|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm niet roken tijdens concerten.... Wie en welk leger gaat me tegenhouden? Maar niet meer roken op stations en in de trein ???? Tering.. hoe kom je dan die tijd door als de klere trein weer eens vertraging heeft of midden in een weiland stil staat? bla...bla...bla... |
|
naja lekker suf! straks krijgen we van die amerikaanse praktijken....niet meer roken op straat!1 Bah!godvrrr kut Suck my piss |
|
nog ff en je mag nix meer |
|
quote: HEEL GOED !!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 14-06-2002 21:04] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Omdat je dan weer wél moet blijven kopen; ze willen alleen dus niet dat je het oprookt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 22:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als de uitbaters van die podia er op tegen zijn denk je dan echt dat die er dan op gaan letten of er wel of niet gerookt wordt ??? .... lijkt me niet. |
|
Ik rook zelf niet dus ik zit er in principe niet echt mee. Toch vind ik 't compleet belachelijk om in UITGAANSgelegenheden dit soort beperkingen op te leggen. Ik dacht dat we in Nederland zo tolerant waren.... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Wel belachelijk idd. Ondanks dat ik het wel fijn zo vinden als er niet meer gerookt werd. Dan rook ik na een concert tenminste alleen naar bier en zweet. |
|
quote: Er zijn dus al treinen zonder rookcoupe's ( voor de 1e klas zijn er echter wel rookcoupe's)Ik ben gewoon 2e klas achterin gaan zitten waar nog een lading rokers zat die zoiets hadden van jaaaaaaaa dag! Conducteur zei er geen woord over.Volgens de mensen die de trein sschoonmaken kon ik ook best 1e klas roken gaan zitten zat toch geen hond op dat uur. Maar ik denk dat Harry Jekkers toch gelijk krijgt..over 5 jaar zitten wij rokers op een omheind stuk Veluwe en komen de toeristen rokertjes kijken... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mensen die roken moesten eens in ogenschouw nemen hoeveel mensen nooit naar concerten e.d. kunnen juist omdat er rokers zijn. Die groep is groter dan je denkt. Rokers moeten hun peukie maar buiten roken; zo'n probleem is dat toch niet, behalve voor de verslaafden, maar dat zijn de grootste egoisten. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 22:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Paultje jongen, dan gaan er mensen klagen, komt er een onderzoekje en gaat die toko dicht. Plain & simple. Oh ja, wat jullie roepen riep een halve generatie rokers vóór jullie ook al toen roken op de werkvloer en in openbare ruimten aan banden werd gelegd. Oh, er zouden zóveel protesten komen, niemand ging zich eraan houden, ze zouden nog wel es wat zien! Nou, ik heb het gezien. Lady Rose, niet om je te zieken, dit keer niet, maar ik amuseer me prima in een trein, al heeft het ding een dág vertraging. Lees! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dit is weer de hypocriete regering; als je extra betaalt mag je weer wel; het is alles of niets. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee alsjeblieft niet op de Veluwe zeg! |
|
We mogen met z'n allen in mc Doom's achtertuin! En ik vind mezelf geen egoist.Als iemand last heeft van mijn rook ga ik ergens anders staan als ze het vriendelijk vragen.Ik woon samen met een niet roker dat gaat prima..zoiets heet rekening houden met elkaar.Roken moet mogen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Weet je wat het is; mensen met astma e.d. kunnen ook niet een klein beetje rook verdragen; daar kan geen ventilatiesysteem tegenop. Samen oplossen betekent dus binnen in een zaal niet roken. Zolang er ook maar een beetje gerookt wordt wordt die groep dus buitengesloten. Daarom vind ik het wél egoistisch. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, daar kunnen jullie kleuters nog wat van leren 11.45: restate my assumptions |
|
Daar heb je wel gelijk in.Die 2 concert uren ben ik heus niet te beroerd om af en toe ff naar de gang te lopen. Maar daarom hebben ze in treinen ziekenhuizen kantoren ed. plaatsen waar wel gerookt mag worden.Dat mag nu opeens ook niet meer.Zo sluit je een andere groep buiten.Want straks mag het op straat ook niet meer en zitten de rokers toch in een verdom hoek. ( behalve als je 1e klas reist ) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik vind het geen slechte maatregel . maar ik denk dat de minister er beter aan doet om uit te zoeken waarom men rookt of begint met roken , en dan met die gegevens beleid maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 15-06-2002 1:24] |
|
quote: daarom heb ik nu ook een wondje op me arm dus een litteken.. |
|
quote: Ik zie niet in waarom het in de open lucht zoals op straat niet meer zou mogen. Daarom snap ik ook niet waarom in de Ahoy tijdens Marco Borsato ook niet gerookt mag worden. Een aparte rokersruimte in ziekenhuizen heb ik m'n twijfels over; na het roken terugkeren naar de ziekenzaal betekent dat je rook -en een sterke stank- in je kleren enzo meeneemt en ik weet niet precies hoe gevoelig longpatienten daar voor zouden kunnen zijn. Aparte ruimtes in andere gelegenheden lijken me prima plan. Wat betreft die klassejustitie in de trein wordt ik pislink; het tekent de hypocrisie van de regering; als je bijbetaalt mag je wél roken; gaat dan niet meer over volksgezondheid. Daarom zijn die prijzen van rookwaar ook niet zo enorm gestegen terwijl dat de oplossing zou zijn; je mag het van de regering dus wel kopen (inkomsten) maar je mag het dus niet oproken... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2002 1:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waarom denk je dat dat is? Er is een rooktopic -kan helaas nu niet zoeken- waar zo'n beetje alle denkbare redenen genoemd zijn. Ook zijn instanties als Drugs & alcohol verslaving best aardig op de hoogte lijkt me. Wat denk je dat men ermee opschiet met nog zo'n onderzoek? Wat voor betere inzichten en dientegevolge maatregelen denk je dat dat oplevert? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: er is geen echte goede reden genoemd , behalve dat iemand zei , 'ik ben stoer als ik rook '. dan is misschien de vraag , 'waarom denk je, dat je stoer bent als je rookt' . |
|
quote: Wat maakt voor jou een reden een goede reden? Redenen die genoemd zijn zijn o.a. ik vind het lekker, het geeft me een houding, het dood de tijd/ tegen verveling, ik wordt er rustig van etc etc. Voor elk van deze redenen zou je dus een waarom vraag aan moeten plakken waardoor je de meest uiteenlopende antwoorden kan krijgen; psychologisch, sociaal-maatschappelijk etc etc Wat heeft het antwoord op jouw bevraging van de vraag toe te voegen aan de oplossing vraag ik me dan weer af. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
bij het begin is het stoer en daarna gaan ze het gewoon lekker vinden |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |