|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hard kerstmarkten had ik ook wel in Bremen willen doen. Die hebben echt een prachtige kerstmarkt en is een stuk dichterbij. Maar Berlijn vind ik een mooiere stad. bub |
|
Shirtje van één van mijn favoriete klassieke componisten: En deze signature edition: Aangezien ik een pre-order gedaan heb en zodoende het project mee heb gefinancierd, staat mijn naam mee vereeuwigd achteraan in het boek The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Joehoe Tante Toos!? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tama HC83BW en HC84BW boomstands Meinl Rebound Multi Rods bamboe Forza Motorsport voor Xbox WRC voor Xbox pre-order 72 zwarte kaarsen Een opblaasbaar haha-het-lijkt-net-of-ik-op-een-flamingo-zit-pak Mandoline Kaarten voor de theatershow van Steven Kazán Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Is die Forza wel gewoon lekker circuits raggen en niet van die moeilijke open world racing meuk? Op de OG xbox had je ook al Forza games geloof ik. Vette shit altijd. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Zeker, dit is gewoon racen zonder poespas. Fijne game. Paar kleine minpuntjes (geen kwalificatie bv), maar verder erg tof. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
4,65 hectare landbouwgrond. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vinyl Autopsy - Ashes, Organs, Blood And Crypts Dismember - The Complete Demos (1988-1990) Dismember - Where Ironcrosses Grow Dismember - The God That Never Was Dismember - Dismember bub |
|
quote: Wat ga je daar mee doen? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Komend jaar staan er uien op. Het jaar erna waarschijnlijk tarwe. En dan misschien aardappelen. En in 2027 zetten we er misschien korrelmaïs op, om het jaar erna er suikerbieten te zaaien. Kortom; mee in de gewasrotatie van het bedrijf. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vinyl Swans - Feel Good Now bub |
|
quote: Ok aan het boeren dus. Respect dat je dat nog aandurft. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Familiebedrijf akkerbouw. Mijn broer en ik zijn de vijfde generatie. We werken er allebei ook gewoon naast. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Campina vla, 2 pakken vla 2 euro 99 bij de Hoogvliet. Tijdelijke smaken gekocht. Stroopwafel en stoofpeertjes smaak. Benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-11-2023 20:36] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Gewoon benieuwd. Ktulu, zijn er wel eens katten in die ruimte waar de foto genomen is? Dat behang en katten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik denk het niet - is appartement waar we dit weekend verblijven. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Haha, gelukkig dan maar. Ooit bij mijn ouders thuis hadden we dit behang en katten. Die renden letterlijk over de muren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vinyl Burning Witch - Rift Canyon Dreams Burning Witch - Towers bub |
|
Een grote portie kibbeling. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
SSD Samsung Evo 870 2TB HDD WD Blue 2TB Xbox Series X controller + draadloze adapter voor pc + herlaadbare batterij en usb kabel Ik wil terug wat meer gaan gamen. Aangezien ik mijn games nog altijd op een gewone HDD installeerde, nu toch maar eens een SSD aangeschaft voor games op te zetten. En dan ook maar meteen een draadloze controller gekocht. Pc is nu verbonden met smart tv via de Steam Link app. Dus gamen via pc vanuit de zetel op de tv |
|
quote: Werkt dat een beetje? Lijkt me dat dat altijd vertraging moet introduceren… Niet bij elk type game een probleem, maar voor shooters, race- en actiegames lijkt me dat funest. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |