|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben nog steeds zeer blij met dit voorstel, en hoop echt dat het aangenomen wordt (of is het al aangenomen?). |
|
dan sta je in je eentje bij een concert man. wat heeft het nou voor zin? als mensen zo graag willen paffen, gaan ze hun gang maar lekker. |
|
geen kaartjes verkocht: geen band |
|
lang leven de zwarte markt My madness, my sadness |
|
dat heeft dan dus ook geen zin kerel. als je met een kaartje van de zwarte markt aan komt zetten, mag je ook niet roken |
|
Denk je echt dat al de die-hard metalfanaten niet op komen dagen omdat zer niet in de zaal zouden mogen roken? Dus: NOOIT meer een band zien? Lijkt me sterk. IK kom toch ook naar die optredens, terwijl mijn lucht vervuild wordt? Ik wil die band gewoon zien, en ja, dan moet ik die smerige lucht maar ademen. Is niet anders, gaat al jaren zo. En nu zou de situatie omgedraaid worden en dan zijn ineens de poppen aan het dansen? Bah, stelletje egoisten. Verder duurt een optreden niet superlang, dus tussendoor kunnen ze beste een smoking break nemen, net al ze bij o.a. bedrijven doen. |
|
natuurlijk geloof ik niet, dat als je het roken verbied, dat er dan niemand meer komt opdagen. maar ik denk niet dat er iemand is die zich daar aan houdt. Misschien dat een paar gasten zich er aan houden, maar zeker niet allemaal. Het maakt me niet erg veel uit, je krijgt iig geen peuken meer op je kop vanaf het balkon |
|
quote: Helemaal mee eens Zo alleen zal je dus niet zijn bij concerten. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
maar realiteit is dat rookvrije feesten ook niet werken, en aangezien de wereld om geld draait zullen mensen wel 2 keer nadenken voordat ze zo'n verbod invoeren |
|
quote: daar wordt ook veel aan gedaan . veel kiezers hebben echter de laatste verkiezingen op de partijen gestemd die hier weinig aan willen doen .dit zal ook consequenties hebben voor het oplossen van deze problemen . |
|
quote: idd geldzuchtige maniaken aan de macht met hun onzinnige rijkdommen, wie denkt nou echt dat een minder bedeeld iemand in de vvd top zit???? |
|
quote: Hehehe... vergeet niet dat de grootste partij in het kabinet het CDA is... die lui zijn compleet retarded... het zijn diezelfde lui die ook streven naar een maatschappij waarin het verboden is om thuis een stickie te roken ... Maar ze zijn niet alleen dus zo'n regel zal idd wel niet snel worden ingevoerd... |
|
ik hoop het niet. Ik moet er toch echt ff niet aan denken |
|
quote:Rookvrije feesten? Nog nooit bij mij geweest denk ik? Ik heb een balkon en het werkt prima. Enne Vargen: netjes gesproken zonder mensen te beledigen. Mooi! En ik denk dat je mij ook wel vooraan zal vinden. En wel meer mensen ook. Denk niet dat er veel echte metals zullen zijn die hun peukjes belangrijker gaan vinden dan hun favo band. No way. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-06-2002 23:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ga anders stoppen voor de 6e keer? Het is je de vorige keren toch ook gelukt? Miste je het nou echt...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:had het eigelijk over et feit dat die kerel zei van max 2 pakkies per week ( ik weet et ik had moeten quoten ) My madness, my sadness |
|
Hmm.... ik merk het wel.. Ik vind het niet echt fijn ofzo, die lucht tijdens concerten, maar als er een beetje goede afzuiging is heb je nergens last van (zoals in 013) .. bij kleine zaaltjes wordt het al erger, maar dan nog heb ik er niet echt problemen mee ofzo.. Ik zou het wel relaxed vinden een zaal zonder sigarettenrook, maar als die rokers daardoor niet meer komen opdagen dan laat ik het toch liever zoals het is.. Verder vind ik het ietswat bizar dat een paar honderd mensen die toevallig een stoeltje in een kamer hebben bemachtigd denken zomaar even zo'n beslissing te nemen waardoor miljoenen mensen geraakt worden... |
|
quote:Ja, net als juf en meester die even beslissen gaan welke opleiding en wat voor baan je later gaat doen. Hallo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik denk dat je zo'n maatregel met een referendum of met een dialoog met gemeentebesturen beter kan invoeren . |
|
quote: Euh...dat noemen ze gewoon alledaagse politiek hoor, net als anders... Ik ben dus absoluut voor die regel, niet alleen omdat voor mensen die iets met hun longen hebben ventilatie absoluut niet genoeg is en dus altijd door tijdens een concert rokende mensen buitengesloten worden, maar ook omdat rokende mensen vaak suf & stilstaand publiek is; slammen zul je!!!! Brullen & bangen goddamn it!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2002 1:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mensen met astma kunnen vaak ook niet tegen de rookmachines op het podium. Maar daar wordt toch ook nix aan gedaan. bla...bla...bla... |
|
quote: daar gaan al die shows van de black metal bandjes. |
|
quote:Haha, lol. Toedeloe Cradle, toedeloe Dimmu! |
|
Ik ken mensen met lichte astma die zelf ook af en toe blowen, en dan heb je natuurlijk de mensen met zware astma, wat heel kut is uiteraard, die kunnen weinig hebben. Maar dit is wel een heel kleine percentage, dus je kan je afvragen of je voor die twee mensen die dan wel kunnen komen dit soort veranderingen moet doorvoeren. Hmmz ja ik ben egoistisch, oh oh ik denk echt nooit aan me medemensen en blah. En dan iets wat ik niet helemaal begrijp, het passief roken schijnt ongeloofelijk slecht voor mensen te zijn. Maar wat ik dan niet snap, ik rook 30 jaar lang voordat ik de pijp uit ga, en dan mensen die passief roken, die dus in verhouding iets van 1/1000e (als het niet minder is) binnen krijgen van wat ik rook? ook met bosjes tegelijk de pijp uit gaan? Yeah right, dit riekt dus naar "massa-misleiding". Ik ben dus ook zeer sceptisch over dit soort onderzoeken. Ik denk (weet niet zeker, ik doe geen onderzoeken) dat een uurtje in de file staan vele malen ongezodner is dan een concertje bekijken waar een paar mensen roken. Ik heb een sterk vermoeden dat de ministerie van volksgezondheid (of een soortgelijjke instantie wanneer dit soort onderzoekem in het buitenland gedaan worden, zoals Amerika waar er met ziekelijke paranoide oog tegen roken aan wordt gekeken) een grote vinger in de pap heeft wanneer dit soort onderzoeken gedaan worden. Ik wil niet beweren dat roken gezond is, ik raad je het ook niet aan. Ik wil zelf zo snel mogelijk stoppen omdat ik weet dat ik langzaam invalide word. Maar dat "passief roken verhaal" is volgens mij niet objectief. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |