IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-08-2024 7:36 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Running Wild - Gates of Purgatory



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2024 13:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Prima debuut wat ze in mijn ogen nooit hebben overtroffen.

Het is trouwens 'Gates TO Purgatory' maar dat boeit verder niet zo.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-08-2024 14:04 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 6 augustus 2024 13:40 schreef XXL het volgende:
Prima debuut wat ze in mijn ogen nooit hebben overtroffen.

Het is trouwens 'Gates TO Purgatory' maar dat boeit verder niet zo.


Klopt. Die. Deze versie heeft trouwens nog best wat bonusmateriaal. O.a. de tracks van Rock from Hell, maar ook Walpurgis Night en Satan.
Als dit album me uiteindelijk bevalt, dan ook eens hun tweede opzoeken. En dan op die manier de discografie uitbouwen; want ergens heb ik het vermoeden dat het niet allemaal aan mij is besteed.



KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 07-08-2024 13:32 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Jim Kirkwood - Hammer of the North



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-08-2024 13:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

24 nieuwe tanden voor de rotorkopeg en 1 nieuw rister voor de ploeg.

Cobra the Impaler - Karma Collision LP


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2024 13:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2024 13:41 schreef Ktulu het volgende:
Cobra the Impaler - Karma Collision LP


Is het nog wat? Al een aantal keren live gezien maar ik ben er nog niet uit of het helemaal mijn ding is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 07-08-2024 20:30 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Omdat de Aygo wat aan metaalmoeheid begon te lijden:

Messiah - Reanimation 2003 at Abart
Pestilence - Malleus Maleficarum ( de Hammerheart-uitgave met demo's en Teutonic Invasion 2 bonus-cd )
Megadeth - the World needs a Hero
Black Sabbath - 13 ( nooit gekocht om een of andere reden )
Molly Hatchet - Warriors of the Rainbow Bridge ( promo versie maar #boeien )
Behemoth - Live Esxhaton, the Art of Rebellion ( de "onofficiele" cd-versie )

Kunnen we weer even rocken hier


Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 08-08-2024 11:30 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Tangerine Dream - Electronic Meditation



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2024 11:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een beetje afgaande op wat je hier doorgaans post vind ik dat best een opmerkelijke aanschaf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 08-08-2024 11:49 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Haha, ik dacht aan die tweeling.




KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 08-08-2024 12:06 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 8 augustus 2024 11:45 schreef XXL het volgende:
Een beetje afgaande op wat je hier doorgaans post vind ik dat best een opmerkelijke aanschaf.


quote:
Op 26 april 2024 11:29 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ahora Mazda - Ahora Mazda
Ash Ra Tempel - Schwingungen
Electric Orange - Modus
Experimental Audio Research - Mesmerised
Kraftwerk - Autobahn
Tales of Murder and Dust - The Flow in Between


Ik snap/hoop dat je thuis niet in een aantekeningenboekje bijhoudt wat ik allemaal aanschaf, en dat je niet van iedere schurftige underground-release weet wat het is of dat opzoekt, maar bijvoorbeeld dat/die Jim Kirkwood waar ik afgelopen week 4 CD's van heb aangeschaft is door Krautrock/Beliner Schule/Kosmische Musik beïnvloede dark ambient/Dungeon Synths avant la lettre, anderhalve maand geleden kwam de plaat van Absolute Elsewhere voorbij, en ik heb in de afgelopen maanden ook een Baby Woodrose en een King Buffelo met flink wat kraut erop, en meerdere acid/psy folk-platen gekocht. Dus op zich zou dat wel mee moeten vallen.
Sowieso fan van Klaus Schulze (die op deze T'Dream-plaat meespeelt en schrijft), en er staat hier naast metal best wel wat post-industrial/post-punk, jaren'70 psy./prog rock, maar ook klassiek en jazz in de kast.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2024 12:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2024 12:06 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ik snap/hoop dat je thuis niet in een aantekeningenboekje bijhoudt wat ik allemaal aanschaf


Gelukkig niet.

Ik ben al slecht in het bijhouden van mijn eigen muziekverzameling. Houd jij eigenlijk ook een lijst bij of zit dat gewoon allemaal in je hoofd? Als ik het niet kan checken koop ik namelijk nogal eens dingen dubbel die ik toevallig in de graaibak tegenkom.

Wat betreft opmerkelijke dingen in jouw collectie. TDream ken ik toevallig een beetje. Wat ik niet ken ga ik niet allemaal opzoeken en luisteren waardoor het gewoon minder blijft hangen.

Denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-08-2024 12:29]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-08-2024 12:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

KGIV koopt alles sowieso, om te pochen met z'n doorzakkende cd-planken.

Er zit wat verzamelaarswoede in, maar oprecht, al het niet-constructieve gezeik (edit: over dingen die hij niet leuk vindt; ben de exacte post even kwijt, maar doet er ook niet toe) ten spijt; uiteindelijk kan hij toch nog net objectief neerzetten. Eerst twee jaar onnodige oorlog, maar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2024 12:46]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 08-08-2024 12:53 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 8 augustus 2024 12:26 schreef XXL het volgende:
Gelukkig niet.

Ik ben al slecht in het bijhouden van mijn eigen muziekverzameling. Houd jij eigenlijk ook een lijst bij of zit dat gewoon allemaal in je hoofd? Als ik het niet kan checken koop ik namelijk nogal eens dingen dubbel die ik toevallig in de graaibak tegenkom.

Wat betreft opmerkelijke dingen in jouw collectie. TDream ken ik toevallig een beetje. Wat ik niet ken ga ik niet allemaal opzoeken en luisteren waardoor het gewoon minder blijft hangen.

Denk ik.
Ik doe alles uit mijn hoofd. Dat helpt ook met de cognitieve capaciteiten die daarvoor nodig zijn scherp te houden. En niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben ik een stukje jonger dan jij. Ik ben nog geen 40. Dus dat zou een verschil kunnen maken.
Moet zeggen dat ik er met boeken iets meer moeite mee heb. Heb een aardige/leuke bibliotheek. Vorig jaar best veel titels van Komrij, (Karel van het) Reve en Hermans op boekenmarkten, in kringloopwinkels en bij antiquariaten gekocht, en daarbij twijfel ik wel eens (afgelopen zondag had ik van die auteurs foto's van de betreffende plank mee). Maar een CD dubbel kopen omdat ik dacht dat ik die nog niet had, dat is mij twee keer gebeurd. Ik had een keer blijkbaar de toenmalige nieuwe Saturnalia Temple twee keer besteld, en kwam tijdens het opruimen er onlangs achter dat ik blijkbaar twee nagenoeg dezelfde CD's van Seasons in the Abyss heb. Beide ooit voor een paar euro uit een tweedehands aanbiedingbakgeplukt, dus ach..
Punt is ook dat ik CD's tijdens het werk (zoals nu) beluister. En alles wat ik nieuw heb natuurlijk diezelfde week een paar keer aanzet. Meerdere van die eerde benoemde boeken heb ik nog niet gelezen; blijven wellicht daardoor minder hangen.
Ik heb ergens tussen de drie- en vierduizend CD's. Dus die twee keer, dat valt volgens mij best mee.
Een keer een lijst maken en dan een verzekeringsupdate kan echter geen kwaad.

Klaus Schulze speelt op deze plaat van Tangerine Dream mee, en is daarna een (succesvolle en productieve) solocarrière begonnen. Beetje in hetzelfde straatje: Krautrock, psychedelische electronica. Hij heeft ook in dat Ash Rha Tempel gespeeld. Ook grofweg dezelfde stijl. In dat Absolute Elsewhere speelde dan weer Bill Bruford (o.a. Yes en King Crimson). Is meer space/prog rock, maar ook met kosmische invloeden. En Kraftwerk ken je natuurlijk wel.



KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 08-08-2024 12:54 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 8 augustus 2024 12:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
KGIV koopt alles sowieso, om te pochen met z'n doorzakkende cd-planken.

Er zit wat verzamelaarswoede in, maar oprecht, al het niet-constructieve gezeik (edit: over dingen die hij niet leuk vindt; ben de exacte post even kwijt, maar doet er ook niet toe) ten spijt; uiteindelijk kan hij toch nog net objectief neerzetten. Eerst twee jaar onnodige oorlog, maar toch.
Beweer jij nou dat TLP goede muziek maakt... ?



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-08-2024 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2024 12:54 schreef KwelgeestIV het volgende:
Beweer jij nou dat TLP goede muziek maakt... ?

Ja, fair enough, zulke beweringen heb ik gemaakt ????

Edit: oh, m'n browser zette smileys neer ik niet 1 op 1 kan reproduceren ???? heb het schoongeveegd geloof ik

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2024 13:14]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2024 13:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2024 12:53 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ik doe alles uit mijn hoofd. Dat helpt ook met de cognitieve capaciteiten die daarvoor nodig zijn scherp te houden. En niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben ik een stukje jonger dan jij. Ik ben nog geen 40. Dus dat zou een verschil kunnen maken.
Moet zeggen dat ik er met boeken iets meer moeite mee heb. Heb een aardige/leuke bibliotheek. Vorig jaar best veel titels van Komrij, (Karel van het) Reve en Hermans op boekenmarkten, in kringloopwinkels en bij antiquariaten gekocht, en daarbij twijfel ik wel eens (afgelopen zondag had ik van die auteurs foto's van de betreffende plank mee). Maar een CD dubbel kopen omdat ik dacht dat ik die nog niet had, dat is mij twee keer gebeurd. Ik had een keer blijkbaar de toenmalige nieuwe Saturnalia Temple twee keer besteld, en kwam tijdens het opruimen er onlangs achter dat ik blijkbaar twee nagenoeg dezelfde CD's van Seasons in the Abyss heb. Beide ooit voor een paar euro uit een tweedehands aanbiedingbakgeplukt, dus ach..
Punt is ook dat ik CD's tijdens het werk (zoals nu) beluister. En alles wat ik nieuw heb natuurlijk diezelfde week een paar keer aanzet. Meerdere van die eerde benoemde boeken heb ik nog niet gelezen; blijven wellicht daardoor minder hangen.
Ik heb ergens tussen de drie- en vierduizend CD's. Dus die twee keer, dat valt volgens mij best mee.
Een keer een lijst maken en dan een verzekeringsupdate kan echter geen kwaad.




Ik gebruik momenteel Librarything. Daarme kun je gewoon de barcode scannen en meestal vindt hij het dan wel. Eigenlijk is die app bedoeld voor boeken maar ook cd's zijn er in bij te houdeen. Wat hij niet vindt kun je handmatig invoeren.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-08-2024 13:02]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-08-2024 13:48 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Twee emmers.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 08-08-2024 15:06 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Om water te halen hahaHAHAHA

sorry




ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 08-08-2024 15:35 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Al dat azijn verplaatst zich niet vanzelf


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-08-2024 16:55 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2024 15:35 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Al dat azijn verplaatst zich niet vanzelf


Jij kan het weten.

Azijn is een linkse hobby.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 08-08-2024 19:05 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

niet zo emmeren knul


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-08-2024 20:10 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ok Fred.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2024 13:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een nieuwe tablet voor de verjaardag van mijn moeder.

Da's eens een keer wat anders dan bonbons of een bosje bloemen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-08-2024 13:33]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 11-08-2024 13:35 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Was de oude kapot?


Winter is coming


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen