![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wat een genie is die Atvar/Rauta toch. Nu eens klinkt dit als Circle of Ouroborus-materiaal, dan weer als Cosmic Church. Maar toch heeft het een eigen smoelwerk. Eén van de toppers van vorig jaar, gelukkig nog op vinyl kunnen scoren. Wel tegen een net iets te hoge prijs ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 11-02-2025 21:27] ![]() |
|
Sylvester Anfang II - Untitled Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Die Wilde Jagd & Metropole Orkest - Lux Tenera; A Rite to Joy Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Cate Le Bon - Pompeii one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
De meest recente Prognan, Sve Će To Narod Pozlatiti. Ik ben een beetje in de band geïnteresseerd geraakt na beweringen dat deze man ook het brein is achter de band Death of a King. Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat dat nu echt zo is, maar checkte de band toch even. Dit is folk met zo op het eerste oog flink veel ruimte voor wat Nationalisme, daar hebben ze dan ook een hoop plezier aan beleefd daar op de Balkan. Wel is het een origineel en entertainend muziekje. Misschien wat teveel sampletjes. Winter is coming ![]() |
|
Afgelopen vrijdag 'Rzeczom', het tweede album van Odraza, beluisterd. Aardig plaatje, maar ik denk dat ik het debuut toch sterker vond. ![]() |
|
![]() Sol án Varma Tip voor fans van de bekende IJslandse bands. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dimebag ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Fair enough. Dat klinkt inderdaad wel erg lekker ![]() Vanmorgen in de auto playende: Het enige album wat in de schaduw van Storm of the lights bane mag staan (imo) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Wovenhand - The Threshingfloor one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Viel me nu pas op dat de YT-versie wel erg matige compressie/weinig bitjes per seconde heeft... Klinkt beter op plaat! Eerste album vind ik ook erg tof. Fall of Efafra en Light Bearer-mensen (en vast nog veel meer gedaan). Ging er eigenlijk vanuit dat je het al kende! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nav Harvestman? Dat had ik wel, namelijk ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Gràb - Zeitlang Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
:Of the Wand and the Moon: - The Lone Descent ![]() |
|
quote: Nee, eigenlijk niet. Al had ik wel zin in ‘dat soort’ muziek. Harvestman moet ik even een inhaalslagje doen na al die positieve geluiden hier. Is voor mij voor zover ik het ken meer een aangenaam behang dan écht interessant. NP PJ Harvey - The Hope Six Demolition Project one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Black Flower - Kinetic ![]() |
|
quote: Ik was dit nog even aan het beluisteren en dacht ‘laat ik dit eens preorderen’, maar blijkbaar zijn er vooralsnog alleen vinyl en een artbook deluxe cd versie verkrijgbaar. Wel met een tweede schijfje met materiaal, maar ook meteen 40 euro. Dus nu even geen impulsaankoop van mij, maar wachten hoe een volledige luisterbeurt beklijft. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Lees dit nu pas. Ik vind het ook allemaal vrij aan de prijs, dus ook nog even afwachten. Heeft Prophecy wel een handje van, uitbrengen van onhandige, dure CD-versies die je toch eigenlijk moet hebben want alleen die bevatten alle muziek. De vorige van Lux Interna, 'There is Light in the Body...', is overigens ook heel tof! ![]() |
|
Mooie plaat! Lang niet gedraaid. Grave Pleasures - Plague Boys one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Zag van de week de concertfilm van Lou Reed's Berlin, zo vreselijk goed. Sindsdien weer helemaal in de ban van VU en zijn solowerk. Die Grave Pleasures vind ik trouwens echt een tijdloze, geweldige plaat. Heeft voor mijn gevoel weinig aandacht gekregen toen hij uitkwam. Was voor mij wel een album dat ik minstens tien keer moest draaien voor ik om was; toch een moeilijker werk dan de voorgangers. Ik kom er alleen niet achter waar een stukje in 'Lead Balloons' me aan doet denken. Dat zit me al dwars sinds de eerste keer dat ik het album hoorde en is inmiddels een behoorlijke frustratie geworden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |