![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Opeth - The Last Will and Testament 2LP 2x JBL Flip 5 Kaartjes Chat Pile in Antwerpen Op Helldorado vorige week: Cobra the Impaler HOODIE [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 25-11-2024 7:24] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Zo, mooie aanwinsten! March To The Black Holocaust stond hier toevallig net op. Top. ![]() |
|
quote:Ik was vergeten dat dat was. :/ Op Unholy Congregation: Bölzer - Aura & Soma Aerdryk - Met de drietand op mijn huid Syn - Villfarelse Umbra Conscientia - Migredine Mundi ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ik zal de volgende editie hier zeker aankondigen, er komt sowieso een vervolg. Ik ben nu ook officieel aan de slag bij de heer Pankraker dus ik zit aan de bron ![]() Hoe was Unholy Congregation? Ik zat met andere verplichtingen, maar er waren sowieso te weinig bands die me echt konden overtuigen om af te zakken. ![]() |
|
The Ordinary Squalance Cleanser 150ml x3 I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
2 Tickets voor Savatage in de Turbinenhalle. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Idem. Gelijk het Graspop dilemma opgelost. Zag Graspop King Diamond nog tegelijkertijd programmeren met Savatage. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 07-12-2024 11:07] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Ik verkies sowieso een clubshow boven een festival. Bovendien vind ik de Turbinenhalle een leuke zaal. En doorgaans lult duits publiek toch net wat minder door de muziek heen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En ze spelen niet na de headliner wat bij King Diamond vaak wel het geval is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bij een gewone show hoop ik iig op een langere set. Meer mogelijkheden wat betreft Zugabe enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ga ook wel uit van een langere set idd. Wel tevreden dat ik niet naar Graspop moet die dag dan. Oberhausen ook nog prima aan te rijden. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
LPs: Bad Omen - Hell Returns... Sam Lee - Old Wow Sam Lee - Songdreaming Van Sam Lee ook nog zijn boek 'the Nightingale' meegenomen. ![]() |
|
![]() ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Die heb je toch niet in de koelkast liggen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
big tom neem je mee onder de lakens, je weet ![]() ![]() |
|
Ik heb een dekbed, dat scheelt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mijn maandelijkse investering in de economie van onze oosterburen. 760 euro dit keer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-12-2024 12:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() Men begint het langzaamaan te snappen. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Nieuwe haakjes! Winter is coming ![]() |
|
Oliebollen met rozijnen. Die zonder zijn niet te vreten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Twee shirts gekocht bij W.T.C. Productions: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 01-01-2025 22:35] ![]() |
|
Een rijstkoker. Ja, ik heb mij laten influencen door de Osmium podcast "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |