|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Opeth - The Last Will and Testament 2LP 2x JBL Flip 5 Kaartjes Chat Pile in Antwerpen Op Helldorado vorige week: Cobra the Impaler HOODIE [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 25-11-2024 7:24] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Zo, mooie aanwinsten! March To The Black Holocaust stond hier toevallig net op. Top. |
|
quote:Ik was vergeten dat dat was. :/ Op Unholy Congregation: Bölzer - Aura & Soma Aerdryk - Met de drietand op mijn huid Syn - Villfarelse Umbra Conscientia - Migredine Mundi |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ik zal de volgende editie hier zeker aankondigen, er komt sowieso een vervolg. Ik ben nu ook officieel aan de slag bij de heer Pankraker dus ik zit aan de bron Hoe was Unholy Congregation? Ik zat met andere verplichtingen, maar er waren sowieso te weinig bands die me echt konden overtuigen om af te zakken. |
|
The Ordinary Squalance Cleanser 150ml x3 I want you to caress me like a tropical priest |
|
2 Tickets voor Savatage in de Turbinenhalle. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Idem. Gelijk het Graspop dilemma opgelost. Zag Graspop King Diamond nog tegelijkertijd programmeren met Savatage. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 07-12-2024 11:07] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik verkies sowieso een clubshow boven een festival. Bovendien vind ik de Turbinenhalle een leuke zaal. En doorgaans lult duits publiek toch net wat minder door de muziek heen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ze spelen niet na de headliner wat bij King Diamond vaak wel het geval is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bij een gewone show hoop ik iig op een langere set. Meer mogelijkheden wat betreft Zugabe enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ga ook wel uit van een langere set idd. Wel tevreden dat ik niet naar Graspop moet die dag dan. Oberhausen ook nog prima aan te rijden. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
LPs: Bad Omen - Hell Returns... Sam Lee - Old Wow Sam Lee - Songdreaming Van Sam Lee ook nog zijn boek 'the Nightingale' meegenomen. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Die heb je toch niet in de koelkast liggen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
big tom neem je mee onder de lakens, je weet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb een dekbed, dat scheelt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mijn maandelijkse investering in de economie van onze oosterburen. 760 euro dit keer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-12-2024 12:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Men begint het langzaamaan te snappen. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Nieuwe haakjes! Winter is coming |
|
Oliebollen met rozijnen. Die zonder zijn niet te vreten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Twee shirts gekocht bij W.T.C. Productions: [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 01-01-2025 22:35] |
|
Een rijstkoker. Ja, ik heb mij laten influencen door de Osmium podcast "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |