|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je voor bovenstaande een bron? Touché, pussycat! |
|
quote: Waar maken sommige mensen zich druk om... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-02-2008 12:02] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik rook niet, en heb dus ook geen last van dat rookverbod. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
+1 Alleen wellicht jammer dat je straks alle ander ranzige luchtjes in de kroeg hebt. Stinkende bezoekers etc. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
op metalconcerten is dat zowiezo al. Suck my piss |
|
quote: Valt in de praktijk heel erg mee, moet ik zeggen. Ik vind het echt een duidelijke verbetering ten opzichte van de vroegere rookwalm. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
quote: Dan moet je ook niet naar een krakerscafé gaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Fantastisch beleid dit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als je naar een beetje fatsoenlijke kroeg gaat, heeft grotendeels van de bezoekers wel gedouched en wat op gespoten, ik weet niet in wat voor een toko's jullie komen maar doorgaans stinkt een fatsoenlijk persoon niet. Ontopic: goeie zaak dat verbod. Against God and Government |
|
meestal als mensen wat opgespoten hebben vind ik het ook heel erg stinken edit: maar dit kan ook natuurlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Trimethylaminuria [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-03-2008 14:37] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In Engeland is t al n tijdje zo toch dat je niet mag roken bij concerten enzo? |
|
quote:nergens meer toch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Moest wel lachen toen ik dit las, vooral omdat jij zelf een über zelfdestructieve idioot bent . |
|
quote:Klopt ja, ook in kroegen en restaurants e.d. niet meer. |
|
quote: Zegt iemand, die via msn tegen mij zegt dat ie bijna dood is gegaan aan de Jagermeister. Against God and Government |
|
Ik ben zelf een fanatiek roker en vond het eerst onterecht, dat rookverbod. Inmiddels ben ik wat bijgedraaid en kan ik het me wel voorstellen, al vraag ik me af of er geen compromis mogelijk is. |
|
quote: Dat moet mogelijk zijn. Ik stel voor dat rokers gewoon mogen blijven inhaleren (ook in de kroeg), maar dat het uitblazen van de rook op een dwangsom komt te staan van € 300,- per uitgeblazen kubieke centimeter. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: sjonge jonge, maar jullie roken niet?? Suck my piss |
|
Hasj of wiet anders niet Against God and Government |
|
Ik ben blij als we straks weer normaal kunnen ademen in de kroeg en bij concerten Wat me overigens vooral verbaast heeft is dat het zo ontzettend lang heeft moeten duren voor deze maatregelen kunnen worden ingevoerd. Wat dat betreft loopt Nederland hopeloos achter in Europa. Inmiddels is het rookverbod in de horeca al ingegaan in de volgende landen: - Ierland - Italië - Malta - Noorwegen - Zweden - België - Engeland - Schotland - IJsland - Litouwen - Estland - Duitsland En aangezien in bovenstaande landen (waarvan sommigen al jaren een rookverbod hebben) er ook geen drama's ontstaan zijn denk ik dat de laatste sceptici hier het ook maar eens moeten opgeven. Verder denk ik dat met een dergelijk ontmoedigingsbeleid het roken in zijn algemeen (en vooral ook het beginnen met roken) ook snel af zal nemen, zodat we over een aantal generaties eindelijk van dit probleem af zijn. Onderzoek wijst uit dat een intensief ontmoedigingsbeleid wat dat betreft zeker geen windeieren legt. En voor de laatste paar rokers die pakjes sigaretten hier te duur vinden: wees gerust, afgezet tegen het welvaartsniveau van de verschillende Europese landen staat Nederland op de 19de plaats qua prijs van een pakje sigaretten. Oftwel, je rookt hier ondanks accijns nog altijd relatief goedkoop! Bron: RIVM / Nationaal kompas volksgezondheid Preventie gericht op roken Doel, organisatie en aanbod Zijn er verschillen tussen Nederland en andere landen? http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o7250n19459.html |
|
quote: Zoiets als "samen komen we er wel uit"? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het lijkt me heerlijk, eindelijk uitgaan/concert bezoeken zonder zere ogen en dat na de tijd alles naar rook stinkt. Wel wat onprettig voor de rokers, maar ach ja.. ze doen het zichzelf aan |
|
quote: Ja maar.. ik rook! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |