IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Now playing: géén Nachtmystium (totdat van wel) Vorige pagina | Volgende pagina
Freduk
Usericon van Freduk
Posted 04-12-2024 22:25 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Een random recent BM album uit de promotie.
"Atmosperic Black Metal".

Het mooie artwork werkt als clickbait op me. De soundsetting is goed, de zang vind ik net wat te uitgekauwd. Die lijkt sprekend ergens op. Maar wat, Hecate Enthroned? Nee toch niet. Maar een standaard zangstemmetje is het wel.

Muzikaal is het af en toe toch wat inzakkend tot nietszeggendheid, maar bij atmospherische black metal kom je daar toch wat makkelijker mee weg vind ik.

Kortom wel aardig, maar niet meer dan dat.

Winter is coming

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 06-12-2024 8:07 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 06-12-2024 8:10]

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 07-12-2024 8:22 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-12-2024 10:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Spazz - hun 3 LP's
Miles Davis - Miles Ahead

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 07-12-2024 20:11 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

666 HAIL SATAN 666

Leerling aan de school der losbandigheid.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-12-2024 9:16 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het meer dan legendarische album Icon van Paradise Lost

Winter is coming

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 09-12-2024 9:56 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2024 22:25 schreef Freduk het volgende:
Een random recent BM album uit de promotie.
"Atmosperic Black Metal".

Het mooie artwork werkt als clickbait op me. De soundsetting is goed, de zang vind ik net wat te uitgekauwd. Die lijkt sprekend ergens op. Maar wat, Hecate Enthroned? Nee toch niet. Maar een standaard zangstemmetje is het wel.

Muzikaal is het af en toe toch wat inzakkend tot nietszeggendheid, maar bij atmospherische black metal kom je daar toch wat makkelijker mee weg vind ik.

Kortom wel aardig, maar niet meer dan dat.

Het Oostenrijkse Ara is veel beter, rauwe punky black

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 09-12-2024 9:57]

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-12-2024 10:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

REZN - Solace

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Akelig
Usericon van Akelig
Posted 10-12-2024 8:22 by Akelig Wijzig reactieProfiel van AkeligQuote dit bericht

Since 20-03-2003. Filosofem/psychonaut/ex-filosofem| https://www.last.fm/user/with-no-name | Official Autist

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 12-12-2024 23:27 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Nee ik wil geen appelflap!
Das een slappe hap!

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 13-12-2024 8:46 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 13-12-2024 8:55]

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-12-2024 0:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Pavement - Wowee Zowee

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 15-12-2024 17:26 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Dissection - The Grief Prophecy (demo cassette)

Niet wat ik verwacht had.

Winter is coming

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-12-2024 20:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Na Tears for Fears nu nog meer nostalgie

When your people matter, menstrual health matters

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-12-2024 20:59 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

When your people matter, menstrual health matters

Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 17-12-2024 20:10 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Enkele dagen geleden:

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 18-12-2024 7:54 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Tomb Mold - Planetary Clairvoyance

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 18-12-2024 16:24 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 19-12-2024 10:09 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-12-2024 12:04 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Op de hits na. Wat een album!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2024 12:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2024 12:04 schreef SimsalaWim het volgende:
Op de hits na. Wat een album!

Steinman wist wat hij deed. Zeer goede songwriter. Over de stijl kunnen we twisten, maar het ambacht was er.

Edit: geldt ook voor de hits, trouwens :-P

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-12-2024 12:10]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 20-12-2024 12:19 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik luisterde, vroeger, voor DAB in de auto altijd naar 3FM, en week alleen uit naar StuBru of JoeFm indien echt nodig.

Wanneer was het echt nodig?
-Iets (wat dan ook) van Marco Borsato wordt gedraaid.
-Paradise by the dashboard light van Meat Loaf wordt gedraaid.

Winter is coming

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-12-2024 12:25 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2024 12:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Steinman wist wat hij deed. Zeer goede songwriter. Over de stijl kunnen we twisten, maar het ambacht was er.

Edit: geldt ook voor de hits, trouwens :-P

Ik heb deze lp als jochie ik denk voor sinterklaas oid gekregen, ik was toen 10, de single Paradise by the dashboard light 7" had ik daarvoor al. Echt jeugd sentiment, maar ik vind meat loaf nog steeds geniaal klinken en Steinman was echt een held toen. Rock, theater, geweldige composities, ellen foley, het staat er allemaal op.

Edit. Typos

En vooral dashboard iets te vaak gehoord, you took the words dit keer ook niet gedraaid. Nummer wo out of three aint bad, wauwie!

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 20-12-2024 12:27]

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 20-12-2024 12:40 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2024 13:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Komt deze linkse rakker er doorheen...

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com