|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alsof je dood gaat van een peuk op de straat... Ik heb overigens nog nooit harde cijfers gezien over de leeftijd van meerokers en de premie die wij extra zouden moeten betalen voor rokers. Zou de BTW enzo op het product zelf de kosten niet dekken dan? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De BTW niet denk ik, de accijnzen daarentegen.. |
|
quote: Is het feit dat het vies is, niet al erg genoeg? Bah! Smeerpijp! BLEHHHHHHH bah bah Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Rokers zijn aanzienlijk goedkoper voor de zorg, het duurste is gezond zijn want dat duurt meestal heel lang voor je dood gaat met langzaamaan allemaal gebreken. quote: dus een compromis mag wel wat beter k ben zelf geen roker, maar k vind het zo ook niet echt een oplossing. als iedereen buiten gaat staan heb je een behoorlijk probleem qua overlast. bovendien een rookvrije ruimte moeten hebben lijkt me wel een goed idee. Maar het moet toch legaal kunnen zijn om een rookruimte te hebben waar de medewerker zelf mag beslissen of die er wilt komen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: goed punt, ik denk het wel, als je een stevige roker bent betaal je meer als je zorgpremie volgens mij. maargoed rokers zijn goedkoper! en je gaat niet dood van de peuk op straat, een sjekkie is zo weg, maar een filter blijft wel erg lang liggen. en allemaal beestjes jatten die peuken om zelf ook een beetje nicotine te krijgen hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, doet me denken aan die documentaire-serie op Nederland 3 een aantal jaar geleden, over dieren die drugs gebruiken. Als iemand daar nog een keer aan kan komen... |
|
wow vet was dar een serie over, daar zoek ik ook altijd nog naar. k had wel een keer gehoord dat olifanten express overrijp fruit gingen eten als ze een familielid waren verloren. En apen lusten er ook wel pap van. jammer dat mijn hond eigenlijk alleen maar baileys lust. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
check het drugs topique ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, over dat soort dingen ging het inderdaad! Gewoon drugs in de natuur dus. Ik kan er echt niets over vinden, het werd uitgezonden door de VPRO maar ik heb er ook maar weinig van gezien. |
|
maar check ook dat filmpje, kater inbegrepen!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gisteren in een kroeg een biertje gedaan. Voor mij letterlijk en figuurlijk een verademing. Dikke heersch zeg dat rookverbod. Eindelijk frisse lucht, een veel minder duf gevoel de volgende dag en geen rookmeur + bijbehorende laag roet op/in mijn kleren! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
laag roet gast! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij gaat van huis met een wit shirt en komt thuis met een geel shirt. Ik heb na jarenlang fanatiek roken ook gele muren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hij heeft gewoon een punt, na een avondje stappen stinken je kleren enorm naar rook (roet) Daar ben je nu ook vanaf. Against God and Government |
|
Wasmachine? Of trek jij de dag na stappen diezelfde kleren weer aan? (jij trekt ze dezelfde avond al uit, dus het zou kunnen) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Een lul excuus, je kleren gaan er gewoon van meuren, het is gewoon erg vies. Against God and Government |
|
Of je ze nu wel of niet opnieuw aantrekt, het is hoe dan ook smerig. Je jasje bv. stinkt ook naar rook, je haren, je lijf... Maar hey, het IS niet meer smerig, het WAS smerig. Want nu gebeurt het niet meer 1 juli Bevrijdingsdag. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als ik nu buiten sta met iemand die niet rookt hoef ik iig niet meer te vragen of hij er bezwaar tegen heeft als ik rook. Buiten is vanaf nu rokers territorium dus de niet rokers die er bij willen staan passen zich maar lekker aan. En die gaan er bij staan want dat zag ik ook al op de laatste Arnhem Metal Meeting met al die niet-rokers die in het rookhok zaten vanwege de gezelligheid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Je hebt gelijk, maar ik douche me er niet minder om Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: 't Zit je hoog he? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben voor een rokersverbod op concerten, die mensen stinken altijd zo. |
|
Ik rook, en ik ben ook voor het rookverbod. Behalve het rookverbod in coffeeshops, dat vind ik te debiel voor woorden. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |