IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2008 0:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

al die 100rden verschillende deo's en parfums door elkaar, zweetluchten, dood bier ect ect.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-01-2008 0:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh nee.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 25-01-2008 0:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ondanks dat ik zelf rook, zou ik er niet eens mee zitten als het niet meer zou mogen. Verder is het niet eens zo'n raar punt trouwens. Rook is tenminste een geur. Moet er niet aan denken om al die zwetende stinkende metalboeren te moeten ruiken


Life doesn't get much better than this!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-01-2008 0:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

De tent waar we laatst speelden in kopenhagen had een soort bushokje waar je kon roken, dat was erg fijn spelen toen.. je hebt veel meer lucht als je niet in zo'n verstikkende rookmist hoeft tespelen.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2008 0:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

't is in zo'n rookhokje dan vaak wel veel gezelliger dan binnen In noorwegen ook gezien. Terras zat vol (terwijl het nu niet echt heel warm was) en alleen de bar mensen waren binnen. Denkentje om, warmte lamp aan, perfect


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2008 0:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Lijkt me geweldig, ik trek rook erg slecht! Van een goeie scheet krijg je geen enge ziekte!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2008 0:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 0:15 schreef M. het volgende:
Van een goeie scheet krijg je geen enge ziekte!
methaan is ook niet al te best hoor


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 12:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goeie zaak. Hier in Engeland hebben ze dat al ruim een half jaar en ik vind het een grote verbetering. En de rokers schijnen er inmiddels ook niet al te veel problemen meer mee te hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-01-2008 12:14 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ja, ik zou het ook niet zo erg vinden. Al vind ik alcohol net zoveel en achteraf vaak nog veel meer stinken. (Wanneer jezelf niet drinkt).


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 12:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, maar rooklucht (afgezien van directe overlast aan anderen) draag je in je kleding mee naar huis, wat niet geldt voor alcohol (tenzij iemand bier over je heengooit natuurlijk), dus verschaalde alcohol-lucht is alleen vervelend voor de schoonmakers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-01-2008 12:34 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ik sta altijd netjes achteraan rustig door te tanken maar ik mijn kleding stinkt altijd naar alcohol. Dus kan ik overigens ook heel niet drinken uit glazen, dat gaat er altijd langs


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 25-01-2008 18:18 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Even ervan terzijde dat je in een kroeg/concertgebouw niet mag roken..
Het is dus al zo dat je dus zelfs niet meer in de buitenlucht mag roken zoals op het station, in hotelkamers mag het op vele plaatsen ook al niet meer.
Dus ik zou het niet vreemd vinden als ze dadelijk ook nog op openlucht concerten een rookverbod gaan maken, dat zou dus wel helemaal absurd zijn...maar ik zie hem wel al aankomen

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 25-01-2008 18:18]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 18:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Prima wat mij betreft, scheelt weer in de ziektekosten. Iedereen rookvrij zou natuurlijk het mooiste zijn maar dat zal nog wel even duren.

[edit]En daarna overgewicht gaan aanpakken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-01-2008 18:22]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-01-2008 18:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zou mooi zijn. nooit meer die smerige rook in je bek.


Fuck the world and fuck you


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 25-01-2008 18:49 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 18:22 schreef Mark het volgende:
Prima wat mij betreft, scheelt weer in de ziektekosten. Iedereen rookvrij zou natuurlijk het mooiste zijn maar dat zal nog wel even duren.

[edit]En daarna overgewicht gaan aanpakken.
of overmatige alcoholconsumptie .

ik denk dat dit mij wel helpt om te stoppen. horeca is de enige plek waar ik nog wel rook. als het daar ook niet meer mag blijft er niets meer over... dan kan ik net zo goed stoppen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2008 18:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 18:49 schreef Jolijn het volgende:
of overmatige alcoholconsumptie .



Prima, die tijd heb ik toch al gehad


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-01-2008 20:10 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 18:18 schreef BerserkerWoman het volgende:
Even ervan terzijde dat je in een kroeg/concertgebouw niet mag roken..
Het is dus al zo dat je dus zelfs niet meer in de buitenlucht mag roken zoals op het station, in hotelkamers mag het op vele plaatsen ook al niet meer.
Dus ik zou het niet vreemd vinden als ze dadelijk ook nog op openlucht concerten een rookverbod gaan maken, dat zou dus wel helemaal absurd zijn...maar ik zie hem wel al aankomen


Hoezo? Ik sta echt niet te wachten op iemand die naast me staat te roken buiten.
Ik denk dat rokers maar weinig besef hebben van de enorme stank en overlast die ze veroorzaken....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 25-01-2008 20:12 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Dat heb ik pas door sinds ik zelf niet meer rook.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-01-2008 0:02 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 20:12 schreef Wansmaak het volgende:
Dat heb ik pas door sinds ik zelf niet meer rook.


+1



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-01-2008 2:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 20:12 schreef Wansmaak het volgende:
Dat heb ik pas door sinds ik zelf niet meer rook.


+ nog 1


Bareuh...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-01-2008 7:02 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Hmm, ja ik merk wel dat als ik een uur of 2 niet gerookt heb en mn nichtje komt binnenwalsen met een sigaret dat ik ook denk van dus zo voelt zich een niet-roker.

Daarbij als ik rook en er zijn mensen bij die het niet doen ga ik meestal een stuk ervan af staan en waai ik de rook met mn hand steeds de andere kant uit..en blijkbaar is dat waaien zo'n gewoonte geworden dat mensen me er raar bij aan staan te kijken.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-01-2008 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2008 7:02 schreef BerserkerWoman het volgende:

Daarbij als ik rook en er zijn mensen bij die het niet doen ga ik meestal een stuk ervan af staan en waai ik de rook met mn hand steeds de andere kant uit..en blijkbaar is dat waaien zo'n gewoonte geworden dat mensen me er raar bij aan staan te kijken.


Ik doe dat zelfs... en ik ben een roker


Faustian Spirit of the Earth


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 27-01-2008 11:30 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Ik begrijp de aarzeling van café's en concertzalen om het rookverbod door te voeren, maar wat ik dus echt onbegrijpelijk vind is dat restaurants het niet al lang ingevoerd hebben. Die tabaksdampen van het tafeltje naast je vergallen toch enorm de smaak van je duurbetaalde hapje vleesch. En als rokers zelf tussen de gangen door roken dan verpesten ze hun eigen eetgenot ook, want je smaakpapillen slaan er kats dood van.

Maar goed, ik zal er niet rouwig om zijn wanneer ik straks niet meer hoef te douchen voordat ik ga slapen na een avondje stappen. En wanneer ik dat leuke shirt dat ik op een concert heb gekocht niet eerst hoef te wassen voor ik het kan dragen. En wanneer mijn zorgvuldig aangebrachte make-up niet meer halverwege een optreden al uitloopt omdat mijn ogen gaan tranen van de rook. Ik gun iedereen van harte z'n slechte gewoontes, maar dan wel graag zo dat ik kan kiezen of ik er wel of niet van mee wil genieten.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-01-2008 16:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ook fijn aan de ogen, als je lenzen draagt.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-01-2008 17:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 18:22 schreef Mark het volgende:
Prima wat mij betreft, scheelt weer in de ziektekosten. .


nee hoor, mensen worden ouder. Oudere mensen hebben meer zorg nodig en dat gaat geld kosten, nog veel meer geld dan dit. Roken is een zekere vorm van verzekering om versneld te sterven. Ja is lullig, maar wel de harde realiteit...en vergis je niet, de roker betaald in zekere zin zijn eigen ziektekosten. 85% van de opbrengst van een pakje peuken gaat naar de staat. Klopt niet helemaal, maar in grote lijnen wel...

Ondanks dat ik rook schaar ik me achter het plan. Niet of minder roken is immers beter voor iedereen. Ook voor mijn eigen persoon. Ik steek er nog eentje op


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen