IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Now playing: géén Nachtmystium (totdat van wel) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2025 19:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2025 18:05 schreef Freduk het volgende:
Omnium Gatherum is wat je krijgt als je Arch Enemy pakt en alle agressie plus alles wat er echt goed aan is weglaat. Wat overblijft is een lege energieloze huls met alles wat in het verleden al honderd keer gedaan is er even in gestopt, het pauzetje, het plotseling clean gezongen stukje, het
doorjengelende gitaarlijntje. Het voortdurende doormijmeren over "shadows in the dark" wat wel 200x herhaald wordt is een marteling.
Van veel van dit soort muziek kan je zeggen: In '98 had dit echt nog wel publiek getrokken. Voor Omnium Gatherum is dat echter ook al niet van toepassing of het zal op het randje zitten. De beginnende melodieuze bands van destijds hadden in ieder geval meer karakter. Een heel flauw nummer.

Toch 130k views nog hmm. Dat kan bijv Onheil niet zeggen.

Aantal views, boeien. Geen mening over Onheil vooralsnog.

Helemaal eens, verder. Dit kan niet, kon niet. En dat gaat echter verder dan een nummer, hoor, ik heb (waarom?) net allerlei dingen van ze geluisterd. Van vroeger tot nu.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 21-01-2025 19:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2025 18:49 schreef spectre het volgende:
De Koeyer-achtige vox, das wel tof

Dat soort vox kan ik niet zoveel mee.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 21-01-2025 19:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2025 18:05 schreef Freduk het volgende:
Omnium Gatherum is wat je krijgt als je Arch Enemy pakt en alle agressie plus alles wat er echt goed aan is weglaat. Wat overblijft is een lege energieloze huls met alles wat in het verleden al honderd keer gedaan is er even in gestopt, het pauzetje, het plotseling clean gezongen stukje, het
doorjengelende gitaarlijntje. Het voortdurende doormijmeren over "shadows in the dark" wat wel 200x herhaald wordt is een marteling.
Van veel van dit soort muziek kan je zeggen: In '98 had dit echt nog wel publiek getrokken. Voor Omnium Gatherum is dat echter ook al niet van toepassing of het zal op het randje zitten. De beginnende melodieuze bands van destijds hadden in ieder geval meer karakter. Een heel flauw nummer.

Toch 130k views nog hmm. Dat kan bijv Onheil niet zeggen.

Nu ik dit nummmer luister, hoor ik ook Paradise Lost - Mouth qua het totale opgeven qua metal zijn. Maar dat was dan nog redelijke alt-rock.

Deze van OG (lol) is dan toch nog laffer.

edit: wel even een vraag welke periode AE, trouwens. AE is al heel lang wat je krijgt als je Arch Enemy pakt en alle agressie plus alles wat er echt goed aan is weglaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2025 19:13]

No dogs, no masters.

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2025 19:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

NP

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 21-01-2025 19:26 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2025 18:49 schreef spectre het volgende:
De Koeyer-achtige vox, das wel tof

Das nou juist wat ik er niet aan trek.

Np: Catamenia - Location:COLD

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2025 19:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

trekken in je broekje!

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 22-01-2025 14:11 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Juist ja

Emperor - In The Nightside Eclipse

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-01-2025 21:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Sater
Usericon van Sater
Posted 25-01-2025 20:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-01-2025 22:34 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Wat een angstaanjagende, deprimerende unit is dit zeg.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-01-2025 0:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Uranium - Pure Nuclear Death

https://zwaremetalen.com/albumrecensies/uranium-pure-nuclear-death Heerlijke band dit.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-01-2025 0:54]

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 26-01-2025 14:19 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-01-2025 18:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Vind 'em nog steeds Yzersterk.

Winter is coming

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-01-2025 21:03 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is de lichtinval ;')

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 27-01-2025 18:53 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Grimm - Heksenkringen

Blijft een geweldige plaat.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-01-2025 22:43 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Gelijk die riff op je smoel

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-01-2025 10:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Blackmetal/sludge met lichte industrial en dissonante tonen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-01-2025 14:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 27 januari 2025 22:43 schreef Dypfrys het volgende:

Gelijk die riff op je smoel

Geweldige plaat van een geweldige band!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-01-2025 20:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Now playing: géén Nachtmystium (totdat van wel)

Tsja... Totdat van wel is nu. Wat een saai album is die nieuwe.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-01-2025 20:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ben nog niet eens op de helft... A Slow Decay, wat wel toepasselijk is voor hoe ik me voel. Ik sterf.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-01-2025 20:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

OK, toegegeven, de laatste paar nummers van Blight Privilege hebben wel wat echt gave stukken.

No dogs, no masters.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-01-2025 21:06 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ben je dan nu ook gestopt met sterven?

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-01-2025 21:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2025 21:06 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Ben je dan nu ook gestopt met sterven?

Helaas niet.

No dogs, no masters.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-01-2025 21:20 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Oh maar das niet goed man. Wat is er loos? (als je dat wil delen natuurlijk)

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-01-2025 21:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2025 21:20 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Oh maar das niet goed man. Wat is er loos? (als je dat wil delen natuurlijk)

Sorry, was niet serieus.

Wilde dramatisch doen over m'n ervaring met dat album; dat is schijnbaar gelukt

No dogs, no masters.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com