|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Roland Giphard - Ik omhels je met 1000 armen |
|
LP: Ostrogoth - Exctasy And Danger Blu-rays From Beyond The Brood Scanners Revenge Scream And Scream Again Asylum bub |
|
Je krijgt in ene een heel ander beeld bij DHL bezorgers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die midlifecrisis is nog best vroeg. |
|
quote: quote: Je bent gewoon jaloers Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ziet er leuk uit maar ik zou met zoiets helaas niet wegkomen ivm het bed in de breedte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Diagonaal liggend wel toch? Bed is 1.40 bij 1.95. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Zolang je gevangen bent in vlees is vrijheid slechts een illusie. |
|
quote: Klopt als een bus! Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Dat lijkt me zeker waar. Zeker als je niks meer te bieden hebt dan een oude fiets met ondergescheten zadel. Daar raken de kipfilets van Appies vleesafdeling niet van onder de indruk. /AND Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ga je nog meer van die teksten erop kalken? Verder, super gaaf. Ik moet ineens aan Scooby doo denken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En dan de vrouw op een kleedje op de grond? Ik geef het door. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De chickies van sTommie. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Heb je nog suggesties? quote: Kijk jij snapt het. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Cave In - Heavy Pendulum 2LP GATEFOLD RED Monolord - It's All the Same EP CANARY YELLOW Power Trip - Opening Fire 2008 - 2014 LP MUSTARD YELLOW Baroness - Stone LP RUBY RED Steven Wilson - The Harmony Codex 2LP Power Trip - Prison LS Gatecreeper TS Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Theedoeken x4 Keukendoeken x4 Opzet tandenborstels x8 Orange Bud x5 |
|
quote: 4 dezelfden of voor elke week een ander kleurtje? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Buiten de zwarte tribal, erg coole van en ziet er best gezellig en geriefelijk uit binnen. Heb je die zelf verbouwt? quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Thx en nee zo kant en klaar van marktplaats geplukt! Maar ga nog wel wat dingen aanpassen waaronder die tribal.. Zit zelf te denken om aan de voorkant zo'n dikke bullbar er op te zetten En een klein standkacheltje erin is ook wel fijn. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 10-10-2023 13:08] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Geen DHL op de zijkant? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zit er serieus over te denken.. voordeel is dat ik hem dan zonder al te veel gezeik overal kan neerplempen Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik heb net op 43 jarige leeftijd mijn allereerste LP gekocht. Ik heb niet eens een platenspeler Hafgufa |
|
Treinkaartjes, retour, voor naar Berlijn in December. bub |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |