|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Super lekker! Appel vruchtenijs, sinaasappelsorbetijs en aardbei waterijs met chocoglazuur https://www.hoogvliet.com/product/nestl-pink-kaktus-pirulo?PID=202419216 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik tik de laatste tijd liters van dit spul weg. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Lekker spul is dat, ja. Niet in de aanbieding wel beetje prijzig. Ik ben de laatste maanden enorm van de sinaasappelsap. Wel de goedkoopste, natuurlijk, hehe. De laatste tijd continu op bij de Hoogvliet, gwoon merk. Was ik gisteren bij de Aldi. Ook de sinaasappelsap schap leeg. Appelsap zat! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Mjah, je hebt wel goedkopere eigen merk varianten, maar die kunnen bij verre niet tippen aan deze. Heeft precies de goeie balans tussen zuur en zoet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik koop het altijd als ik in Vegas ben, als frisdrank voor in de koelkast op r hotelkamer. Heerlijk spul Soms werkt een kloon wel, soms niet, nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat sowieso vooral de framboos/cranberry variant is hier favoriet. Al is die met bosbes ook prima binnen te houden. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Ik snap dat de teugels worden aangehaald. Alleen wil ik me zolang ik er nog weinig last van heb niet druk om maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Klein beetje nadere uitleg omdat ik nu meer tijd heb. Weet je wat het is. Er is in dit land teveel vaag en onduidelijk en de regels van het spel hebben nogal eens de neiging te veranderen. (Zie bijvoorbeeld al die naaierij voor mensen met zonnepanelen die terugleveren). Ik wil onderhand best een andere bolide maar: - Stel ik ga naar euro 5 of 6, hoe lang heb ik daar nog wat aan? - Een bus op benzine is ook een optie maar daar is het aanbod erg beperkt en prijzig. - Ik zou zelfs open staan voor elektrisch als er eens duidelijkheid komt over de wegenbelasting en wanneer dat nou ingaat. En vooral hoe hoog die dan wordt. Enige nadeel aan elektrisch vind ik op dit moment alleen de aktieradius omdat ik wel vaak langere afstanden rijd. Mocht ik voor iets kleiner gaan is bijvoorveeld een nissan e-nv200 nog best prima betaalbaar maar neem ik wel op de koop toe dat hij na minder dan 200 km aan de lader mag. Een retourtje Ziggodome wordt dan al krap zonder op te laden. Dan ga ik er om te beginnen al vanuit dat 1 van de laders beschikbaar is. Samengevat rijd ik dus gewoon zolang het gaat nog door met mijn oude dieselbak. Desnoods met speciale ontheffing. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ook hoor. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Mütiilation - Black Metal Cult "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sunforest - Sound of Sunforest "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gaaf, daar staan een paar geweldige nummers op. |
|
quote:Ik ken eigenlijk alleen Overture to the Sun, dat later door Blood Axis voor Lord of Ages is gebruikt en daarna door Absurd gecoverd. Mensen kennen dat stuk of uit A Clockwork Orange, of denken dat het van Blood Axis is. Niet gemakkelijk te verkrijgen trouwens, deze CD. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
New Era heeft een geweldige neus voor geniale underground cassette rereleases. Naast een hele hoop Horrible Room-stuff (lichtelijk geniaal Russisch underground label) komt er nog heel wat ander lekkers voorbij. Net nog deze besteld, wat een topper! Snelle, melancholische black die verrassend melodieus is, maar door de punky productie ook heel rauw klinkt. Echt een geweldige tape! |
|
quote: Dat Blood Axis het heeft verwerkt in Lord of Ages wist ik. Van de Absurd cover dan weer niet. Ik zal het eens opzoeken. |
|
quote:Staat op een specifieke re-release vam Facta Loquntuur. Goed luisteren, want het is utter-Absurd-demoperiode opgenomen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Superbrak inderdaad, maar dan wel op precies de goede manier. |
|
Ayreon - 01011001 - Live Beneath The Waves Plan Nine - The Long Lost Songs Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Air Jordan Max Aura 5: |
|
quote: Zit deze nu te luisteren en weet nog niet zeker wat ik er van vind. Misschien moet hij even landen hier. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-05-2024 10:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren stond ie aan terwijl ik met andere dingen bezig was. Kan er nog geen oordeel over geven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het is absoluut geen slecht album maar gewoon niet helemaal mijn ding. Dat heb je soms. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klopt. En dan ga je ze nog live bekijken en beluisteren ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |