![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit jaar tot nu toe: Scour - Gold Everon - Shells Pothamus - Abur Panzerfaust - The suns of perdition - Chapter IV: To shadow zion Antimatter - Parallel matter Mental Cruelty - Zweilight [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 10-03-2025 16:38] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Waar is Snaack als je hem nodig hebt. Die zou je nu aftroeven met zijn 5000 megatonwatt XXXXL superdeluxe special edition caviaarbal airfryroostblaster. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Neenee, bij nader inzien was dat zijn ex die via hem sprak en gaf hij er zelf helemaal niet om. Ik vind een Airfryer trouwens echt onzin ende rommel. Het smaakt ook gewoon niet. Die keer dat ik frituur, gaat wel gewoon de frituurpan aan. Geroosterde aarappelen maak ik in de heteluchtoven. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Anna von Hausswolff - Ceremony one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
James Holden & The Animal Spirits – The Animal Spirits Barn Owl - V Osi And The Jupiter – Cedar And Sage / Songs From The Grave one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
4cd box van Thin Lizzy live van de Cult Legends. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Guinness voor maandag, ham-kaas-croissantjes, speeltje en natvoer voor de poes en een verjaardagscadeautje. Driehonderdmiljoen euro verder. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Filterkoffie bij Nomono. Goeie tip! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Welke Guiness? Je hebt halve liter blikken Guinness, en die Guinness smaakt voor mijn gevoel altijd al een beetje hetzelfde. Maar er is ook Guinness Special Export, dat was vroeger altijd zo'n supergoed bier, dat zat in flesjes en niet in halve liter blikken. Echter, of het ligt aan mij of de smaak van die Special Export is opeens veranderd. Ik vind er in ieder geval niks meer aan. Heb jij een smaakverandering geconstateerd? Winter is coming ![]() |
|
1100 kg gerst, ras Planet met hoge brouwkwaliteit. 120 kg Engels raaigras voor onderzaai. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote:Wat gaat er worden gebrouwen? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Volgens mij doet hij het stapje net daarvoor. @kthulu, is dit een primair gewas of meer een rustgewas tussen de aardappels door? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Je vergeet magnetolevitatie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Klopt, zaaigraan. Inderdaad een rustgewas tussen de intensieve teelten uien, suikerbieten en pootaardappelen. Bier dus. Welk bier, daar heb ik geen zicht op. Gaat naar graanhandelaar die het op zijn beurt verkoopt aan een bierbrouwer. Bier is momenteel een zeer matige en onstabiele markt, maar we gaan het maar weer es proberen. Sowieso goed voor de bodem en vruçhtwisseling. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Snaack racet tegenwoordig toch rondjes om de maan met zijn plasma aangedreven space bike? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Steven Wilson - The Overview Decline of the I - Wilhelm I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Die flesjes Special Export hebben me nooit kunnen bekoren, die is veel wateriger en met veel meer koolzuur. Dus of die in de afgelopen tijd ook nog eens van smaak is gewijzigd kan ik je helaas niet vertellen. Heb vrijdag dus twee halve liter blikken meegenomen. Dat spul lijkt nog een beetje op wat er in een Ierse pub uit de tap komt gestroomd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Amenra - De Toorn & With Fang & Claw one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Een bespuiting met glyfosaat (LaNdBoUwGiF) besteld om op een perceel schoon van onkruid volgende week suikerbieten te kunnen zaaien. 7 pakken suikerbietenzaad, ras Tessilia. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
WEG MET HET MILIEU! Winter is coming ![]() |
|
Maar waar moeten we het laten? Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Serpentent – Ancient Tomes, Volume I: Mother Of Light Mare – Spheres Like Death / Throne Of The Thirteenth Witch one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Waarmee je impliceert dat dat beetje Roundup een drama is voor het milieu. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Een koptelefoon met bluetooth mogelijkheid. Zeker niet omdat het makkelijk is oid, maar omdat één van onze katten dunne snoertjes graag doorbijt. Nu kan ik de koptelefoon gewoon op tafel laten liggen, vanwege luiheid. Edit. Ik ben niet zo van de draadloos, kabels voor zo goed als alles ftw. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 21-03-2025 22:47] Ouwe Zemelaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |