IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-11-2024 8:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2024 0:07 schreef bokkie666 het volgende:
Hoe was Bewitcher? Ik kreeg dat als tip onlangs, maar was me toch wat te netjes.

Addergebroed boek 2
Gnaw Their Tongues / Alkerdeel - Dyodyo Asema
Bohren und der Club of Gore - Bohren for beginners

Ik kende het op voorhand ook niet. Hield wat het midden tussen Midnight, Hellripper en Toxic Holocaust. Niet onaardig, maar stak nergens boven het maaiveld uit imo.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 03-11-2024 10:38 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Eindelijk deze kunnen aanschaffen voor een nog redelijke prijs (al is het nog steeds bijna het tienvoud van de prijs toen hij uitkwam):
Forgotten Woods - The Curse Of Mankind - Vinyl, LP, Album
Briljante plaat van een briljante band wel...

Deze drie ook meebesteld:

Katatonia - For Funerals To Come... Vinyl, 12", Mini-Album, Limited Edition, Picture Disc

Sadness- Ames De Marbre CD, Album

Afflicted - Rising To The Sun Vinyl, 7", 45 RPM, Limited Edition Yellow Transparent

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-11-2024 22:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

omdat het een favoriet van me is.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 07-11-2024 23:10 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Heb ik ook, originele persing

Lekker plaatje idd.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 08-11-2024 7:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2024 23:10 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Heb ik ook, originele persing

In je broekje

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

OPPEREINDBAAS
Posted 08-11-2024 10:31 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Niet in me pamper?

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 08-11-2024 11:01 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

We worden allemaal ouder!

Leerling aan de school der losbandigheid.

OPPEREINDBAAS
Posted 08-11-2024 11:03 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Daarom

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 08-11-2024 11:05 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik ga alweer richting pampers.

Zometeen naar de Hoogvliet om ingrediënten te halen voor de tomaten-bonensoep l, die ik nog niet eerder gemaakt heb. Benieuwd

Van de week trouwens twee krabpalen, een Philips broodrooster ben een nieuwe airfryer, 6,5 liter.

Leerling aan de school der losbandigheid.

Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 08-11-2024 21:49 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Nieuwe externe geluidskaart; Native Instruments Komplete Audio 1:

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-11-2024 22:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Cdverkoop bij de bieb: Uniform - Shame
Sun Ra - Music from tomorrow's world

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-11-2024 17:43 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

1600 kg zaaitarwe - ras Addiction.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-11-2024 19:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Shabaka - Perceive Its Beauty, Acknowledge Its Grace

Aanrader voor liefhebbers van spirituele jazz.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-11-2024 19:53 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ga ik checken!

Gekocht: kaartje voor Le Guess Who? 2025. Direct dezelfde accommodatie ook maar weer geregeld voor volgend jaar.

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-11-2024 20:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Shabaka heeft met the Ancestors ook op LGW? gestaan een aantal jaar geleden. Volgens mij dat Pharoah Sanders er ook stond.

Dit jaar niet geweest, terwijl mijn eigen accommodatie in dezelfde stad staat. Ik moet ook bekennen dat ik op twee, drie namen echt niets kende van de line-up. Al is dat natuurlijk ook de charme van dat festival, maar ik wil er altijd graag iets bij dat ik wél al op voorhand vet vind.

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-11-2024 20:43 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Dat herken ik volledig. Het is wel een ding dat de afgelopen twee, drie jaar echt sterker is geworden en dit jaar naar mijn idee het (voorlopige) hoogtepunt heeft bereikt. Ik was eerlijk gezegd op voorhand ook niet zo gelukkig met de lineup van dit jaar en de noodzaak om een ticket veilig te stellen nog voor de eerste band bekend is. Deze editie gaf weinig houvast; ik heb - dacht ik - eigenlijk toch wel iedere dag minstens één gegarandeerde knaller nodig zodat ik daar omheen mijn route door het festival kan uitstippelen. Die ontbraken dit jaar, ook na het traditioneel doorworstelen van die enorme playlist met honderdplus artiesten waarvan ik nooit gehoord heb en ik op basis van een enkel nummer een beeld moest vormen. En dan speelde praktisch alles dat ik per se wilde zien ook nog eens tegelijk.

Op dag 1 nog hardop gezegd dat het de laatste keer was en ik voor 2025 niet mee zou gaan in de fomo. Maar, zoals dat gaat op LGW?, van de ene in de andere verbazing gevallen, shows gezien die ik met geen woorden recht kan doen, absolute hoogtepunten beleefd op momenten dat ik niets verwachtte. Eindstand: gelukkig en verrijkt thuis gekomen. Kortom precies zoals het festival bedoeld is. Volgend jaar dus gewoon weer aanwezig.

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-11-2024 21:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Goed verwoord en mooi dat het zo fijn uitpakte.

De laatste keer was 2022 voor mij en ik heb toen een hoop bands maar half gezien, deels door overlappingen in het schema, maar ook omdat je vroeg aanwezig moet zijn uit vrees voor een volle zaal. En dat beviel heel slecht. Óf ik dwong mezelf om weg te gaan bij optredens waar ik net lekker in zat óf ik kwam halverwege binnenvallen en voelde me dan als iemand die op het verkeerde feestje binnenstapt en kwam er helemaal niet meer in. En ik ben helaas te star om mijn vooraf uitgestippelde route los te laten, haha. Voor 2025 dus eerst een blokkenschema zien en dan kijken of ik ergens nog een kaartje kan scoren.

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-11-2024 10:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Cemetary - Godless Beauty

Deze is altijd een beetje onder de radar gebleven voor mij, maar boeiende plaat. Doet me denken aan oude Tiamat.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-11-2024 0:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ufomammut - Lucifer songs
Ufomammut - Idolum
Ufomammut - Fenice

Doedsmaghird - Omniverse Consciousness
Harvest man - Triptych part three

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-11-2024 8:21 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Yo!
Die Harvestman Triptych vind ik geweldig. De eerste twee delen misschien nog wel meer dan het derde deel, maar allemaal zeer gaaf.

Edit: ik lul ook maar wat, ben ze nog eens aan het luisteren en het derde deel bevalt me nu net zo goed als de rest.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 16-11-2024 9:16]

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-11-2024 16:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Naast de wekelijkse boodschappen een bij de Lidl afgeprijsde porchetta. Zonde om die (voor een ander) te laten liggen. Ca 2 uur in de oven en .

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2024 17:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, het is weer tijd voor rollade?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-11-2024 17:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jazeker.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-11-2024 22:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 16 november 2024 8:21 schreef zodiac lung het volgende:
Yo!
Die Harvestman Triptych vind ik geweldig. De eerste twee delen misschien nog wel meer dan het derde deel, maar allemaal zeer gaaf.

Edit: ik lul ook maar wat, ben ze nog eens aan het luisteren en het derde deel bevalt me nu net zo goed als de rest.
Ik had hem vanmiddag voor het eerst op staan. 3 is wat elektronischer? En daardoor wat meer richting Horseback en wat minder Om. Ik zal binnenkort iig ook de marathon eens doen.

Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 17-11-2024 0:00 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

De externe geluidskaart van Native Instruments die ik kocht bleek een serieuze tegenvaller te zijn; geruis uit de monitors. De kaart is intussen al teruggestuurd naar de winkel en nu dus vervangen door een Presonus Audiobox Go.

Monitors zijn nu wel muisstil als er niks aan het afspelen is Wat een verschil toch tussen gebalanceerde en ongebalanceerde kabels.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 17-11-2024 0:01]

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com