|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Stoppen met posten zou een hele goede tweede zijn. |
|
Ik vind van niet Against God and Government |
|
Hoeft ook niet, van mij dan hè. |
|
ben vanavond in Lucky - Rijssen geweest bij de show van Alan Parson. Dat rookverbod is zeer goed te doen! |
|
Erg tevreden met het rookverbod. |
|
een rookvrij concertgebouw, het moet niet gekker worden ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Juist ja, neem er nog een. :') |
|
quote: Het leven is schadelijk voor je lichaam. Als je een hap adem naar binnen zuigt `slijten` je longen.. Misschien daar ook maar een verbod op? |
|
quote: Jij bent echt zó dom he, met roken in de kroeg vergiftig je een ander, veelal niet roker en het barpersoneel. Dat je longen langzaam slijten nogal wiedes, maar ze slijten stukken sneller als er iemand naast je staat te paffen, en jij dit zelf niet doet. Tering zeg... moeilijk he [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 04-07-2008 10:33] Against God and Government |
|
quote: laten we samen stoppen. Lijstje? -Lionheart -Skullfuck Suck my piss |
|
quote: Nee, ik ben niet zo dom.. IK vind het nogal dom dat er een algeheel verbod moet komen. Dat het slecht is geloof ik. (sterker nog ben ik van overtuigd) Maar, hoe vaak ben jij als niet roker (gokje) naar een nietrokers kroeg geweest? ( ja, voor het verbod.) IK gok nooit.. |
|
quote: Rokers moeten zich aanpassen aan niet rokers, waarom? Omdat ze niet rokers vergiftigen, waarom zou ik naar een niet rokers cafe gaan? Omdat daar geen rokers zijn? Hebben rokers een voorrecht ofzo? Ik ga gewoon naar een kroeg wie ik leuk vind. Against God and Government |
|
jezus, ik blijf het herhalen: wat een ongelovelijk gepiep en gezeur in dit topic! Face it: je mag nergens meer roken binnen. is het nou echt zo'n probleem om een uurtje niet te roken en dan ff buiten te gaan paffen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kennelijk ... Ben er wel blij mee eerlijk gezegd. |
|
@ irritante rotzak +1 Alleen vind ik dat je wel uitzonderingen moet maken voor coffee shops, tabaksverenegingen enzo. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-07-2008 12:15] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tabaksverenigingen?? Unnsinn Verslaving = zwakte |
|
quote: Met autorijden op straat vergiftig je anderen en het milieu. Ik neem aan dat je daar dan ook niet aan doet? Goed van je, joh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ben je nou nog niet klaar met dat oliedomme gezwets van je? Accepteer dat rookverbod gewoon en hou er over op, veranderen doe je het toch niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Over het algemeen lig ik niet met mijn kop voor een uitlaat ... |
|
quote: Dan kies je er toch overduidelijk voor. En kies je niet voor een leuk feestje waar toevallig ook gerookt word, als astma patient zul je dan ook maar moeten accepteren dat je niet mee kan pijpen. Ik vind niet dat je moet verbieden dat je mag roken, je moet zelf toch weten of je je longen asfalteerd of niet(lijntjes zetten is wel wat erger). Verslaving is idd een zwakte maar bij coffeeshops is de ruime meerderheid dat niet, dus onzin om daar het roken te verbieden. Nu is het daar wel legaal om puur te roken, tja daar kunnen veel mensen niet tegen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als we er klaar mee zijn stel ik voor dat je gewoon een slotje op dit topic laat gooien of anders je jankwaffel gewoon houdt en dit topic vanaf nu negeert. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik rij inderdaad nauwelijks auto, maar klopt als ik auto rijd dan heb ik 'm inderdaad in de kroeg staan, en zit ik constant aan het gas te melken. gast..... Against God and Government |
|
waar ik normaal kom geld ook altijd een rijverbod binnen, en dat is al jaaaren. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-07-2008 12:33] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ken wel een kroeg met een voorkant van een auto in de toko .. hmm .. zou die ook aanstaan soms dan? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |