|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kende het op voorhand ook niet. Hield wat het midden tussen Midnight, Hellripper en Toxic Holocaust. Niet onaardig, maar stak nergens boven het maaiveld uit imo. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
omdat het een favoriet van me is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb ik ook, originele persing Lekker plaatje idd. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: In je broekje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet in me pamper? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
We worden allemaal ouder! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Daarom Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik ga alweer richting pampers. Zometeen naar de Hoogvliet om ingrediënten te halen voor de tomaten-bonensoep l, die ik nog niet eerder gemaakt heb. Benieuwd Van de week trouwens twee krabpalen, een Philips broodrooster ben een nieuwe airfryer, 6,5 liter. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Nieuwe externe geluidskaart; Native Instruments Komplete Audio 1: |
|
Cdverkoop bij de bieb: Uniform - Shame Sun Ra - Music from tomorrow's world |
|
1600 kg zaaitarwe - ras Addiction. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Shabaka - Perceive Its Beauty, Acknowledge Its Grace Aanrader voor liefhebbers van spirituele jazz. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ga ik checken! Gekocht: kaartje voor Le Guess Who? 2025. Direct dezelfde accommodatie ook maar weer geregeld voor volgend jaar. |
|
Shabaka heeft met the Ancestors ook op LGW? gestaan een aantal jaar geleden. Volgens mij dat Pharoah Sanders er ook stond. Dit jaar niet geweest, terwijl mijn eigen accommodatie in dezelfde stad staat. Ik moet ook bekennen dat ik op twee, drie namen echt niets kende van de line-up. Al is dat natuurlijk ook de charme van dat festival, maar ik wil er altijd graag iets bij dat ik wél al op voorhand vet vind. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dat herken ik volledig. Het is wel een ding dat de afgelopen twee, drie jaar echt sterker is geworden en dit jaar naar mijn idee het (voorlopige) hoogtepunt heeft bereikt. Ik was eerlijk gezegd op voorhand ook niet zo gelukkig met de lineup van dit jaar en de noodzaak om een ticket veilig te stellen nog voor de eerste band bekend is. Deze editie gaf weinig houvast; ik heb - dacht ik - eigenlijk toch wel iedere dag minstens één gegarandeerde knaller nodig zodat ik daar omheen mijn route door het festival kan uitstippelen. Die ontbraken dit jaar, ook na het traditioneel doorworstelen van die enorme playlist met honderdplus artiesten waarvan ik nooit gehoord heb en ik op basis van een enkel nummer een beeld moest vormen. En dan speelde praktisch alles dat ik per se wilde zien ook nog eens tegelijk. Op dag 1 nog hardop gezegd dat het de laatste keer was en ik voor 2025 niet mee zou gaan in de fomo. Maar, zoals dat gaat op LGW?, van de ene in de andere verbazing gevallen, shows gezien die ik met geen woorden recht kan doen, absolute hoogtepunten beleefd op momenten dat ik niets verwachtte. Eindstand: gelukkig en verrijkt thuis gekomen. Kortom precies zoals het festival bedoeld is. Volgend jaar dus gewoon weer aanwezig. |
|
Goed verwoord en mooi dat het zo fijn uitpakte. De laatste keer was 2022 voor mij en ik heb toen een hoop bands maar half gezien, deels door overlappingen in het schema, maar ook omdat je vroeg aanwezig moet zijn uit vrees voor een volle zaal. En dat beviel heel slecht. Óf ik dwong mezelf om weg te gaan bij optredens waar ik net lekker in zat óf ik kwam halverwege binnenvallen en voelde me dan als iemand die op het verkeerde feestje binnenstapt en kwam er helemaal niet meer in. En ik ben helaas te star om mijn vooraf uitgestippelde route los te laten, haha. Voor 2025 dus eerst een blokkenschema zien en dan kijken of ik ergens nog een kaartje kan scoren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Cemetary - Godless Beauty Deze is altijd een beetje onder de radar gebleven voor mij, maar boeiende plaat. Doet me denken aan oude Tiamat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ufomammut - Lucifer songs Ufomammut - Idolum Ufomammut - Fenice Doedsmaghird - Omniverse Consciousness Harvest man - Triptych part three |
|
Yo! Die Harvestman Triptych vind ik geweldig. De eerste twee delen misschien nog wel meer dan het derde deel, maar allemaal zeer gaaf. Edit: ik lul ook maar wat, ben ze nog eens aan het luisteren en het derde deel bevalt me nu net zo goed als de rest. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 16-11-2024 9:16] |
|
Naast de wekelijkse boodschappen een bij de Lidl afgeprijsde porchetta. Zonde om die (voor een ander) te laten liggen. Ca 2 uur in de oven en . Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ah, het is weer tijd voor rollade? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jazeker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik had hem vanmiddag voor het eerst op staan. 3 is wat elektronischer? En daardoor wat meer richting Horseback en wat minder Om. Ik zal binnenkort iig ook de marathon eens doen. |
|
De externe geluidskaart van Native Instruments die ik kocht bleek een serieuze tegenvaller te zijn; geruis uit de monitors. De kaart is intussen al teruggestuurd naar de winkel en nu dus vervangen door een Presonus Audiobox Go. Monitors zijn nu wel muisstil als er niks aan het afspelen is Wat een verschil toch tussen gebalanceerde en ongebalanceerde kabels. [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 17-11-2024 0:01] |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |