tenminste alleen naar bier en zweet.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-06-2002 21:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 19:39 schreef Lady Rose het volgende:
Hmmm niet roken tijdens concerten.... Wie en welk leger gaat me tegenhouden?

Maar niet meer roken op stations en in de trein ???? Tering.. hoe kom je dan die tijd door als de klere trein weer eens vertraging heeft of midden in een weiland stil staat?


Er zijn dus al treinen zonder rookcoupe's ( voor de 1e klas zijn er echter wel rookcoupe's)Ik ben gewoon 2e klas achterin gaan zitten waar nog een lading rokers zat die zoiets hadden van jaaaaaaaa dag! Conducteur zei er geen woord over.Volgens de mensen die de trein sschoonmaken kon ik ook best 1e klas roken gaan zitten zat toch geen hond op dat uur.

Maar ik denk dat Harry Jekkers toch gelijk krijgt..over 5 jaar zitten wij rokers op een omheind stuk Veluwe en komen de toeristen rokertjes kijken...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 22:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mensen die roken moesten eens in ogenschouw nemen hoeveel mensen nooit naar concerten e.d. kunnen juist omdat er rokers zijn. Die groep is groter dan je denkt.

Rokers moeten hun peukie maar buiten roken; zo'n probleem is dat toch niet, behalve voor de verslaafden, maar dat zijn de grootste egoisten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 22:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2002 22:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 21:08 schreef Paul het volgende:
Als de uitbaters van die podia er op tegen zijn denk je dan echt dat die er dan op gaan letten of er wel of niet gerookt wordt ??? .... lijkt me niet.
Paultje jongen, dan gaan er mensen klagen, komt er een onderzoekje en gaat die toko dicht. Plain & simple.

Oh ja, wat jullie roepen riep een halve generatie rokers vóór jullie ook al toen roken op de werkvloer en in openbare ruimten aan banden werd gelegd. Oh, er zouden zóveel protesten komen, niemand ging zich eraan houden, ze zouden nog wel es wat zien!

Nou, ik heb het gezien.

Lady Rose, niet om je te zieken, dit keer niet, maar ik amuseer me prima in een trein, al heeft het ding een dág vertraging. Lees!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 22:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 21:40 schreef Vampie het volgende:
Er zijn dus al treinen zonder rookcoupe's ( voor de 1e klas zijn er echter wel rookcoupe's)...


Dit is weer de hypocriete regering; als je extra betaalt mag je weer wel; het is alles of niets.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-06-2002 22:50 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 21:40 schreef Vampie het volgende:
Maar ik denk dat Harry Jekkers toch gelijk krijgt..over 5 jaar zitten wij rokers op een omheind stuk Veluwe en komen de toeristen rokertjes kijken...

Nee alsjeblieft niet op de Veluwe zeg!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2002 0:33 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

We mogen met z'n allen in mc Doom's achtertuin!

En ik vind mezelf geen egoist.Als iemand last heeft van mijn rook ga ik ergens anders staan als ze het vriendelijk vragen.Ik woon samen met een niet roker dat gaat prima..zoiets heet rekening houden met elkaar.Roken moet mogen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2002 0:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2002 0:33 schreef Vampie het volgende:
...
En ik vind mezelf geen egoist.Als iemand last heeft van mijn rook ga ik ergens anders staan als ze het vriendelijk vragen.Ik woon samen met een niet roker dat gaat prima..zoiets heet rekening houden met elkaar.Roken moet mogen.


Weet je wat het is; mensen met astma e.d. kunnen ook niet een klein beetje rook verdragen; daar kan geen ventilatiesysteem tegenop. Samen oplossen betekent dus binnen in een zaal niet roken.
Zolang er ook maar een beetje gerookt wordt wordt die groep dus buitengesloten.

Daarom vind ik het wél egoistisch.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 15-06-2002 0:50 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 14 juni 2002 19:25 schreef Metal Mark het volgende:
Wat een wijze woorden Stien,.. *pinkt een traentje weg*


ja, daar kunnen jullie kleuters nog wat van leren


11.45: restate my assumptions


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-06-2002 0:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Daar heb je wel gelijk in.Die 2 concert uren ben ik heus niet te beroerd om af en toe ff naar de gang te lopen.

Maar daarom hebben ze in treinen ziekenhuizen kantoren ed. plaatsen waar wel gerookt mag worden.Dat mag nu opeens ook niet meer.Zo sluit je een andere groep buiten.Want straks mag het op straat ook niet meer en zitten de rokers toch in een verdom hoek. ( behalve als je 1e klas reist )


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-06-2002 1:03 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik vind het geen slechte maatregel . maar ik denk dat de minister er beter aan doet om uit te zoeken waarom men rookt of begint met roken , en dan met die gegevens beleid maakt.



[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 15-06-2002 1:24]



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2002 1:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 19:09 schreef Styhn het volgende:
Ik denk dat de mensen met gezond verstand wel weten dat het niet raadzaam is om met een brandende peuk vlak bij/in een pit te gaan staan...

daarom heb ik nu ook een wondje op me arm
dus een litteken..



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2002 1:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2002 0:50 schreef Vampie het volgende:
...
Maar daarom hebben ze in treinen ziekenhuizen kantoren ed. plaatsen waar wel gerookt mag worden. Dat mag nu opeens ook niet meer.Zo sluit je een andere groep buiten.Want straks mag het op straat ook niet meer en zitten de rokers toch in een verdom hoek. ( behalve als je 1e klas reist )


Ik zie niet in waarom het in de open lucht zoals op straat niet meer zou mogen.
Daarom snap ik ook niet waarom in de Ahoy tijdens Marco Borsato ook niet gerookt mag worden.

Een aparte rokersruimte in ziekenhuizen heb ik m'n twijfels over; na het roken terugkeren naar de ziekenzaal betekent dat je rook -en een sterke stank- in je kleren enzo meeneemt en ik weet niet precies hoe gevoelig longpatienten daar voor zouden kunnen zijn. Aparte ruimtes in andere gelegenheden lijken me prima plan.

Wat betreft die klassejustitie in de trein wordt ik pislink; het tekent de hypocrisie van de regering; als je bijbetaalt mag je wél roken; gaat dan niet meer over volksgezondheid.

Daarom zijn die prijzen van rookwaar ook niet zo enorm gestegen terwijl dat de oplossing zou zijn; je mag het van de regering dus wel kopen (inkomsten) maar je mag het dus niet oproken...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2002 1:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2002 1:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2002 1:03 schreef Vinay het volgende:
Ik vind het geen slechte maatregel . maar ik denk dat de minister er beter aan doet om uit te zoeken waarom men rookt .


Waarom denk je dat dat is? Er is een rooktopic -kan helaas nu niet zoeken- waar zo'n beetje alle denkbare redenen genoemd zijn. Ook zijn instanties als Drugs & alcohol verslaving best aardig op de hoogte lijkt me.
Wat denk je dat men ermee opschiet met nog zo'n onderzoek? Wat voor betere inzichten en dientegevolge maatregelen denk je dat dat oplevert?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-06-2002 1:32 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 juni 2002 1:23 schreef Mutilator het volgende:
Waarom denk je dat dat is? Er is een rooktopic -kan helaas nu niet zoeken- waar zo'n beetje alle denkbare redenen genoemd zijn. Ook zijn instanties als Drugs & alcohol verslaving best aardig op de hoogte lijkt me.
Wat denk je dat men ermee opschiet met nog zo'n onderzoek? Wat voor betere inzichten en dientegevolge maatregelen denk je dat dat oplevert?

er is geen echte goede reden genoemd , behalve dat iemand zei , 'ik ben stoer als ik rook '. dan is misschien de vraag , 'waarom denk je, dat je stoer bent als je rookt' .




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2002 1:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2002 1:32 schreef Vinay het volgende:
er is geen echte goede reden genoemd , behalve dat iemand zei , 'ik ben stoer als ik rook '. dan is misschien de vraag , 'waarom denk je, dat je stoer bent als je rookt' .




Wat maakt voor jou een reden een goede reden?
Redenen die genoemd zijn zijn o.a. ik vind het lekker, het geeft me een houding, het dood de tijd/ tegen verveling, ik wordt er rustig van etc etc.

Voor elk van deze redenen zou je dus een waarom vraag aan moeten plakken waardoor je de meest uiteenlopende antwoorden kan krijgen; psychologisch, sociaal-maatschappelijk etc etc

Wat heeft het antwoord op jouw bevraging van de vraag toe te voegen aan de oplossing vraag ik me dan weer af.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2002 1:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

bij het begin is het stoer
en daarna gaan ze het gewoon lekker vinden


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen